35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Koffie dikke digi knuf voor jou!

Ladouce spannend zeg, ik ga super hard duimen!

Duim hoe staat het met jullie plannen? Ik heb evn gemist volgens mij hoe het er nu mee staat?

Bekje hoe is het met je? En hoeveel is er al af?

Sal is je huis inmiddels stofvrij?

Dikke knuf voor Des!

Lies vervelend kwaaltje dat is het zeker. Ik werd al ziek van om de 1,5 uur 's nachts naar de wc te moeten. Overdag was dat gelukkig minder.

Hier vandaag met mijn mams gaan winkelen. En wat is ons meisje weer verwend. Ik denk dat ik eerdaags een nieuwe kledingkast voor haar moet kopen:). Vandaag heb ik haar weer laten wegen en ze is deze week 120gr gegroeid!!! En vanacht 2x een flinke poepluier dus mama is weer helemaal happy. Dat je zo blij kunt zijn met poep;).
    En ze heeft vanacht nog gespuugd en daarna nauwelijks meer. Dus ik hoop dat het nu niet meer terugkomt. Genoeg babynieuws, kunnen julie even vooruit;):D.

Lim bedankt trouwens voor je belachelijk grote mooie kaart;) Hij valt zeker op aan de kaartenwaslijn.

2. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    hoi hoi

ik dacht vanacht dat ik ongi was geworden. mijn nod is eigelijk morgen maar vorige keer was ik ook een dag eerder. Toen ik vanmiddag mijn tampon wilde verwisselen zat daar dus helemaal geen bloed op maar een beetje lichtbruin slijm. verder geen spoortje bloed meer. heb las van pijn links in me buik, heel snel vet haar, haaruitval en soms een stekende pijn in me borsten. Omdat ik bij mijn vorige zwangerschappen er heel lang over heb gedaan lijkt het me heel sterk dat ik nu binnen 4 maanden na het verwijderen van het spiraaltje zwanger ben. Al moet ik wel zeggen dat het nu met een andere man is. Ik zou willen testen maar ben bang dat het te vroeg is, dus ik moet nog maar een paar daagjes wachten.
    Pfff valt nie mee die onzekerheid

groetjes

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dat je zo blij kan zijn met poepluiers Pink ;)

PS was mijn kaartje nog aangekomen?

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hoezo belachelijk groot? Lim valt graag op in de menigte en compenseert haar lengte op die manier :)
    als goed is komen morgen de druppeltjes aan pink

M is op oorlogspad..alles wat ik doe is belachelijk, alles wat ik zeg is onzin, en o jee als 1 van de jongens stem verheft tegen prinsesje 1 na haar zoveelste gilaanval..

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    O gezellig Lim,

nou hier weer voorstel om naar kroeg te gaan, terwijl we van de week over hadden dat we af en toe ook wat anders kunnen doen in weekend gezien het feit dat de kroeg nou niet echt heel leuk is met spa rood heel de avond en iedereen om je heen lollig wordt

6. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Ja Lies dank je wel! Erg lief kaartje.
    De kaartjes blijven binnen druppelen. De slinger die van de ene kant van de kamer naar de andere hangt is nu bijna vol, erg leuk om te zien als je binnen komt.
    Maar dat ga jij ook nog meemaken dus zorg alvast maar voor een waslijntje en voldoende knijpers want die kom je geheid tekort;)

Lim centjes waren al overgemaakt maar dat zal je wel gezien hebben. Ik dacht dat het ook een stuk beter gng met de krampjes maar vanavond was weer een ramp. Gillen! En wij hadden een vergadering dus ML is thuis gebleven de lieverd. Ik had wel veel moeite om weg te gaan, mijn meisje met zoveel pijn achterlaten:(

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    :( nou, hopelijk krijg je vandaag de druppels en slaan ze aan bij kleine meid.

zo de jongens op station droppen, ze gaan op scoutingkamp.. oudste voelt zich beroerd en hoest lelijk..hij gaat wel, maar heb gezegd dat als het mocht doorzetten, ze hem maar weer op trein terug moeten zetten..(hij moet helemaal naar Uitgeest, erg uit de richting dus om hem ff op te halen)
    Kleine meiden zijn ook zwaar verkouden, wat me een heerlijke nacht heeft opgeleverd dus.. boehoee..

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Only 63 days to go......:$

*gaat op zoek naar nesteldrang*

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    met beetje geluk blijft die weg :)

10. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Ik vond die nesteldrang best praktisch hoor, ik ben niet zo'n poetsert (maar wat moet moet) Maar met nesteldrang werd alles wel grondig gedaan;).

11. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Lieve lieve ladouce ik ga zo ontzttend hard voor je duimen, zit nu bij mijn broer maar dacht ineens aan jou........

Lim ja volgende week ofzo ga ik weer testen halen. Ik laat het nu even op zijn beloop......Is je man weer lekker bezig ja ? Dikke knuf !

Pink ik hoop echt dat dat spugen bij je ukkie snel over is....

Desmo ik geef ook echt niet op blijf voor haar vechten, de stap om IBS voor haar aan te vragen vindt ik nog te groot....
    Het gaat nu weer ietsje beter met haar en krijg hulp van mijn broer (ervaringsdeskundige)

Danielle welkom.. !

Natas hoe gaat het met je moeder nu, en met jouw energielevel ?

Lies die nesteldrang komt of je het nu wil of niet ;)

Dikke knuf voor allemaal.........

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Nou Lies, die nesteldrang is er bij mij wel hoor, alle kasten gaan op de schop hier, haha

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lies, klinkt erg herkenbaar! Zoals ik al zei, bij mij lag het ook aan het indalen. Heel vervelend!

Koffie, jeetje wat een rare vage lijntjes...... wanneer ga je weer testen?
    En DL, och meid wat zwaar voor jullie allemaal. Heel veel sterkte.

Ladouce, de duimen draaien al!

Met mijn energielevel gaat het klote. Met m'n moeder gaat het ook nog steeds niet goed.

14. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Even iets leuks...Ik ben bij mijn broer en die heeft een konijn in een hok, nu was X daar al veel te vinden..We gingen weer ff kijken of het goed ging met X zat hij naast het konijn in het hok :D

15. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ah, dat klinkt gezellig Koffie, moet er lief uitgezien hebben. Ik wens je ook veel sterkte met je dochter. Het is geen kattenpis, poehee .. Fijn dat je broer jullie kan helpen en je dus ook heel goed begrijpt.

Ik ben momenteel helemaal verzonken in een uit de hand gelopen verbouwing, jeetje mina! Vandaar dat ik hier ook even nauwelijks te vinden ben, sorry! We gingen gisteren even een opgeplakte grote spiegel verwijderen die door de vorige bewoners op de muur (bleek tegelwand) was geplakt, zodat we daarna 'even' erover heen konden tegelen. Nou we trokken eerst de tegels mee, en daarna zelfs de gipsplaat van de slechte ondermuur, wat een ellende ..
    Dus we zijn eindeloos bezig geweest met nieuwe gipsplaten halen, nieuwe onderconstructie bedenken, die nu nog niet af is. Gelukkig komt mijn beste vriend zo even meehelpen vandaag. Die is behoorlijk handig.
    Lief zag het echt even niet meer zitten (ik trouwens ook niet echt), maar we geven de moed niet op. Ik hoop dat in ieder geval de nieuwe tegels (en aanrechtblad en spoelbak etc.) er op zitten voor we volgende week op vakantie gaan.

Ik ga weer verder, want er wordt aangebeld en hoop morgenochtend weer even online te komen.
    Fijne zondag allemaal en liefs!

(en Ladouce, wat ontzettend spannend wordt het weer voor jullie, dinsdag komt snel dichterbij. Ik duim met heel mijn hart en ziel dat het eerste embryootje uit het rietje prachtig ontdooit en er ontzettend zin in heeft om zich lekker bij jou in te nestelen. Ik hoop dat je de dagen goed 'doorkomt' tot die tijd. Dikke succesknuffel voor jou en je lief!)

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Gatsie Duim, daar zit je dan niet op te wachten..Hoop dat je vriend kan helpen met DE oplossing!

Ik ga vandaag maar eens op zolder beginnen met puin ruimen. Althans, ik ga zitten en geef lief aanwijzingen ;)
    Ik voel me nl net een soort walrus. Buik voelt enorm aan, ik ben kortademig en als ik in één keer naar zolder loop heb ik 10 minuten nodig om bij te komen....Tel daarbij op dat mijn energielevel gezakt is naar -2.
    Pimmetje bevind zich momenteel onder mijn rechter ribbenboog en heeft daar zijn eigen feestje....gelukkig maakt dat getrappel wel veel goed! Grappige is alleen dat je vaak leest dat nu de trappen wat minder hard voelen, dat het vnl gedraai is. Omdat de baby minder ruimte heeft. Hier lijkt ie alleen maar harder te gaan schoppen/duwen. Ach, alsie maar lol heeft :)

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hallo meisjes, daar is ik weer even!

Ik lees weer een hoop heftige verhalen over DL bij Koffie....jemig meis, want een spanning en verdriet weer! En een vaag lijntje?? Spannend! Ruilen tegen mijn witte OMO-testen? Daar heb ik er heul veul van namelijk ;)

Ladouce, oei meissie wat spannend allemaal weer!! De kaarsjes gaan aan en duimen en tenen gaan in de draaistand! Op naar het best ontdooide visstickie wat er ooit gemaakt is!!

En verder weet ik het al niet meer....vroeg aan het dementeren denk ik. Word een beetje knetter van mijn ongi; het begint nu gewoon alweer. Weer 4 dagen te vroeg. Zucht. Ik heb nog weleens gedacht of ik niet gewoon zo'n gevalletje didn't know i was pregnant' ben, want heb ook enorme poetsdrang de hele tijd, zere boobies en veel hoofdpijn. Maar mijn verstandige ik weet dat het de hoop is die dat onder die noemer gooit en dat het waarschijnlijk gewoon van het lijnen is ;)
    Oja, iemand vroeg om een tussenstand: - 12.8. Maar door mijn naderende/beginnende ongi schommel ik een beetje. Ben in ieder geval niet ontevreden met mijn 2 maatjes kleiner ;)

Deze week voor het eerst drie hele dagen achter elkaar werken, dus mijn voornemen om hier weer wat vaker te zijn zal wel in duigen vallen....donderdag ben ik jarig dus dan ben ik ook weinig online en over 2 weekjes gaan we lekker op vakantie, jeuj. Maar voor die tijd meld ik me nog, beloofd!!

Dikke knuf voor jullie en Koffie en Ladouce beiden heel veel succes gewenst!

18. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Hee Bekje, fijn om iets van je te horen! -12.8 zohé das niet niks. Knap hoor!
    Alsvast gefeliciteerd met je verjaardag want dat ga ik vast vergeten volgende week. Maak er een leuke dag van. Heb je al nieuwe kleding aangeschaft?

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, "Pim" heeft een lamp in zijn kamer..en wat voor één ;)

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dank je, gaat vast goedkomen ;)
    Ik wil eigenlijk nog geen nieuwe kleding kopen, want ik heb er nog zo'n 16.4 te gaan, maar ik heb via marktplaats wel wat dingetjes moeten aanschaffen, want alles zakt van mijn kont nu ;)

Hoe gaat het met jou en je kleine poppie?? Ben je een beetje gewend aan het mama zijn?

Lies, leuke lamp!!

Zit me net te bedenken...ik heb van mijn Lief een tablet kado gekregen voor mijn jaardag (zoals hij dat altijd noemt :D), dus misschien kan ik juist wel wat makkelijker en vaker schrijven hier! Ben alleen even aan het wachten op mijn 32G kaart en ik moet ff iets verzinnen op die stomme batterij die na 2 uur geen zin meer heeft, maar als ik dat ding helemaal snap kan ik wat makkelijker overal en altijd op internet, dus kan ik ook weer wat vaker met mijn dinnetjes kletsen! :)

Deel Deze Pagina