35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lies, ja weet dat het lang duurt...maar 2 weken geleden had ik de 26 weken mijlpaal en vandaag al weer 28 weken...dus gaat gaat best snel, zeker gezien het feit wat ik allemaal nog moet doen in huis tot de bevalling

2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Yeah Lies hoeft nog maar 2 dagen en Salcia is lekker haar laatste trimester ingegaan.........

Lim wat idioot dat je man daar nu weer heen moet....

Hier een beetje erg down, kan janken om een scheet....1 maand overtijd vandaag .............

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Koffie, wanneer ga je weer een testje doen? Dikke knuf voor jou!

4. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Morgen Salcia in elk geval dan ga ik ze weer kopen. Maar ik verwacht er niet teveel van hoor. Voel wel van alles maar kunnen ook overgangsklachten zijn.

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ja maar dan heb je wel duidelijkheid, ik zou gek worden zelf van het niet weten hoe en wat....
    hoe is het verder thuis nu?

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Morgen mijn laatste halve dag werken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo, dat wilde ik even kwijt ;)
    Nu ben ik benieuwd naar een evt test van koffie....

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heerlijk Lies

hoera voor mijlpaal salcia

en koffie... testen al gekocht? en en en en en?? (god meis, krijg je gewoon niet uit mijn hoofd gezet)

ML is gisteren op zijn knieen gevallen en heeft een nieuw aanzoek gedaan.. om in de kerk te trouwen.. wat moet ik daar nu weer mee?

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    oja.. ben nu bijna 2 weken aan het lijnen (montignac alla limmeke) en nu 2 kg kwijt en 3 cm in de taille weg.. heb nu spijkerbroek aan waarvan de band dus niet meer omrolt..
    nog 14 kg te gaan!

9. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Zo weer strakke actie van mij. Heel verhaal getypt alles weg!

Nu in het kort.

Jeuh Lies nog een halve dag! Ik ga vanavond voor het eerst weer naar mijn werk om kennis te maken met de ouders van de kids die ik in de klas krijg. Gelukkig hoef ik pas 1 nov te beginnen.

Ik kwam ook eigenlijk even kijken of Koffie al getest had?

Lim een 2e aanzoek (of 3e al;)) tja wat zal ik zeggen, kun je niet vragen of je het aanzoek in kan wisselen voor een strippenkaart "doen wat Limmeke zegt"? En dan vooral aardig en behulpzaam zijn?
    Ik wacht nog op mijn 1e aanzoek........ring heb ik al;).

Bekje lekker op vakantie! Wanneer kwam ze eigenlijk terug?

Sal nog gefeli met je mijlpaal! Komt nu steeds dichterbij. Tuhdum...tuhdum...tuhdum....(muziekje van Jaws:p)

Duim waar ben je? (ook op vakantie bedenk ik me nu:))

Natas hoe is het met jou? Ben je nog zo moe? Ik mag in mijn handjes klappen, V heeft vanacht voor het eerst echt doorgeslapen van 23.30 tot 7.00

Ladouce dikke knuf! En Desmo ook!

Iemand vergeten, mi scuzzi!

Hier ben ik echt aan het twijfelen om over te stappen op fles.
    Ze spuugt op mijn bv veel meer en lijkt vaak niet verzadigd. En ze valt per definitie aan de borst in slaap, voor mij een teken dat ze veel te hard moet werken. Kolven vind ik ook een ramp en er komt bijna niets uit. Hooguit 40cc per borst.
    Maar ik twijfel nog.......ik kloojo nog wel even aan:).

10. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Getest Omo wit :D Niks meer vage streepjes :)

Volgende week even naar de dokter even mijn fsh laten meten en iets lekkers vragen om die overgang (jaja :( ) door te komen...

Jee als ik dit zo bekijk is X echt een wonder !!

Lies yeahhhhhhh halve dag...........

Lim ?? Ja idd wat moet je ermee ??

Pink BV is goed erg goed maar als jij er niet gelukkiger van wordt, beter een fles met heel veel liefde dan de borst met veel verdriet en ongemak zorgt, zo en dat zegt een rasechte BV PRO Vrouw.... :)

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heel veel vitamine B6 koffie :) mijn nichtje nam die uit Turkije mee, daar kreeg je dosissen die je hier niet mag hebben.. schijnt ideaal te zijn

maar omo wit.. :D gut, dat ik ooit nog keer zon smiley zou neerzetten

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik heb vakantie!!! :D
    Nou ja, het is hier nog een puinhoop en ik moet alles nog doen voor we kunnen vertrekken zondag vroeg, maar ik hoef niet meer naar m'n werk. Morgen de kindjes wel naar het KDV, dan kan ik tenminste wat gedaan krijgen. Vandaag mijn moeder ook hier, lang verhaal kort maar ik weet werkelijk niet waar dat schip gaat stranden.

Vandaag met allebei de kinderen naar het CB geweest.
    Quinten prima in lengte, in gewicht te weinig aangekomen (gezakt van bijna bovenste lijn naar nu op onderste lijn v.d curve), over 3 weken extra komen wegen. Verder alles goed. Brullen bij de prikjes, ah gosh!
    Danique prima in lengte en gewicht, ze kan bouwen met blokjes (jawel), praten kan ze ook (echt waar) en de ogentest 'voldoende voor haar leeftijd'. Ogen houden wij extra in de gaten want toen Chris een klein Chrisje van 6 jaar oud was bleek dat hij -6 had omdat hij niets op het schoolbord kon zien.

Lim, ik zei het al op facebook : ik kom naar je trouwpartijtje hoor! :D

Pink, als je je er niet lekker bij voelt en dingen gaan niet fijn, dan schiet het denk ik z'n doel voorbij om krampachtig aan BV vast te houden (en ja, ik ben ook érg Pro BV ;)). Of misschien een combi, deel BV en deels flesvoedingen?
    Ik ben nog hondsmoe. Maar het is een fase! De wvk op het CB raadde me wel aan om het 's nachts niet meer altijd een speentje te geven maar ook goed te kijken of hij toch niet om 03.00 of 04.00 een voeding nodig heeft. Nu voedt ik niet eerder dan 06.00, maar als hij het echt nodig heeft zal ik eraan moeten geloven en dan slaap ik nog minder.

Koffie, mooi wit is niet lelijk ;)

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Goh, ik heb verlof. Iets waar ik zo lang naar verlangd heb, op gehoopt heb....wat me steeds net niet gegund leek. En nu? Nu heb ik gewoon zwangerschapsverlof. Ben ik morgen 34 weken zwanger, krijg ik over 6 weken (ongeveer) een kindje. Hetzelfde kindje wat vanmorgen 20 minuten lang de hik had, wat nu gezellig aan het schoppen en draaien is...een droom die nu werkelijk werkelijkheid lijkt te worden.
    En ik? Ik kan alleen maar huilen. Tranen van geluk, van ongeloof en tranen van verbazing.

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

*snik*
    Ik mis ons oude clubbie, ons oude topic. Een en al drukte en gezelligheid...en nu? Nu is er weinig meer van over.

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Het wordt steeds meer 'tastbare werkelijkheid' he Lies?
    Vanavond zat ik Quinten te voeden en toen moest ik ook ineens huilen van geluk. Zomaar. Ineens.

En ja, het is hier echt stil. Zal ook wel iets met het mooie weer te maken hebben, maar ben bang niet alleen dat. Ik mis het ook, ik hoop dat het gewoon even tijd nodig heeft voor sommigen. Anderen zullen we helaas blijven missen.

Hier druk druk, morgen nog flink veel pakken en doen en dan wegwezen! :D Weet niet of ik morgen hier nog langs kan komen, zo niet dan misschien vanuit Frankrijk als ik de nieuwe iPad aan de praat krijg.

Oh ja, nog een nieuwtje : het tandenloze-bekkie-tijdperk is al voorbij! Het kind is nog net geen 5 maanden en er zijn al 2 tandjes doorgebroken in Quinten's onderkaakje!
    Snik. ;)

16. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Even een up-date, bij spa geen uitzaaiingen gevonden in buik of longen! Nu maar hopen dat die lymfeklier niets ernstigs bevat.
    Maar dit is iig goed nieuws!
    Nu gauw naar bed want ik ben kapoet!

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dat is idd goed nieuws pink!

oo lekker tandjes aan de tiet natas.. alvast fijne vakantie gewend

lies: ja, mis kluppie ook... facebook is het toch net niet... daar zitten alleen ouwe mannetjes met natas te flirten whahahaha

18. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Pink goed nieuws!!!
    Lies...wat heerlijk dat je verlof hebt, nu echt genieten en wachten op het spannende moment vd geboorte..

ik ben hier ff heel erg druk met verbouwing en vanavond weer een BBQ hier thuis terwijl er een bom is ontploft.

Vind het ook heel stil hier...jammer!

19. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Natas....hele fijne vakantie meid, geniet ervan!!

20. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Koffie,...omo test....!!! fijn, eindelijk duidelijkheid en ja dan is X echt een wondertje geweest denk ik!

Deel Deze Pagina