35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Knuffel voor jullie, Des en Ladouce. Jullie weten (hoop ik) hoe ik met jullie meeleef, en soms zelfs denk dat het niet eerlijk is dat ik wel en jullie niet...maar dat is natuurlijk onzin. Ik heb het nu ook niet bepaald gratis gekregen. Ik hoop gewoon dat het indd tijd nodig heeft, en dat de groep zich even moet hergroeperen.

Hier schijnt het zonnetje inderdaad heerlijk. Straks naar mijn broertje (ahum) die jarig is vandaag. Fijne dag allemaal!

2. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Allereerst: desmo; van harte gefeliciteerd met je verjaardag, al ben ik wel een dagje te laat. Hoop dat je een fijne dag hebt gehad.

Jomi schrikken van je opa! Ik hoop dat het mee valt. Maar jij bent dus nog zo gezegend om nog een opa te hebben, hoe oud is hij als ik vragen mag?

Over het doodbloeden...ik lees natuurlijk pas mee vanaf september. Ik merkte wel dat het rustiger was en bepaalde meiden wat minder reageerde. Toch voel ik me hier fijn. Ladouce; ik begrijp je helemaal, natuurlijk is het anders wanneer je wens voor een 1e kindje nog niet in vervulling is gegaan, anders...niet minder. Natuurlijk kan ik me geruststellen met de gedachte dat ik al 3 kinderen heb....dat doe ik ook iedere maand...maar toch.
    Ik heb meegeschreven met de moeders welke een wens hadden voor een groot gezin; en meteen zwanger raakten, daar hoorde ik niet bij voor mijn gevoel.
    Moeten we allemaal in dezelfde situatie zitten om ons prettig te voelen bij elkaar? Mij lijkt van niet. Als we maar begrip hebben voor elkaar; en volgens mij is er dat. Ik zou het in iedere geval jammer vinden om jullie te moeten missen.

Kinderfeestje is hier gelukkig door gegaan en was erg leuk. De meiden zijn weer opgeknapt. Dat was het goede nieuws, het slechte nieuws is dat ik weer ongesteld ben geworden. En geloof me; daar baal ik behoorlijk van. Nu alweer een jaar geleden dat ik zwanger raakte voor mijn miskraam. Nu bestaat onze wens voor een 4e 4 jaar.

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Salcia, het is idd best moeilijk om te bepalen met welke uitslag v.d. combitest je wel of niet verder gaat met een vp.
    Bij Danique (toen was ik 41) hadden we een uitslag van 1:720, bij Quinten (ik 43) van 1:603 (of 610, weet ik even niet meer). Beide uitslagen waren voor mijn leeftijd helemaal super, de gyn zei toen bij Quinten dat dit een gemiddelde uitslag was voor iemand begin 30. Wij zijn beide keren niet verder gegaan. Maar ik weet niet zeker of we bij bijvoorbeeld 1:200 ook niet een vp hadden laten doen. Zo'n uitslag klinkt al een stuk minder, maar dat terwijl het voor iemand van boven de 40 nog steeds een hele mooie uitslag is. Het is zo gevoelsmatig.
    Wat ontzettend jammer dat die nieuwe bloedtest er nog niet is!

Arme Bekje, nu ook nog griep. Beterschap meid!
    Ik lees dat je copd hebt? Dat wist ik helemaal niet joh.

Hey Ladouce, bij de concurrent laten ze je hard werken zeg :p

Koffie, ik las het gister al op hyves van Spike. Daar staat geen nieuwe update, dus ik ben bang dat hij nog zoek is?

Lieve Des, hier ook nog een keer van harte meid!

Wil Limmie alleen maar daten met dikbuiken? :( :D

Jomi, heel veel sterkte!

Ook ik snap Ladouce en de andere meiden die nog niet zwanger/moeder zijn. Ik snap beide kanten, ik herken de pijn van de onvervulde kinderwens in de eerste 10 jaar met Chris, en nu ben ik gezegend met 2 prachtkinders.
    Ik hou me hier ook in, dat vind ik niet erg en dat gaat eigenlijk vanzelf. Maar toch zal het soms pijn doen, daar ben ik me van bewust maar kan daar niets tegen doen. We houden rekening met elkaar, meer kunnen we niet doen. Het topic opsplitsen lijkt me idd geen oplossing, er is denk ik geen echte oplosisng hiervoor.

4. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Jomi sterkte met je opa !

Spike is nog steeds zoek, dierenambulance gaat mee zoeken vandaag.... Dus ik hou het hier ff bij....

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Jeetje koffie, wat ontzettend k.. zeg dat jullie m nog niet hebben gevonden. sterkte en knuffel!

6. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Jomi sterkte met opa!

Koffie, balen dat Spike nog niet terecht is.

Hier moe, net even wezen wandelen, gaat toch een stuk langzamer dan normaal. Wel heerlijk in het zonnetje.

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Jeetje...vanaf half 5 geen berichten meer...is nu wel heel erg stilletjes...

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    natas geen dikbuik?? hmmm, nou ja, wil wel een uitzondering maken hoor :)

kut koffie, spike nog niet terug... denk echt dat iemand hem binnen heeft gehaald.. bah bah..

zo weer naar therapie.. yeahh.. not... fysio's spreken elkaar zo tegen.. de 1 zegt: stoppen zodra pijn toeneemt, de ander zegt zo maak je geen vorderingen, kom je niet vooruit, dus doorgaan ondanks toenemende pijn.. word er moe van.

bekje beterschap!

vannacht niet geslapen.. P is overgegaan op opvolgmelk en had vannacht dus krampjes.. brullen brullen... vanmorgen dikke donkergroene plakpoep.. man, daar kon je een vliegtuig mee vastplakken zonder dat die uit elkaar zou flikkeren.

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, vannacht om 03:30 op gestaan, om 03:40 naar mams, om 03:45 auto ingeladen, om 04:15 uur op schiphol, mams en bagage eruit, om 04:45 thuis en om 05:00 weer in bed :D
    En nu net weer wakker.

Gisteren heel gezellig een BBQ gehad van 12:30 tot 17:00 (incl kleintjes).
    En kijk eens wat ik gisteren-morgen nog kreeg van mijn dinnetje:

10. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Goedemorgen.
    Lies even bijkomen van je gebroken nacht (en alvast wennen); leuk dat cadeautje van je vriendin!! Zou zomaar favoriet kunnen worden.

Meiden zijn hier na 2 weken voor het eerst weer alledrie naar school; wat een stilte, maar wel fijn dat ze weer beter zijn!

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

En op de BBQ gisteren ook nog even geregeld:
    - een standaard voor het badje
    - een speelkleed van winnie the pooh
    - een box (wat ik nog niet zeker weet, eerst even zien)

Ik ga nu eens op zoek naar een mooie schommelstoel, ik wil straks een schommelstoel in de babykamer.

12. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Een schommelstoel; onmisbaar op de kinderkamer!! Had en heb ik nog steeds, een oude helemaal opgeknapt.Zo een: Marktplaats.nl > Hele mooie schommelstoel - Huis en Inrichting - Stoelen Paar kussentjes erin en klaar!

13. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
  14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hmm, even de nieuwste buikfoto in mijn album zetten. Ik word er niet mooier op zal ik maar zeggen, maar gewicht is nog steeds hetzelfde :D

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Een zwangerbuik is wél mooi Lies! :)

Geen dikbuik meer Lim. Wel een slap flubberbuikie, is dat ook goed? :D

Jes, fijn dat de meisjes weer beter zijn!

Quinten is vannacht 3x voorbij komen fietsen en Danique was vanmorgen al vroeg wakker. Chris is weer aan het werk, de arme ziel, maar hij kon haar dus niet opvangen vanmorgen. Danique slaapt sinds een paar weekjes niet meer 's middags, es kijken hoe ik nu m'n ogen open ga houden :D

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Kan Quinten al fietsen? Wat een knap kind :D

Ik weet het Natas, zwanger = mooi. Maar ik vind nu meer dat ik gewoon dikker lijk, in plaats van zwanger :)
    Maar het scheelt heel erg, 'savonds lijkt buik vaak meer rond. Dan is alles lekker opgezet :D

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Op een driewielertje kan ie dat al wel, nog niet zonder zijwieltjes hoor :p

Ik snap wel wat je bedoelt, in die beginperiode is het nog niet zo duidelijk een zwangerbuik. Komt vanzelluf! :)

18. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    He he , er is leven in de brouwerij hier!!

Lies, lekker gebroken nachtje, maar wel mooie spulletjes geregeld op BBQ en leuke knuffel! Zou ook wel schommelstoel willen maar past echt niet in mijn kamertje helaas denk ik.

Vind mijn buik ook niet mooi nu hoor, die opgezette darmen enzo. Zo en mijn BH's zijn volgens mij nu echt te klein aan het worden, zitten megastrak.

Lim, lekker die vieze groene poep!

Jes, fijn, iedereen weer beter en toch feestje gehad, leuk!

Natas, ook gebroken nacht..balen!

Hier tegelzetter bezig nu, bijna klaar...pfff
    En Moeders voor Moeders net geweest, ik mag meedoen!!

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dat is al een aardig buikje hoor lies om te beginnen... ik zet hoog in dat jij dikkere buik krijgt dan ik had!! :D

flubberbuikjes mogen meedoen natas.. hoe meer ze flubberen hoe liever dat ik het heb :p, das beter voor mijn zelfbeeld.

hoera voor moeders voor moeders salcia... heb bij zwangerschap 2 meegedaan.. heel kort.. kon die lucht die uit die flessen kwam niet verdragen, en rook het hele dag door hele huis.. na paar weken gestopt dus.

vandaag had ik weer de knapste fysio... en die is altijd heel lief voor mij. Zat de ene vorige week te zeggen dat ik veel te weinig vooruitgang boekte, en ik dit aangaf vandaag bij mijn hunk, zei hij dat ik mijn verwachtingspatroon maar eens drastisch moest bijstellen.. zolang klachten, dan zag je na keer of 8 echt geen verbetering... lekker he dat ze ook daar niet op 1 lijn zitten.. maar goed, dit is een hunk... lekker om naar te kijken.. jammie... o nee, M is niet jaloers, gelukkig niet, al ziet die me liever niet gaan hahahahha.. behalve als ik zeer degelijk gekleed ga.. maar jaloers.. nope... zucht

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lim, die buik kan me niet dik genoeg worden. Ik heb hem alleen graag wat strakker :D

Hmm, knappe fysio. Mag je niet een paar keer per week extra?
    M niet jaloers? Misschien wat meer benadrukken hoe knap hij wel niet is, die fysiohunk? :D

Deel Deze Pagina