fijn dat het met ML en DL beter gaat....nu hopelijk snel wat meer tijd en rust voor jezelf, is ook hoognodig denk ik!
Lieve Ladouce, ik zit al bijna 10 minuten naar m'n schermpje te staren omdat ik de goede woorden wil vinden. Maar het lukt me niet. Hier zijn geen woorden voor. Hele hele hele dikke knuf.
ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen...ik weet zelf hoe een pijn een kinderwens kan geven...en als er dan echt geen hoop meer is...vreselijk!
Ladouche lieverd wat een verdriet, hier bedenk ik heel veel woorden maar ze lijken allemaal de lading niet te dekken. Ik vind hetzo niet eerlijk! Veel sterkte met jullie rouwproces want het is toch een droom die nu gestorven is.
Hé ik was gisteren de laatste en nu weer de eerste om 16.16!!!!! Wat is het stil hier zeg. Ik snap dat iedereen erg meeleeft met Ladouche (ik ook) maar we hoeven toch niet allemaal weg te blijven? Zou ik heel jammer vinden nl. Vraagje, wie van de mama's heeft een beeb met spruw gehad? Ik denk nl dat ons muppie dat heeft. Waar merkte jullie dat aan bij beeb en bij jezelf en wat hebben jullie er aan gedaan of niet gedaan? En hoe snel was het weer over? Verder ben ik weer voor het eerst ongi, toch maar goed dat we met rubbers gekloojoot hebben 2 weken geleden. (bah voelt wel dubbel nu ik dit typ) Sorry!
ladouce, nog keer heel dikke knuffel voor dat gigantische klote onderschrift geen ervaring met spruw pink
Ik was gewoon even moe en elders Wat naar dat muppie ziekig is Pink. Je snapt dat ik (nog) geen ervaring heb met spruw..waar heeft ze last van?
Ik ben gewoon heel erg aangedaan door het bericht (en onderschrift ) van ladouce en het is mijn gevoel hoor dat weet ik, ik kan even niet zomaar doorgaan met het oppakken van alledaagse dingetjes.... Is geen verwijt hoor Pink echt niet maar is mijn gevoel !!
Snap ik Koffie, ik neem het niet op als verwijt. Ik zit alleen regelmatig met vragen en die stel ik graag aan mijn dinnetjes hier. Ik krijg hier nl vaak goede raad van de ervaren moeders zeker ook van jou. Vandaar dat ik die dan ook stel hoezeer ik ook meevoel met Ladouce kan ik onmogelijk precies voelen wat zij voelt. En ik denk dat zij ook niet zou willen dat wij helemaal stilvallen. Maar nogmaals respecteer ik ieders mening en als je even niet de behoefte hebt om te reageren is dat natuurlijk prima. Toch nog even een dikke knuf voor Ladouce. Ik hoop dat je het mij niet kwalijk neemt dat ik verder schrijf, want het betekent niet dat ik niet aan je denk, juist heel veel, of dat ik over jouw verdriet heenstap want dat is absoluut niet mijn bedoeling. Als ik een wens mocht doen dan..........nou ja jeweetwel. (en hier hoef je ook niet op te reageren je hebt wel andere dingen aan je hoofd)
Ik denk ook dat we allemaal zijn aangedaan...maar ik denk ook dat stilvallen niet helpt. Helpt Ladouce niet, helpt ons niet. Maar ieder verwerkt dit soort dingen op haar manier, en dat is prima. Pink, ik denk en geloof niet dat Ladouce het je kwalijk neemt, als ik haar een beetje ken.
Het voelt even heel raar om hier de boel weer 'gewoon' op te pakken. Misplaatst om over futiliteiten te schrijven. Cru om het over je eigen kindjes te hebben. Mijn gevoel, mijn drempel. Maar stilvallen, dat helpt niet nee. Het kost denk ik wel even wat tijd. Spruw : ik denk dat wij een keer op het randje hebben gezeten met Danique. Ze had wat witte aanslag in haar mondje wat je niet weg kon vegen, ze dronk wat slechter en bij mij leek het een beetje in de fik te staan ook buiten de drinkmomenten om. Ik merkte dat op een zaterdagmiddag laat, die zondag besloot ik om de volgende dag iets ervoor te gaan halen maar die maandag was het alweer zo goed als weg. Ik denk dat wij er toen makkelijk vanaf gekomen zijn. Als je iets gaat halen ervoor, je moet zowel voor jou als voor V. iets hebben anders blijf je elkaar besmetten.
ik vind het ook moeilijk om over zwangerschap nu te praten na het bericht van Ladouce, dat vond ik al omdat zij, en met haar Des, Duim en Bek nog niet zwanger waren, maar nu er geen hoop meer is vind ik het nog moeilijker...
Pink, hoop dat het snel aanslaat! Hier stof stof en nog eens stof...gat gezaagd in muur, nieuwe muur wordt nu geplaatst met raam.... Ikeakasten net gehaald, paste weer niet in de auto....boedelbak moeten huren, ML weer terug met boedelbak nu...pffff ben kapot
Hey lieve meiden, even een teken van leven uit Utrecht. Ladouce ik hoop dat het weekend een beetje rust heeft gebracht. Ik weet zo goed hoe het voelt als je droom als een zeepbel uit elkaar spat. Maar ook ik weet niet hoe ik je kan helpen, behalve het pijnlijke cliché dat het tijd nodig heeft. Heel veel tijd. Misschien is het goed als we er samen over praten en huilen, maar eerlijk gezegd weet ik niet of ik dat trek. Ik zit zelf nog zo in de knoop. Godver wat is het oneerlijk Koffie het nieuws dat ML aan het werk is, doet me wel heel goed. Dat is echt een enorme stap vooruit. Ritme, regelmaat ... prima! Duurt lang voordat die meds aanslaan maar als ze werken ... super! Ook fijn dat ML weer thuis is. Het zal nu toch echt de hoogste tijd worden dat jij eens een beetje rust krijgt meis. Het is je zo gegund. Pink spruw ... geen idee schat. Maar ik hoop dat de meds aanslaan en je weer gauw een vrolijk meisje in je armen hebt. Bebek is lekker op vakantie ... nog een paar dagen en dan mag ik ook. Goddank want ik loop op mijn tandvlees. Liesje ik ben jaloers en blij om jouw buik. Snap je wat ik bedoel? Ik vind echt dat je zo mooi bent met die dikke buik, nog een paar daagjes en je verlof begint. Heerlijk! Salcia klinkt zwaar meis. Komt jouw verlof ook al in zicht?
Des ik werk niet op het moment dus dat scheelt wel enorm veel hoor nu... En ik snap heel goed dat jij ook nog steeds het heel erg moeilijk hebt, en ik denk ook dat dat nog heel erg lang duurt, ook voor jou dikke knuffel!! Heb je je nieuwe auto eigenlijk al een beetje ingereden?
Ik denk dat ik zo maar eens in bad ga...ik heb het koud. Alleen had ik lief beloofd niet meer te gaan als ik alleen ben, want ik kom er nogal lastig uit...en hij is bang dat ik uitglij/val of iets. Hmmm, dilemma. Alleen douchen heb ik geen zin in, vanmorgen al gedaan.
Oh sorry Salcia, dat wist ik even niet meer Mijn nieuwe auto ... moet woensdag al naar de garage vanwege een storing in het motormanagement :x Ik was (en ben eigenlijk nog steeds) woest. We gaan er vrijdag mee op vakantie maar eigenlijk wil ik liever de andere auto meenemen. Mijn vertrouwen in deze toet heeft gelijk een flinke deuk. Maar goed, nu is alles nog garantie dus we zien wel Liesje lekker in dat bad gaan joh. En als je er niet uit kan komen ... wachten tot lief thuis is zodat hij je eruit kan takelen Wel steeds een beetje warm water erbij doen dan hoor, anders heb je het nog veel kouder