Jeuh Koffie fijn dat JL de operatie goed doorstaan heeft. Sal ik hoop dat uit de volgende test komt dat het bgeen verhoogde suiker is! Lim alweer opgeknapt? Hier weer een brok onzekerheid (en ik ben helemaal geen onzeker typje) Ik ben na zo'n dag als gisteren in staat om volledig kv te gaan geven, ze is onverzadigbaar en ik lijk haar niet genoeg te kunnen geven. Daarbij is ze na iedere voeding stikmisselijk waardoor ze weer wil drinken. Ze heeft gisteren de hele dag gemopperd en deze dag gaat wsl hetzelfde verlopen. Ik ga haar maar weer uit de box plukken want ze is weer boos..... en als ik nu eens wist waarom?
pink wat een gedoe met de bv, hopelijk gaat het snel beter! Hier de ochtend overleefd, 3 uur in ziekenhuis, 4 x prikken waarvan eerste keer 3x mis door iemand die het moest leren, vervolgens tweede keer in andere arm, spoot eruit, druk te hoog, pfff... Verder vk geweest net, alles goed, bm nu tot halverwege navel en borstbeen, was goed gegroeid, baby voelde ook goed aan, heb zelf het hoofdje gevoeld, raar gevoel... bloeddruk 120/65 en hartslag 140 van baby...helemaal blij weer...Alles volgens het boekje zei de vk.
Ligt ze met het hoofdje beneden of boven Sal? Fijn dat alles verder goed was. Ik heb net de enveloppen voor de kaartjes gehaald...kan ik vandaag of morgen beginnen met enveloppen schrijven
Lies, hoofdje links van navel, billen rechts van navel, ruggetje onder, dus soort van komma...en de voetjes dus boven mijn navel, dat voel ik ook met trappen nu en maagzuur
leuk de enveloppen binnen...ga binnenkort ook bestellen, ben nu adressen aan t verzamelen, wilde eerst etiketten bestellen maar vind handgeschreven toch leuker! Is je kamertje helemaal af Lies nu?
Bijna af...gordijnen zijn nog in bestelling (hopelijk over 2-3 weken klaar). Matrasje komt hopelijk binnen nu en een week binnen. En ik moet/wil nog iets aan de muur, ben er alleen nog niet uit wat.
leuke lijstjes met fotokaarten of kanvas bekleed met stofjes, vond ik ook heel leuk, heeft mijn zus gedaan.
Hij draait zich hier ook veel, maar om zijn as. Dus ruggetje ligt of links of rechts Voeten voel ik altijd net onder ribbenboog, handen ergens laag onderin...
Schrijf dit berichtje met tranen in mijn ogen. Eerste bruin vanmorgen gespot. Het is helaas over en uit voor ons. Dit was onze allerlaatste kans en die is nu ook weg. Ik zit er helemaal doorheen, ben niet thuis, weg met werk, lief zit op 200km maar komt gelukkig wel vanavond deze kant op. Weet het allemaal niet meer...
Oh meis...... oh meisje toch Niet nog een kansje op bruin van innesteling? Wat een k*t bericht! Al mijn knuffels gaan jouw kant op.
Oh lieve lieve Ladouce...... Wat moet ik zeggen..... Ik kan je alleen een hele dikke knuffel geven ..........
Lieve, lieve, lieve ladouce. Wat kan ik zeggen? Helemaal niks denk ik. Mijn hart huilt met je mee. Dikke kus!
o neeee Ladouce....o nee...weet ook niet wat ik moe.. zeggen...echt meis, wat ontzettend klote...ik denk aan je en leef erg met je mee... knuffel
Oh nee Ladouche wat oneerlijk! Wat zit de wereld soms toch gemeen in elkaar en wat moet jij je nu ellendig voelen. Is er misschien nog een klein kansje op innestellingsbruin? Ook balen dat je zo ver weg zit en niet lekker thuis, wel fijn dat je lief naar je toe komt, is toch iets wat je samen wil verwerken. Hele dikke digi knuf voor jou meis!
Er is zoveel wat ik wil vertellen, wat ik wil zeggen, wat ik wil doen. Maar ik huil, om ladouce Het leven is so fucking oneerlijk.
o meis.. mijn hart huilt mee.. kan niet meer dan jou en ladouceman een hele dikke knuffel geven... bah... zo niet fair