vind jij mijn buik groot Koffie? Vind m zelf klein in verhouding tot andere buiken van 29 weken en ook niet veel gegroeid afgelopen week...
Liefjes, ik zit met een bakkie te wachten tot mijn vloertje droog is en dan vertrekken we naar Porezanky, Tsjechië. Houdt de hormonsters in bedwang en ik meld me over een ruime week weer!! Sunlight here we come!! (weerbericht voor Porezanky: morgen 27c, tot en met dinsdag 24c en zon!!! )
Hai lieve meisjes, wat is het hier stil geweest de afgelopen week. Hier even een berichtje uit la douce France, met soortgelijke weerberichten als Bekje schrijft. Morgen wordt wat slechter, gaan we even met de auto rijden, daarna weer lekker zon. We doen niet zo veel, we zijn best wel aan de mobil home gekluisterd met een baby die nauwelijks slaapt in de buggy of op een strandhanddoekje. Per dag gaan we 1x weg en slaan dan een slaapje over anders heb je helemaal geen tijd meer, dat gaat goed met Quinten. De kids zijn super lief. Ze zijn heel zoet geweest in de auto, ze slapen hier goed in hun vakantiebedjes, Quinten vanwege warmte niet meer ingebakerd en dat gaat prima, Danique vindt het zwembad het einde, de zee een beetje eng maar dat heeft ze gisteren overwonnen, Chris en ik teuten wat aan, enzovoort. Ik kom ook weer een beetje bij. Met 2 kleine kindjes blijft het werk aan de winkel, ook op vakantie, maar je doet het nu lekker met zijn tweetjes en hebt er alle tijd voor. Alle rust om ervan te genieten. Quinten begint 's na hts wat beter te slapen lijkt wel, de laatste 2 nachten heeft hij maar 2 keer gehuild. Dat scheelt al! Ik ga weer even verder, de wifi tijd is beperkt en ik moet mijn moeder nog even mailen plus manlief wil eten hoe de training van de F1 is afgelopen. Diegenen die ook op FB zitten zijn al doodgegooid met fotos, hahaha. Liefs, van de week kom ik hier weer even kijken.
Lim, operatie is goed gegaan zover het goed kon gaan. Ze hopen alles weggegehaald te hebben. Op het oog zei de chirurg dat het wel op kanker leek maar de definitieve uitslag krijgen we volgende week. Dus we hopen en de duimen draaien. Aan de hand van die uitslag wordt het behandelplan samengesteld. Er staan voor nu 40 bestralingen op het programma.
Zo, box staat in de kamer...ik ga de tip van de kraamzorg maar opvolgen en aluminiumfolie op het het boxkleed leggen en er wat ballonnen in stoppen. Als de katten er dan in gaan een ballon laten knappen...zo leren ze het wel af Achterplank vd commode ook bevestigd. Het wachten is nog op de gordijnen, die verwacht ik over 1-2 weken. Volgend weekend willen we de schilderijtjes ophangen. Dan is de kamer echt af. Laatste kabouterwasje hangt aan de lijn, morgen strijken. Het komt allemaal zo dichtbij dat ik er wel eens bang van word...heel even maar hoor
Lieve lieverds, Ik heb net een flinke lap pagina's teruggelezen. Vrijdagnacht van vakantie terug gekomen en gister de hele dag opgeruimd, geleende auto gesopt en teruggebracht etc etc. Ik hou het voor nu even kort, want ik ga zo even naar buiten met lief, maar wilde me vast weer even melden. Er is veel gebeurd hier en ik ben ook nog steeds verdrietig over Ladouce, werd (en ben) er nog steeds behoorlijk stil van moet ik zeggen. Maar ik hoop weer lekker actief mee te doen vanaf laten we zeggen morgen en fijn en leuk dat Bekje dat ook weer van plan is! Ladouce, als je dit leest, ik pb je weer snel even en dikke warme knuf voor jou! Verder aai over alle zwangerbuiken (en ook over de niet (meer) zwangerbuiken) en bolletjes van de kindjes en tot gauw! Liefs, Duim
Welkom terug Duim! Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben gehad? Hier erg veel last van indalingspijn...au. Morgenochtend naar de vk, ben benieuwd of ze ook echt kan voelen dat "Pim" aan het indalen is. Anders weet ik niet wat er zo'n pijn doet.
En weer goedgekeurd bij de verloskundige. Een kleine schatting deed haar zeggen dat ze uiteindelijk wel een 8-ponder verwacht....Hmmmmm *zoekt chinrubsmiley* Gewicht + 1,5 kilo in 2 weken, bloeddruk 100/60, hartslag baby 130. Over 2 weken weer. Wekelijkse buikfoto ook weer geplaatst.
mooie strakke buik Lies....en wat schiet het op nu bij jou zeg, jeetje..... nog 4 weekjes...poeh....8 ponder...ben benieuwd wat ze bij mij gaan zeggen vrijdag, heb ik een 3D echo, heb idee dat meisje klein is, buik groeit maar heel langzaam.
Hee Lies, Het gaat goed hè, mooie flinke buik en een 8-ponder, ai ai .. Maar misschien is Pimmetje ook minder zwaar hoor, want de vk dacht het bij mijn zus ook en toen had ze een 6-pond-kindje. En nog gefeliciteerd met je verlof. Daar was je wel echt aan toe kon ik lezen. Ik hoop dat je nog genoeg puf hebt om ook leuke dingen te doen de komende tijd, maar vooral ook lekker rustig aan. Hier weer een flink drukke dag met nog van alles uitzoeken, wassen en opruimen. Verder moet ik zo een nieuwe telefoon gaan regelen, want die was ik kwijtgeraakt vlak voor we vertrokken, echt zo K en onhandig, want ik ben dus ook al mijn nummers kwijt . Ik heb net nog eens (voor de 4e keer) het hele huis onderste boven gezocht, maar helaas. Nu ook maar aangifte doen en hopen dat er nog iets te regelen valt met mijn reisverzekering. Vakantie was fijn, maar soms ook moeilijk. We hebben nogal wat tegenslag gehad, bv. autopech, kaartsleutel kapot, waardoor we de deuren niet meer goed konden vergrendelen, en moeilijk om (fijne) campings te vinden, aan de It. kust was het zoooo druk, niet leuk meer. Dus we zijn het binnenland in gevlucht en hebben daar nog een langere tijd op een hele mooie camping gestaan, met alleen maar het geluid van dieren en de wind. Ik moet nu naar de winkel en vanavond al weer werken dus ga later nog wat uitgebreider op de anderen reageren. Liefs!
En nu zie ik pas berichtje van Salcia. Het gaat bij jou ook goed hè! Ik vind je buik ook mooi groeien hoor. En lief behangetje op het kamertje. Leuk dat je een 3D-echo krijgt vrijdag. Lijkt me heel bijzonder .. Nou, nu ga ik echt de deur uit. Tot later
Sal, de grootte van de buik zegt niet altijd wat over de grootte van het kindje hoor! En zo klein is je buik toch niet? Ik heb sinds vanmorgen de meest gênante zwangerschapskwaal die er is volgens mij...een enorm pijnlijke aambei! Ik heb (pijnstillende) zalf gehaald bij de apotheek, maar dat doet niet zo veel vlgs mij. Misschien morgen toch maar even huisarts bellen... Duim, ik was indd heeeel erg toe aan verlof. Kan me nu, zo moe als ik soms ben, ook niet meer voorstellen dat ik nog zou werken. Maar alles past ws op deze manier precies in elkaar. Het is net als met een vakantie, hoe dichterbij het komt hoe meer je er aan toe bent. Wat jammer dat jullie wat tegenslagen hadden in de vakantie. Gatsie, je was er zo aan toe. Waar ergens hebben jullie nu uiteindelijk die mooie camping gevonden? Noorden? Toscane? Of zuidelijker? Italië is zoooo mooi.
aaaah pijnlijk Lies aambei, ooit eens gehad... nu gelukkig niet nog. Geniet je beetje van je verlof? Duim, wat balen van al die dingen in vakantie.. ligt je telefoon trouwens niet in de auto onder de stoel ofzo, dat hij uit je zak is gevallen? Hoe gaat het verder met je nu?
Wat zonde van die troubles tijdens je vakantie Duim. Hier in zuid frankrijk is het pas sinds deze week rustiger, vorige week was het hier ook nog behoorlijk druk. Lies, bij mij hadden ze beide keren de schatting van het gewicht niet goed. Het blijft afwachten. Er even bang van worden nu het dichtbij komt herken ik. Zowel bij Danique als bij Quinten. Het is ook allemaal erg ingrijpend.
Pink, fijn dat het op het eerste gezicht goed is gegaan met de operatie....en jeetje 40 bestralingen, dat is niet niks zeg...
Nee Sal, geen extra pretecho of 3d echo..Ik hou persoonlijk niet van 3D echo's. Gisteren hier knallende ruzie gehad met lief.. die besloot een uur voordat we weggingen dattie niet zo'n zin had in de voorlichtingsavond van het ziekenhuis over het nieuwe geboortecentrum. Hij was moe, druk gehad, niet zo lekker... Ik ben uiteindelijk alleen gegaan. Niet leuk kan ik je zeggen. We hebben het uiteindelijk wel uitgepraat, maar wat was ik boos en teleurgesteld.