35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Och jee, koffie...inderdaad, en nu?

2. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Jeetje koffie, jeetje toch ..

Wat kan het leven toch raar lopen .. ;)

3. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Even afwachten ?? Vind nl de termijn dat ik overtijd ben en nog een vaag lijntje heb vreemd of het is dat ik een laat ei en late innesteling had (ei is altijd tussen dag 18 en 23) of het zit niet goed....:(

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    lieverd toch.. wat breekt mijn hart als ik lees hoe zeer ze het spoor bijster is.. hopelijk kan de psych haar weer even bij zinnen brengen..

knuffel

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    O nee jeetje koffie en nu?
    en wat schrikken weer van DL zeg...jemig...

Sterkte meis en dikke knuffel

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    als streepje nu meer kleur heeft dan gisteren.. dan denk ik eerder laat ei... jeetje.. ik weet helemaal niet waar ik voor zou moeten duimen.. voor optie 1 of voor optie 2..

7. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Jee Koffie, ik wil je even een dikke digiknuffel geven. Voor je dochter en het vage lijntje.

8. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Laat ik het zo zeggen meiden als ik weer zwanger blijk te zijn zal ik het met alle liefde ontvangen en is het meer dan welkom.......

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Arme, lieve koffie.....die rust wordt je niet gegund he? Vage lijntjes, dochter in een flink dal...Dikke digiknuffel!

Ik heb de vk nog even gebeld. Ze denkt indd dat het puur een (vervelende) zwangerschapskwaal is. Zeker omdat er uit de urinekweek niets komt. Maar zolang ik weet dat het geen kwaad kan voor de baby vind ik het niet erg. Dan maar 4 keer per uur naar de wc...

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dat weet ik, gelukkig! Maar toch, stress in welke vorm dan ook zit je nu niet op te wachten denk ik zo. Je hebt al zoveel op je bordje.

11. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik ga ff afsluiten kom straks of vanavond nog even op jullie reageren..........Dikke knuf allemaal !

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    @koffie: als jij blij bent met een zwangerschap dan ben ik het ook voor je..!
    Haal je wel nog wat testen?

13. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Meiden, ik had vandaag een :) op mijn ovutest. Zojuist Gent gebeld. Wordt vanmiddag teruggebeld wanneer we ons visstickje :D terug geplaatst krijgen.

14. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Sterkte koffie, met name ook met je dochter, ik las het net pas ..

En Ladouce, jeetje, nu komt het echt dichtbij. Laat je ons even weten wanneer je vertrekt en Het gaat gebeuren?

Nu moet ik echt weer verder en batterij laptopje bijna leeg :(.

Tot later lieve meiden!

15. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ladouce...spannend!!!!!

16. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Dinsdag om 09.30 u. moeten we in Gent zijn. Nu duimen dat ons visstickje goed ontdooit. We hebben er voor gekozen om eerst het rietje met 1 cryootje te laten ontdooien. Mocht dit maandag alsnog misgaan dan halen ze het 2e rietje eruit waar 2 cryootjes inzitten.
    Dus het blijft nog even spannend. Jammergenoeg kunnen we dinsdagochtend dus nog gebeld worden dat het niet doorgaat omdat visstickje niet goed ontdooid is en dan zijn we al onderweg. Maar ik wild het liefst de tp door de professor en niet door iemand anders. We gaan er dus maar vanuit dat het dinsdag goed gaat.

17. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Jee...spannend Ladouce...ga keihard voor je duimen dat het goed ontdooid dinsdagochtend....bijzonder blijf ik het vinden dat iets kan worden ingevroren.

18. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Och arme Lies, de hele dag op het toilet voor die paar druppels. Ik vind de suggestie van depent niet gek hoor. Hoewel het me wel heel raar lijkt om je urine te laten lopen ;)

Koffie meis ... wat klote dat het met ML niet wil. Het is ook zo'n ontzettende k-ziekte:x Sterkte en hou haar in de gaten) overbodige opmerking natuurlijk). Ik weet even niet wat te zeggen.
    En dan dat vage streepje, ik kan me voorstellen dat je helemaal niet op een zwangerschap zit te wachten. Maar zoals Limmeke ook al zei: als jij er blij mee bent dat ben ik blij voor jou.
    En wie weet, stel dat je idd zwanger bent, is het voor ML een reden om te willen leven en haar nieuwe broertje/zusje te zien opgroeien ;)

Ladouce ik duim me helemaal gek voor jullie. Heb je de zenuwen onder controle?

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    spannend ladouce! Maar is dat op tijd dan, terugplaatsing als je nu al een :D op je ovu test hebt? (geen idee hoe dat zit)

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Wow, ladouce...das mooi nieuws! Ik denk dat we ons allemaal rot gaan duimen dat jullie visstickje mooi ontdooit!

Deel Deze Pagina