35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Even aan de bv experts. Geven/gaven jullie met warm weer meer voedingen of een flesje met water of iets anders erbij?

Wij zijn weer goedgekeurd. Ik heb wel maagbeschermers voor V meegekregen voor de reflux (of val ik nu in herhaling?) Ik moet over 6 weken bij de ha mijn bloeddruk nog een keer laten controleren en bij een evt volgende zwschap kom ik automatisch onder controle in het zh.
    Zo de bosse reis zit er weer op voor vandaag. Nu even helemaal niks, op de bank met mijn nieuwe tijdschrift en een pak koekjes:D

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Geboortekaartjes zijn besteld vandaag! Vanaf woensdag kan ik enveloppen gaan schrijven :)

3. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Bij warm weer legde ik idd vaker aan Pink, fijn dat ze weer goedgekeurd is...Heb je nu Nexium voor dr ?

Lies wat leuk mijn adres heb je toch ook he ?

4. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Ja klopt Koffie, Nexium. Heb jij dat ooit gebruikt? En wat is jouw ervaring daarmee?

Ik ben net lekker in bad geweest. Was lang geleden.

Lies mijn adres heb je ook;).

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hallo lieve meisjes, dank jullie wel voor de felicitaties!
    Liesje, heel erg bedankt voor je kaart, ik moest erg lachen om je stemrecht :D
    Ladouce, ik had het al gedaan, maar ook hier heel erg bedankt voor de prachtige bloemen; passen precies bij mijn sterrenbeeld en mijn hele huis ruikt er naar!
    Ik ben erg verwens; had ik van manlief al een tablet gehad, op mijn verjaardag zelf kreeg ik ook nog een camera!! En verder heb ik een gave ketting van mijn zusje gekregen en een ikea-bon en die ikea-bonnen heb ik ook van mijn andere vrienden gekregen! Ik wil namelijk heel, heel, heel erg graag een andere dressoirkast en die heb ik gezien bij Ikea, maar daar moet ik wel even voor sparen, dus vandaar dat die bonnen erg welkom waren! Ik kom nu nog 35 euro tekort, dus na mijn vakantie gaat die kast er zeker komen!!
    Gisterenavond heb ik het gevierd en ik heb een hele gezellige avond gehad!

Nu vast beetje aan het voorwassen voor de vakantie; volgende week zondag gaan we weg, heerlijk! Van de week maar vast de plantivalletjes inslaan, want Bekje schijt haar broek vol in een vliegtuig en die pillegies helpen goed om wat rustiger te blijven. Anders vlieg ik iemand aan door mijn niet-zo-leuke-humeur-vlak-voor-de-vlucht ;)

Ik ga zo puppie even uitlaten en dan kom ik straks even op jullie reageren!
    Oja, en zal mijn banner even aanpassen.

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ben blij dat kaart nog op tijd was Bekje, ik was nl vrij laat :)

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hij kwam keurig op tijd aan! :)

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Bijna op vakantie Bek en Duim, heerlijk!
    Wij ook, begin september gaan we 2 weken naar Zuid-Frankrijk. Wel een takke-eind rijden, maar daar schijnt de zon in ieder geval. Gisteren geboekt, we huren een stacaravan op een grote camping aan het strand. Met zwemparadijs en al, kan Quinten daar de waterglijbaan af :D

Jij ook zo druk op kantoor Ladouce?
    Vorig jaar in de zomer was het heel rustig, te rustig (dan kak ik zo vreselijk in). De eerste weken na m'n verlof was er ook niet zo veel te doen, dat was wel lekker. Maar nu, ik kom om in het werk.
    Voor jou fijn voor de afleiding, tijd gaat dan toch sneller voorbij.

Bekje, wat een lieve lief heb jij met zoveel cadeautjes!

Pink, ik leg niet vaker aan maar kijk of de behoefte er is. Danique is van augustus maar het was toen geen warme zomer. En tot nu toe met Quinten ook geen reden gezien om extra aan te leggen, als hij extra dorst heeft merk ik dat wel aan hem.

9. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Hai meisjes,

Ik meld me ook weer even, wat laat op de avond. Lekker gedouched na wederom een klusdag, die eindelijk wat beter verliep dan sommige andere. We hebben weer stromend water en een mooi aanrechtblad met kraan en spoelbak. Zelf op maat gemaakt en geinstalleerd vandaag. Best trots zijn we! En moe en voldaan natuurlijk ook. Ik zal kijken of ik morgen alvast wat tussendoorfoto's kan laten zien.
    Helaas Ladouce en Natas, nog niet helemaal vakantie. Ik moet dit weekend en dinsdagochtend ook nog even werken, tussen het pakken door, maar het is in zicht gelukkig! Ons kantoor loopt ook zo over en ik moet het goed achterlaten voor mijn invaller.
    Natas en Bekje, jullie ook lekker laat op vakantie. Dat is best fijn, zo na het hoogseizoen. En het maakt de natte zomer hier ook minder erg voor mijn gevoel.
    En Bekje heerlijk verwend en ook nog naar Ikea straks .. ai ai.. ;) Ik hoef voorlopig gelukkig niet meer, maar we hebben wel hele fijne en mooie dingen aangeschaft. Ik hoop dat je je dressoir snel hebt.

Ladouce, fijn dat je genoeg afleiding hebt de komende tijd. Maar wel rustig aan doen he, denk derom! Ze moeten wel in alle rust een goed plekje kunnen vinden. Fijn dat je ook nog even met je lief er op uit gaat. Ooh, ik hoop zo ontzettend dat het gaat gebeuren voor je .. Duim duim duim duim ..

Ik hoop morgen nog even online te komen, voor nu laat ik het hier even bij.

Nog even een knuf voor Salcia, Koffie, Lim, Pink, Lies en Des.

Trusten!

10. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Even een snelle melding, Leut is brak en gaat bijtukken....
    Niks te melden verder....

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    lim is alweeeeeeer ongesteld.. word er niet goed van.. na 21 dagen hoppa.. poorten open en vloeien 7 tot 10 dagen in alle hevigheid

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, net toen ik me zorgen ging maken omdat Pim zo rustig was...issie nu zijn breakdance-act weer aan het oefenen. Yeah :)

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lekker meedansen Lies :D

Gatsie Lim, da's niet fijn. Dan ben je wel heel vaak ongesteld :(

Nog even doorbuffelen Duim!

Danique is voor het eerst uit logeren, mijn zus Caroline heeft haar vanmiddag opgehaald en ze komt dinsdagavond weer terug. Ik verwacht geen heimwee-drama en 'tante Olo' heeft allemaal leuke dingen gepland. Ik zag vanmiddag aan Danique's koppie dat ze het leuk en spannend vond (en aan Olo's koppie ook, hihihi).
    Tis hier wel raar stil!

14. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Lim beginnende overgang meis of stress ?? In ieder geval mooi waardeloos...

Kane me voorstellen dat je die lekkere babbelkous mist Natas..Maar misschien kun jij nu een ietsje pietsje tot rust komen zodat je straks niet totaal overspannen aan je vakantie begint ?

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik heb morgen idd een makkelijk dagje ja, met alleen Quinten.
    Die is een happy camper sinds het inbakeren. Op dit moment is het enige geluid wat uit hem komt lachen, aaah aaa aaaaah zingen, heel lief en vrolijk kraaien en iets wat op belletjes blazen begint te lijken. Huilen doet hij nauwelijks, ook 's nachts niet maar dus wel nog regelmatig wakker.

16. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    He, wat heerlijk en gezellig klinkt dat Natas, zo'n blij ventje. Ik wens je een hele fijne relaxte dag morgen en fijn dat Danique in goeie handen is bij tante Olo.

Lim, wat vervelend lijkt me dat zeg. Vrouw zijn is niet eenvoudig zullen we maar zeggen .. :(

Koffie, heb je een beetje bij kunnen tanken vanmiddag? Is er weer wat rust in huize koffie? Hoop dat het weer beter gaat met je DL en kleine X natuurlijk ook.
    Sterkte met alles.

Lies weer gebreakdanced van binnen en van buiten :D. Ventje doet het prima, dat is wel duidelijk.

Hier weer een buffeldag zeg. Maar wel ontzettend veel nuttigs gedaan. Bezig met vakantievoorbereidingen en geklus tegelijk. Morgen en dinsdag nog werken en laatste dingetjes pakken en dan wegwezen, Nog even volhouden dus ..

Eerst maar eens mijn hoofdkussen opzoeken.

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    doe jij eens stoppen met mij de overgang in leuteren :) die gekke ongi is bij mij na geboorte van P gekomen.. ben nog niet in overgang hoor...

geniet van je makkelijke dagje natas x

ik ga weer naar therapie.. ben nog steeds snipverkouden dus was liever niet gegaan maar ja.. heb alweer week gemist

laters lieve meisjes..

*jut Pimmetje nog ff op dat die lies nog harder schupt* :D

18. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Hahahah Lim ik praat iedereen de overgang in hoor, het is zo saai alleen ;)

Maar ik zal het niet meer doen :)

Vandaag opname ML meiden, morgen de operatie.....Het is ook niet naast de deur (Leeuwarden) dus ff binnenwippen bij hem kan ook niet :(

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nieuwe buik in album...althans..nieuwe foto :)

Koffie, succes met ML! Toi Toi Toi

En nu ga ik douchen en zo voor APK naar de vk.

20. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Mooie buik Lies ! Hoe was het bij de vk ?

Deel Deze Pagina