Even testen of mijn tabletje ook werkt vanuit mijn comfortabele bedje Volgens mij wel,jeuj! Alleen het duurt wat langer voor ik de getypte tekst inmijn schermpje zie, maar zal wel wennen zijn Nou da's mooi dan, kan ik wat vaker langs wippen Ga ik nu lekker slapen want om tien voor zes loopt het wekkertje weer af! Slaap lekker meiden!
Goeiemorgen meissies, Wat een fijne ochtend. Lig nog (weer) heerlijk in bed, met laptopje, ontbijtje en zon in de kamer, tuindeuren open en uitzicht op een mooi herstelde keukenachterwand die nu zo goed als klaar is om betegeld te worden. Gister echt goed gewerkt. De hulp van mijn beste vriend was echt superfijn (en nodig). We zijn er samen goed uitgekomen en hebben het boven verwachting hersteld. (mooier dan het was ). Eens kijken wat ik vandaag nog zal doen. Ik moet in ieder geval weer een aanvraag doen voor de volgende behandeling. Echt h e l e m a a l geen zin in, bah! Het voelt allemaal zo als een ver van mijn bed show op het moment. Beetje abstract, alsof ik er helemaal geen contact mee kan maken, met die wens .. (waarschijnlijk een soort zelfbescherming). Maar de formulieren moeten onderweg zijn voor we op vakantie gaan. En dat is volgende week al. We zijn er zo aan toe. Maar ik moet nog wel van alles doen, ook op mijn werk, voor we echt goed weg kunnen. Bekje, fijn weer iets van je te lezen en wat lekker veel al, ruim 1 kilo eraf. Wat moet het anders voelen. Succes met de drie volle dagen deze week! En heeft je ongesteldheid nog doorgezet trouwens? Pink, jij mijn kaartje ook nog ontvangen? Ik hoop dat het goed is gegaan met de post .. En fijn dat ze weer lekker gepoept heeft dit weekend. Kan me helemaal voorstellen dat dat een opluchting ook voor jou was. Lies, leuke lamp voor je Pimmetje. Hij kan vast draaien. Slim, lamp en mobiel in een. Hoe is het met je zolder. Heeft lief goed zijn best gedaan? En Koffie, hoe is het met jou nu? Ga je nog testen binnenkort? Heeft je DL nog nare (fysieke) bijwerkingen gehad? Ik hoop het niet voor haar .. Lim, hoop dat je 'lief' weer een beetje gaat dimmen met zijn kritiek. Hij moet toch weten dat dat killing is voor jullie relatie. Moet een beetje in balans zijn hoor. Natas, arme jij. Tja, er valt even niks te doen aan de pittigheid van je leven van dit moment .. En het zijn fases, maar je moet er ondertussen wel doorheen. Veel sterkte wens ik je en veerkracht. En ik hoop dat je ondertussen veel kan genieten ook van je moederschap. Salcia, jij al uit het stof? Kasten lekker uitgemest en weer strak ingericht? Des, knuf voor jou wederom. Hoe bevalt je nieuwe auto nu? Wat doet het me goed dat de zon weer even schijnt. Maak meteen weer wat vitamine D aan . Fijne dag allen!
Bekje wat fijn je weer te zien hier, moet zeggen we missen je wel hoor En maar liefst 2 maten kleiner jippie !!! Lies wat een prachtlamp ! Duim heerlijk he die zon doet een mens zo goed..... Nee met DL gaat het naar omstandigheden redelijk, veel gepraat van het weekend samen met haar en mijn broer die het veel beter begrijpt dan ik en net even weer andere dingen weet te zeggen.. Ik loop ondertussen wel een beetje op mijn tandvlees, verschrikkelijk als je ziet dat je dochter zo ongelukkig is en liever dood gaat. Ik heb haar vandaag ook weer 4 uurtjes aan het werk gestuurd (ze heeft een bijbaantje als kassiere bij een supermarkt om de hoek) misschien wel hard van me maar ik denk dat het haar goed doet..Even onder de mensen, even geen tijd om te piekeren..... Van mijn broer (die een computerzaak heeft) heb ik van het weekend een pc gehad compleet geinstalleerd omdat mijn laptop op sterven na dood lag.....Lief he... Dus ik ga zo eens even heerlijk al mijn rommel overgooien van de laptop naar de pc.... Stand van zaken verder : nog geen ongi.....wel wat vage klachten (die ook bij overgang kunnen horen) en ik w8 eerst eens even af tot ik weer ongi zou moeten worden...Kan ik meteen door voor een echo...Op mijn leeftijd gaat er zo vreselijk veel fout dus misschien kan ik het even beter niet zeker weten... Natuurlijk wel aan de foliumzuur en geen alcohol just in case
Goh koffie, je houdt het spannend! Fijn om te horen dat het met DL "redelijk" gaat, en dat je broer kon helpen. En ook lief dat je een pc van hem krijgt Hier vanaf vandaag officieel halve dagen. Dat scheelt een eind moet ik zeggen... wel even wat omgooien in mijn rooster. Zo zou ik komend weekend late diensten hebben, maar een halve late dienst is echt volledig ondoenlijk, dus nu doe ik halve dagdiensten. En de komende twee weken worden er ook nog 1 of 2 dagen afgehaald, omdat ik anders wel een heel druk rooster zou krijgen. Halve dagen of niet, ik laat me niet gek maken die laatste twee-en-halve week Nog 10 dagen werken zo uit mijn hoofd...10 dagen. Damn!
Zo, wat een zalig weer....net even lekker wat in de tuin gerommeld. Onkruid weg, beetje vegen. Onkruid gespoten, maar dat heeft mijn moeder gedaan, dat mag ik nu niet van dr Nu lekker met kopje thee en boekje nog even buiten zitten!
Help ik weet het ff niet meer? Vraag aan de mama's die bv geven of gegeven hebben. ik heb al en aantal dagen een meisje dat heel vaak wil drinken en na een paar mnuten weer in slaap valt. Dan krijg ik haar met geen mogelijkheid meer wakker. Ik zit nu op 9 tot 12 x voeden per dag. Er zit soms niet meer dan een uur tussen 2 voedingen. Als je daar de voedtijd aftrekt zit ik dus na 30 minuten weer te voeden. Met kolven krijg is soms 60cc heb ooit 1x 100 gehad maar meestal is het 40 wat ik eruit haal. Toch heb ik niet het idee dat ze te weinig krijgt omdat ze de voeding langs haar mond laat lopen en zich regelmatig verslikt. Maar wat ze wel binnen krijgt weet ik nauurlijk niet. Ze groeit wel en was 120 gr gegroeid in een week tijd. Ik ben nu aan het twijfelen of ik niet beter over kan gaan op fv? Of is dit een fase die weer overgaat want ik weet niet hoelang ik dit nog volhoud?
Lieve Pink, stop met je zorgen te maken, ze groeit goed...Hartstikke goed zelfs...Ze heeft flinke natte luiers...Dit is een fase echt ik heb er ook zat dagen bij gehad dat ik 11 keer per dag aan het voeden was... Wrs een sprongetje...Volhouden meis... !!
Bekje, lijnen zou idd van invloed kunnen zijn op je cyclus. Vervelend dat 't zo in de war is. Jeetje meid, 2 maten dunner en -12.8 kilo, wat super!!! Duim, ik geniet absoluut van het moederschap. Met volle teugen. Elke dag besef ik me op 1 of meerdere momenten wat een strontmazzel wij hebben gehad. Voor de rest doe ik wel luciferhoutjes tussen m'n oogleden Fijn dat je verbouwing weer beter ging. Wat is dat toch met verbouwingen en in huis klussen, er schijnt altijd iets verkeerd te moeten gaan. Koffie houdt de spanning erin. Pffff, kan je niet ff voor mij testen dan? Het lijkt me afschuwelijk om je dochter zo te moeten zien. Pink, het lijkt mij ook dat ze prima groeit meid. Danique heeft ook een periode gehad dat ze heel snel in slaap viel tijdens het voeden. Heel vermoeiend voor jou, maar het is idd een fase. Als ik me goed herinner ging het vanaf een week of 6 beter. Doe je al trucjes om V. wakker te houden als over haar wangetje aaien, broekje uit (koudere lucht langs de beentjes), koude handen in nekje, een (nep)verschoning, etc.?
Ja Natas maar zelfs koude natte washandjes helpen niet en dan heeft ze natuurlijk na 15 minuten weer honger (als ik net alles weer ingepakt heb) en 's nachts val ik zelf soms bijna in slaap. Nu wil ze ook drinken als ze misselijk is, een scheet dwars zit of buikkramp of de hik heeft dus ik weet echt niet meer wanneer het nu honger is. Vaak is het beide. Ben gewoon kapoet en loop op mijn tandvlees. Maar daar weet jij alles van... Ik kan zelfs niet samen met haar gaan slapen overdag want ik weet niet wanneer ze er langer dan 1,5 uur tussen laat of zelf slaapt en dan kan ik beter de hele dag in bed blijven liggen. Maar goed hier moeten we doorheen dus tanden op elkaar en doorbijten. Heb jij nog luciferstokjes over?
Koffie bedankt voor je berichtje, doet me goed. Ik ga mijn best doen het vol te houden want ik vind het wel erg belangrijk en ik wil mijn kleine meisje wel het beste geven. Morgen naar het cb kijken wat ze daar zeggen.
*duwt luciferhoutjes naar Pink* Toen Quinten hetzelfde dreigde te gaan doen als Danique (en jazeker, je vergeet een hoop 'vervelende' dingen maar dat vermoeiende voeden continue en nergens meer aan toekomen herinnerde ik me nog maar al te goed) heb ik een speentje en de bakerzak gepakt. Inbakeren had ik liever niet weer gedaan, je moet het ook weer een keer afbouwen en dat kan vervelend zijn. Van speentjes zijn wij geen voorstander, maar ik had nu met een peuter erbij gewoon geen andere keus voor m'n gevoel. Ik kon niet alsmaar zitten voeden. Mijn pink wilde ie niet, dan rook hij heel wat lekkerders, en Chris z'n pink was ook niet altijd voorradig. Het is een gemeen circeltje waar je in terecht komt, en dat gaat heel snel. Baby slaapt niet zo goed of is om een andere reden vermoeid --> drinkt door vermoeidheid te kort en valt in slaap --> wordt te snel weer wakker door honger --> maar heeft te weinig geslapen dus is nog te moe --> enzovoort. Op zich drinken ze over de dag dan wel genoeg, maar de manier waarop is niet fijn. Bij Quinten heb ik dat doorbroken door in te gaan bakeren (betere en rustigere slaap) en door de speen (neemt het deel zuigbehoefte zonder honger over). Met de speen moet je wel een beetje uitkijken dat je niet echte honger ermee wegmoffelt, maar dat merk je snel genoeg. Maar even het drinken wat uitstellen, waardoor er wat beter en langer geslapen kan worden, daarna kan er beter gedronken worden, dan kan de circel weer heel snel de goede kant op gaan. Bij Quinten was dat binnen 3 dagen zo.
Dank je Natas. Ben er eigenlijk nog niet zo mee bezig. Gisteren even met 2 benen op de grond gezet. Ouders met relatieproblemen, vandaag met m'n vader naar de huisarts en daar de bevestiging gekregen van het vermoeden dat we hebben dat m'n moeder misschien wel A'heimer heeft. Althans de dokter gaf aan naar aanleiding van ons verhaal dat die kans enorm groot is. Ik moet zeggen dat ik op dit moment gewoon niet weet wat ik moet. Ik wil huilen, ik wil knokken, ik wil sterk zijn, wat nu?
Ladouce, wat een kl*t* nieuws Gaat je moeder verder getest worden op Alzheimer? Het is zo'n rotziekte. Ik haat 't, maar daar schiet je niks mee op. Wat voor klachten heeft je moeder (als je het wil vertellen).
Ah Ladouce, wat naar .. Als ik de verhalen van Natas zo hoor is het inderdaad een rotziekte en ontzettend ingrijpend. Ik hoop nog even dat het toch niet zo is, maar ja .. Verder wil ik je heeel veel sterkte en succes wensen voor vandaag. Zo spannend of het embryootje goed ontdooit ... Ik denk aan je en zal af en toe even op internet spieken en even je nr in mijn telefoon zetten. Ik pb je die van mij nog even. Pink, ook sterkte voor jou. En voor allen oververmoeide moeders hier (en toekomstige en nog niet moeders natuurlijk ook). Liefs!