Thnx meiden, Lim ik verwacht hem hopelijk met het weekend of begin volgende week weer thuis... Hij gaat eerst 24 uur a/d zuurstof, de eerste 2 dagen infuus, catheter en wonddrain...Na 2 dagen slikfoto en dan 3-6 weken vloeibaar...
Zo, weer helemaal goedgekeurd bij de vk. Gewicht sinds laatste controle + 0 Bloeddruk 110/70 Pimmetje ging er eens goed voor liggen. Hij ligt al met zijn koppie in het bekken, maar nog absoluut niet klemvast. Zoals de vk zei Ik kan zijn hele hoofdje nog beetpakken, als ie wat verder indaalt kom ik niet verder dan zijn nekvel
Jeetje Koffie, dat is inderdaad nogal een ingreep voor ML .. En dus ook voor jou, zeg! Heb je een beetje hulp, steun in de buurt? Ik duim voor hem dat alles soepel gaat en hij weinig pijn zal hebben. Sterkte ermee in ieder geval. Nou, ik ga weer verder met werk en hopelijk morgenochtend nog even een zwaai voordat we weg gaan. Fijne dag allen!
Overgang......nee ik nofg even niet. Heb nog andere plannen Jeetje Koffie klinkt heftig. Hopelijk knap JL snel weer op. Lim...... overgang............ nee toch? Jij wilde toch nog 4 kindjes? met die behulpzame man van je Duim alle koffers gepakt en de boel op orde en afgerond? Ladouche hoe voel jeje? Heb net weer een kaarsje aangestoken. Lies mooie buik en weer helemaal goedgekeurd, doe je goed vrouwke! Vandaag is spa geopereerd. Zijn amandelen moesten eruit en ze gaan kijken of er kwaadaardige cellen in zitten Dus we duimen heel hard van niet! Uitslag pas over 4 dagen. Hij heeft de operatie iig goed doorstaan. Ik ga nu voor het eerst sinds mijn dochter geboren is proberen 's middags een dutje te doen. Ik vind meestal dat ik dan vanalles kan doen als zij slaapt dus sla ik het rustmoment steevast over. Maar nu heb ik zo'n hoofdpijn dat ik het toch ga proberen. Dus weltrusten dames!
Fijn lies dat je weer goedgekeurd bent... Ladouce ja meis hoe gaat het ? Duim morgen lekker weg, als ik je niet meer spreek hele fijne dagen.... Ik hoor nog een wens bij Pink Je dutje je goed gedaan ? Hopelijk valt het allemaal mee met Opa sterkte... Hier is ikke nu alleen met de 2 meiden en X Waarschijnlijk gaat een hele lieve vriend woensdag met me mee op bezoek, ik rij nu wel in de buurt maar daarheen alleen durf ik nog niet aan.... ML wordt morgen om 14.15 geopereerd hij heeft al 4 keer gebeld
Duim, ik wil jou en je lief een hele fijne vakantie wensen. Rust lekker uit, geniet van elkaar en maak veel plezier maar ik ga er vanuit dat dit allemaal wel gaat lukken. Waar gaan jullie eigenlijk heen? Enneh, ik sms je zodra ik iets weet. Koffie, knuffel voor jou. Wel jammer dat je pas woensdag naar ML kan maar gelukkig is heeft hij een telefoon. Sterkte! Lijkt me best pittig voor hem maar voor jou ook. Lies weer goedgekeurd, helemaal top. Nog even en Pimmetje is er. Natas, hoe is het bij jou zo zonder je dochter. Lijkt me best vreemd dat ze nu logeren is. Ook spannend voor haar. Hoe is het trouwens op je werk nu, is die nieuwe structuur nu al ingevoerd? Lim, overgang? Nee toch, kan toch nog niet. Maar zo'n cyclus klinkt niet fijn. Ben je er net vanaf komt het weer. Misschien toch eens langs ha als die blijft aanhouden. Bekje, bijna vakantie en ook nog vliegen. Je lijkt Mr. T uit the A-team wel. Moest ook altijd ko geslagen worden voor een vlucht. En lekker verwend met je verjaardag, kan niet beter. Pink, lekker dutje gedaan vanmiddag? Moet je gewoon af en toe doen. De boel de boel laten en lekker tukken. Zo hier gaat alles goed. Nog steeds druk op het werk dus voldoende afleiding. Voel vanalles maar heb dit keer echt geen idee. Misschien is de hoop dit keer enorm en val ik dit weekend erg hard naar beneden maar het is wel even mijn houvast op dit moment. Morgen nog naar kantoor en dan woensdagochtend thuiswerken, in de middag word ik opgehaald door een collega om naar de locatie te rijden waar we een bijeenkomst hebben. Manlief komt mij daar dan vrijdag ophalen en dan gaan we door naar Maastricht.
Ladouce, ik kan me voorstellen dat je je hier nu aan vasthoudt. Wel lekker dat je veel weg bent, veel afleiding. Hou je taai meid! De veranderingen zijn officieel doorgevoerd op mijn werk maar in de vakantieperiode komt het er nog niet echt van. En de manager voor wie ik ga werken moet opgevoed worden. Is een einzelgänger, heeft nu teksten als 'ik hoor dat ik jouw agenda moet vullen met leuke dingetjes'. Komt na mijn vakantie wel Ik heb ook altijd te weinig gerust Pink, goed dat je het nu wel doet! Ik ben solidair met je geweest vandaag en ben vanmorgen terug in bed gedoken toen Quinten z'n 1ste slaapje ging doen. Koffie, veel sterkte meid! Ik zal voor je mannetje duimen. Duim, morgen lekker vakantie!!! M'n zus heeft gisteravond en zojuist gebeld, het gaat allemaal helemaal super daar. Danique is ontzettend lief en ze genieten allebei. Vandaag zijn ze bij een meertje geweest bij Alkmaar en daarna pannekoek gegeten in Schoorl. Het slapen gaat ook prima. Hier is het raar stil! Chris heeft er nog veel meer moeite mee dan ik, dat is best ontroerend om te zien. Ik mis haar ook ontzettend, maar vond het ook een keer lekker om zo'n makkelijk dagje te hebben. Heb weinig gedaan, heb ook even wat rust gepakt (geslapen en gebadderd tijdens zijn slaapjes) en meer met Quinten 'gespeeld'. Morgen weer naar kantoor en als ik dan thuis kom is Danique'je er weer, joepie!!!
Zo, om 0830 uur hing de eerste was hier al. Daarna boodschappen gedaan. Kast schoongemaakt, luxaflex schoongemaakt en de ramen gezeemd (alles in de babykamer). Met wat hulp van mijn moeder hoor...Is dit wat ze noemen nesteldrang? Nu met een pot thee op de bank. En misschien even de oogjes dicht
Hoi meiden, was lang weekend naar Belgie, schoonouders, nog niks gelezen. Begreep dat Duim vandaag op vakantie gaat...fijne vakantie Duim, geniet ervan!! hier ff balen, vk belde dat suiker verhoogd was, moet nu deze week 3 uur lang elk uur prikken en dan kijken in hoeverre het verhoogd is..
Hopelijk is het vals alarm Salcia. Danique'je is weer thuis! Ik ga zo Quinten eerder halen voor de laatste voeding want ik moet eerder naar bed, ik trok het vandaag nauwelijks op kantoor.
Even snel..Operatie prima gelukt werd door de chirug himself gebeld voordat hij naar de uitslaapkamer ging. Heb hem net ff zelf aan de foon gehad, voelt zich goed zei hij... Hehe nu aftellen...
Lies ik weet het niet hoe hoog het was...vk belde dat ik verhoogd risico had bij de 50 gr test...nu morgen 100 gr GTT test, ook weer nuchter en dan elk uur prikken 3 uur lang. Krijg uitslag pas volgende week maandag denk ik.
fijn koffie dat het goe is gegaan hoera voor natas dat q weer thuis is pff, woon in een heel rustige buurt.. en ineens sinds paar dagen rijden hier bussen keihard door de straat.. niet 1.. maar wel 5 pe kwartier.. 30 km wijk... en ze racen hier gewoon met 50 door