35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    *vloek* Ladouce hier ook tranen. Godsamme wat heb ik veel aan jou gedacht de afgelopen dagen en dan nu dit verschrikkelijke bericht.
    Ik had zo gehoopt dat het jou wel gegund was.
    Wat valt er te zeggen in zo'n geval ... ik weet hoe jij je voelt maar daar heb je nu ook niks aan.
    Meiske, ik denk aan je. :(

2. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Zucht ik wilde even lekker een update geven en op iedereen reageren maar ik kan nu niet.

Tjeses waren we nu maar even allemaal bij elkaar voor een collectieve janksessie en knuffel.

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Soms is de afstand tussen digitale wereld en real life niet erg, maar nu wel :(

4. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    *breekt in*

Lieve Ladouce,

Wat ontzettend erg voor jullie. Waarom is het leven soms zo verdomde oneerlijk. Weet verder niet goed wat te zeggen. Ik wens jullie héél, héél veel sterkte.

X
    I S

*breekt uit*

5. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Ladouche heeft het doorgezet? Ik heb nog steeds een heel klein beetje hoop dat het innestellings bruin is geweest.

Zo mijn dochter heeft van 21 uur tot 5.15 geslapen! Een record! Helaas lag ik er zelf pas om 0.00uur in omdat ik dacht dat ze om 0.00 uur nog wel zou willen drinken. Maar die 5 uurtjes slaap waren ook erg lekker! Wel spuugt ze weer wat meer wat jammer is.
    Vanmorgen haar laten wegen en ze is in een week tijd 260 gr aangekomen dus ik heb niets te klagen en dan mag ze ook wel wat spugen. Ik kwam van het wegen terug (lopend) en had voor de zekerheid de regenkap op de wagen gedaan. En dat was maar goed ook want ik keeg me toch een hoosbui op mijn kop. Ik was tot op mijn ondergoed nat.
    Vanmddag met mijn mams naar de makro en morgen naar een verjaardag. Morgen moet ML nog werken en dan is hij 4 dagen vrij!

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ladouce, hoe is het met je?

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ik heb ladouce net ook een pbtje gestuurd...hoop zo dat het toch innestelbloed was

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    leuk kinderen.. heb 2 nieuwe fotos in album gezet

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hilarische foto's Lim :D

Zo, ik heb vandaag mijn laatste weekenddienst gedraaid. Nu ben ik 3 dagen vrij, dan nog 3 (halve) dagen en dan.....VERLOF!
    Maar nu ga ik eerst even een uurtje slapen...ben best moe. Vannacht slecht geslapen. Gisteren hadden we en niks in huis en geen zin in koken, dus patat gehaald. Nu had ik al een paar dagen wat meer last van maagzuur, maar na de patat ben ik tot 0200 vannacht gestraft. Ondanks rennies. Lief heeft nu de opdracht wat vanillevla mee te nemen uit de supermarkt, ga ik dat vanavond eens proberen voor het slapen gaan.

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ladouce, lieverd, hoe gaat het met je?

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    O dat schiet echt op nu Lies met werken...
    over vanillevla, mijn vk zei dat juist niet te nemen omdat het even helpt maar door de eiwitten daarna weer net zo hard terug komt.

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    lies, vanillevla deed niets bij mij... rennies ook niet.. kleine slokjes cola wel

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ja cola helpt bij mij ook wel eens...maar heb laatste dagen zo'n verschrikkelijke maagzuur dat niks meer helpt, word er ook continu wakker van snachts

14. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Lieverds, bedankt voor al jullie onwijs lieve berichtjes. Het doet me enorm veel dat iedereen met ons mee leeft. Helaas heeft het echt doorgezet dus het is echt over.
    Ik ben nu het weekend weg met manlief en zal later deze week reageren. Nu even lekker samen zijn.

15. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    o wat ontzettend erg Ladouce...had nog beetje hoop voor jullie...
    Goed dat jullie even samen weg gaan nu... heel erg veel sterkte en hele dikke knuf

16. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ach lieve lieve ladouce, ik heb het kippevel op mijn armen staan van je onderschrift, meisje toch ik had het jullie ook zo enorm gegund !!

Kruip in elkaars armen dit weekend meis.....Dikke knuffel !

17. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    nou ladouce dat onderschrift...krijg er ook de bibbers van

18. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Koffie, hoe gaat het met jou en met Ml en jezelf?

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ladouce, ik heb geen woorden...sterkte lieffie!

20. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Thnx for asking Salcia :)
    ML is thuis gaat best goed als hij zich rustig houdt, wondjes zien er rustig uit, drainage wond ook (dat scheelt he als je zelf verpleegkundige bent ;) ) hij eet nu vloeibaar ook dat gaat redelijk....

DL merkt eindelijk wat aan de medicatie, is lekker aan het werk, doet haar goed...

En ik, ik loop mezelf voorbij ;)

Deel Deze Pagina