35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    echo lukte niet goed, heb maar 1 beetje goede foto, mogen terugkomen 4 oktober voor nieuwe, maar heb wel goed beeld...zal m erop zetten nu.

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gelukkig goed nieuws pink

lies, pakketje is vandaag op de bus gegaan

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Thnx Lim!

Yeuj, vandaag 36 weken...

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Sterker nog Lim, ik heb pakketje nu in mijn handen :D

5. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Morgen meisjes,

Allereerst Pink, wat ontzettend fijn dat de operatie goed geslaagd is en dat ze niets meer kunnen vinden bij je Spa. 40 Bestralingen is heftig, maar chemo is volgens mij nog veel heftiger en dat hoeft hij toch niet?
    Sterkte met je meisjes' krampjes, wat naar voor d'r. Draag je haar ook met haar buikje over je onderarm en dan een beetje rondlopen?
    Spannend dat jullie gaan verhuizen joh.

Lies, gefeliciteerd met je 36 weken! Klinkt heerlijk al die Liesverwennerijen. Ben best jaloers als ik je zo hoor, maar het is je ook van harte gegund!
    Geniet er maar van. Wat had Lim je ook alweer opgestuurd? Babyfoon ..?

Lim, hoe is het met je?

Koffie lekker nog niet in de overgang. Heb je nu een ietsie pietsie meer tijd voor jezelf of is het nog zorgen en zorgen en zorgen? Hoe is het met ML en DL?

Natas nog lekker aan het vakantievieren in Ldf, hmmm. Ik hoop dat jullie lekkerder weer hebben dan wij hier. Ik moet ook erg wennen aan zo'n 20 graden lager dan in Pastaland, brrr. Veel plezier nog en uitrusten hopelijk.

Salcia, ik ga zo even naar je 3d kijken. Kan me voorstellen dat je helemaal verliefd bent bij het zien van je kleintje. Lijkt me zo wonderlijk en prachtig (kijkt weer even jaloers, tja sorry ..).

Hier een hele volle eerste week. 3 en een halve dag werken, tussendoor klussen en alle avonden bezoek of werk. Vanavond eindelijk weer even niks.
    Ga zo de kwast weer ter hand nemen boven, dat is wel lekker om te doen.
    Verder krijg ik alweer beetje de kriebels voor volgende week. Woensdag weer consult in Gent en dan eventueel alweer starten met injecties, afhankelijk van de uitkomst en hun agenda. Ik ben nu aan de pil, dus zou meteen kunnen overgaan met de hormoonbehandeling. Spannend en tegelijkertijd voel ik me ook best bang voor teleurstellingen (of 'De Grote Teleurstelling', denkend aan Ladouce) en weer al dat geknutsel aan mijn lijf ..

Ik had trouwens nog helemaal niet het fantastische nieuws verteld dat de laatste poging ook vergoed gaat worden!
    We vertrokken met vakantie toen het nog niet helemaal rond was, dus we moesten af en aan naar een internetcafƩ om de mail te checken of te bellen, maar een dag voor mijn verjaardag kreeg ik het superfijne nieuws kado dat de aanvraag al in behandeling genomen was en er ook al een fiat was en ze de brief naar mij hadden opgestuurd, joepie :) !!
    Dus dat is nou even geen zorg meer gelukkig!

Nou, ik ga me maar eens douchen en aankleden en aan de slag.
    Tot later lieffies en fijne zaterdag!

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Kinderkamerkunst :D

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Duim, wat fijn dat er nog een behandeling vergoed wordt! en oh zo spannend dat dat misschien al heel snel gaat plaatsvinden. Kan me zo goed voorstellen dat je bang bent, dubbele gevoelens hebt...Maar ik stuur heel veel positieve energie naar je toe!

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Duim wat fijn dat de poging vergoed wordt zeg, heerlijk! En ik snap dat je jaloers bent af en toe hoor echt heel begrijpelijk!

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Skatties, ik ben er weer!! Beetje moe nog, dus ik zal morgen ofzo uitgebreid komen reageren, maar wilde even laten weten dat het er op zit en we weer thuis zijn.
    Later kom ik op jullie reageren en ga ik weer meer meeschrijven, beloofd!!

10. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Morruguh :)

Welkom thuis Bekje! Hebben jullie het fijn gehad? Kom eerst maar lekker thuis en we horen het wel. Fijn dat je van plan bent weer meer mee te doen.

Salcia, een beetje onduidelijke 3D-foto, maar wel een heel lief kamertje zag ik.
    Dat is toch het nieuwe raam wat jullie hebben laten plaatsen? Wij zijn ook t.z.t. op zoek naar zoiets. Laten het oude nu nog even zitten tot er meer duidelijkheid, zekerheid is of we er kunnen blijven. Was het duur? En waar komt het vandaan? Ik neem aan dat het dubbel glas is en goed isoleert toch?

Lies, wat een schatjes van prentjes aan de muur. Goeie keuze, echt leuk!

Nou, ik ga weer verder klussen. Lies is aan het werk en ik heb het rijk alleen, hmm ;).

Tot later maar weer en fijne zondag.

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Duim,
    je kunt wel goed gezichtje zien, maar heb m met mijn mobiel genomen vd foto...zal de foto eens inscannen. Krijgen gelukkig nog een nieuwe poging.

Het raam is in een binnenmuur maar is wel een geisoleerde muur en dubbelglas. Alles bij elkaar was het 1300 euro, binnenmuur, raam, toog in onze slaapkamermuur, verplaatsen verwarming en electra.

Lies...leuk geworden je kamertje!! Ben ook nog op zoek voor iets aan de roze wand maar kan nog niet echt iets leuks vinden.

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Bekje...welkom terug!! hoe was je vakantie??

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Goh, wat is het toch weer druk hier....
    Ik ga geloof ik maar eens een andere hobby zoeken.

14. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ja is zo stil he Lies...ik kijk ook steeds maar komt niemand....echt niet leuk!

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik geloof dat ik er wel klaar mee ben. Op deze manier vind ik het niet leuk meer. Ik snap heel goed dat er meiden afscheid nemen, maar dat houdt niet in dat ik hier maar moet blijven hangen.
    Dus, uh....misschien kom ik nog wel eens. Misschien ook niet.

16. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik wil graag komen meepraten.

Ik wordt over 2 maanden 40 en we willen heel graag een 2e kindje.
    Onze dochter wordt in oktober drie jaar.

we zijn sinds oktober vorig jaar weer met de pil gestopt en ben sindsdien 2 zeker zwanger geweest. Miskraam met 6 weken 3 dagen en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
    Daarnaast ook nog 3x positief getest maar na paar dagen toch ongesteld.

Na mijn bbz nu vorige week weer een eisprong gehad, dus we kunnen weer vooruit kijken.

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ja hallo, kom ik terug, gaan jullie weg :(

Enniewees, ik heb een heerlijke vakantie gehad! Turkije was erg druk met de hele schoonfamilie, maar ook wel gezellig. Helaas overleed oma toen we daar waren, dus toen zijn we halsoverkop naar de geboorteplaats van Lief gereden, zo'n 4 uur rijden verderop. In Turkije worden mensen namelijk de volgende dag meteen begraven. We werden heel gastvrij met een driegangen maaltijd ontvangen door een oom van Lief, wat ik heel bijzonder vind, want het was inmiddels twaalf uur 's nachts... Volgende dag de begrafenis, wat heel erg bijzonder en kippenvelopwekkend was om mee te maken. Mijn schoonmoeder en schoonzusje dragen geen hoofddoek (absoluut geen strenge moslima's), maar op een begrafenis hoort dat gewoon. En jawel, ook voor mij :$ Ik heb altijd gezegd dat ik dat nooit zou doen, maar in geval van zoiets verdrietigs vind ik dat je niet anders kan uit respect. Het was een hele gewaarwording, zo'n turkse begrafenis, heel erg mooi en heel anders dan bij ons. Maar het was fijn dat we erbij konden zijn en dat ik er was om Lief te steunen.
    Toen 2 dagen thuis en toen met puppie naar Tsjechiƫ, waar we het ook heerlijk hebben gehad! We hadden daar een boerderij in een dopr met slechts 18 huizen en het was dus echt rust pur sang daar! Met het sluiten van de poort sloot je de buitenwereld buiten en wat was dat lekker voor een weekje! Er zat een grote tuin bij en een zwembad en verder een soort cafeetje (omgebouwd schuurgedeelte) met biljart en darts en er waren mountainbikes en tafeltennis en badminton. En zon en water, dus Bekje heeft zich uitstekend vermaakt in die tuin! ;) Verder is het een prachtig land, maar wel dodelijk saai....je ziet er geen mens op straat en wat je ziet word je niet vrolijk van :D De natuur is prachtig, maar er is echt geen reet te beleven! Jonge mensen zie je daar dus ook helemaal niet. We gaan misschien nog weleens terug, maar dan met een groepje. Of met z'n tweetjes, als we een jaar of 65 zijn :D

In Turkije hebben Lief en ik ook een heerlijke avond samen gehad, echt mijn genietmomentje van de week! We hebben toen ook weer gesproken over een eventueel vertrek naar Turkije en zijn ons daar nu toch een beetje op aan het richten... Lief kan daar een goeie baan krijgen en ik zou daar ook aan de slag kunnen. Hij gaat bellen met de eigenaar van het bedrijf, want we hebben wel een aantal eisen: een bepaald inkomen, maar vooral een fijn huis (met tuin) met extra kamers zodat mijn zusje en vrienden gemakkelijk kunnen overkomen. En internet natuurlijk!! ;) Sowieso wil ik de tijd hebben om dit plan vorm te geven en om alles te regelen enzo, dus de komende drie jaar zal het niet gebeuren. Ik wil sowieso mijn 40ste nog hier vieren, wie weet wordt dat dan wel meteen een soort afscheid ;) En er zal getrouwd moeten worden voor die tijd, omdat het anders een visum-drama wordt. Enniewees, weer genoeg plannen! Nou hebben we die wel vaker als we terug komen uit Turkije, maar nu gingen de gesprekken wel wat verder. Ach, eerst maar eens horen wat de werkgever precies te bieden heeft en dan kunnen we altijd nog verder dromen.

Nu zijn het mijn laatste vrije uurtjes, morgen moet ik weer aan de slag en ga ik voor het eerst in een jaar tijd weer full time aan de bak :$ Wel zal ik nog steeds 2 middagen therapie moeten ondergaan, dus ben ik wat vroeger weg, maar het zal wel wennen worden om weer 5 ochtenden vroeg mn bedje uit te klimmen!

Zometeen laatste avondje snacken (mag, want ben niets aangekomen, jeuj!) en dan even naar mijn bijna-nichtje en dan bedje in!

Ik hoop dat met jullie alles goed gaat en dat niet iedereen nu stopt met schrijven hoor!!

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Laurie, welkom!!

19. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    laurie welkom!!

Lies het zou jammer zijn als je weggaat....Natas was op vakantie, Bek ook dus het wordt vanzelf weer drukker denk ik... of hoop ik...

Bek....hehe eindelijk terug! Wat bijzonder en verdrietig de begrafenis...
    VErder klinkt het alsof je echt helemaal uitgerust bent, heel goed!! En wat spannend die plannen voor wellicht emigreren zeg..jeetje!!

En nog wat...ben trots op je! niks aangekomen in de vakantie!

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dank je Sal! Ben er ook wel blij mee hoor! Al heb ik wel het idee dat mijn buik wat dikker is...maar vanaf morgen is het weer gedaan met de vakantiepret en gaan we weer strak aan het dieet, dus ik hoop dat er dan snel weer wat kilo's afgaan!
    Hoe gaat het met je zwangerschap? Mooie buik heb je hoor! Leuk kamertje ook!

Liesje, ik had op fb al ge-liked bij je muurdeco voor het kamertje, maar hier nogmaals: wat ontzettend gaaf zeg! Vinnik echt heel leuk!

Duim, heb het niet helemaal meegekregen, maar als ik het goed begrijp wordt jullie nieuwe poging vergoed?? Wat een goed nieuws meis, gefeliciteerd! En nu gaan we duimen dat dit de poging der pogingen is!!

Deel Deze Pagina