35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Knappe fysio altijd leuk!

Tja..ik vind het echt mijn plicht mee te doen met MVM, omdat ik zelf ook pregnyl heb gebruikt. Gaan te zien hoelang ik stank volhou...misselijk gaat gelukkig weer steeds beter, alleen s avonds na eten vaak weeig gevoel. En was weer leuk om een positest in handen te hebben na 4.5 week :)

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, ik ga me even naar buiten begeven, met boekje en zonnebrand. Heb voor de verandering weer eens hoofdpijn, maar het lijkt nu gelukkig niet door te zetten. Dus veel water drinken en hopen dat het weer weggaat.

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ja tegelzetter is klaar, joehoeee... ga ook naar buiten, heerlijk weer zeg, strakblauwe lucht. Succes met je hoofdpijn Lies.

4. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ps Lies, wel mooi buikje hoor!!

Koffie, nog geen nieuws?

Bek, Ladouce, Jomi, Des, Duim, Alles goed met jullie??

5. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Heel goed salcia; meedoen aan MVM. En idd heerlijk die test weer he. (vond jij het ook weer even spannend?) Had je ook iets leuks gekregen, zeker iets voor je ukje doet het altijd goed.

Goh Quintyn kan al fietsen, moet ik maar eens gaan opschieten, E wordt 5 en kan nog niet fietsen...

Limm; moet zo ook naar de fysio, was die van mij maar zo knap.

Lies: ik snap wat je bedoeld, maar nog een paar weken en dan twijfelt er niemand meer en ziet iedereen 'die is zwanger'!!

6. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ja Jes, vond het heel spannend, maar teststreep kwam eerder dan controlestreep...!! Kreeg ketting voor mezelf en een mutsje voor de baby.

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ga nu de flessen ophalen, die had zij niet bij haar, is zowieso een crime in centrum Adam, is geen ophaaldienst of verzamelpunt, moet naar ander stadsdeel, maar gelukkig maar 1x per week, dus 8x maar.

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    M is stikjaloers lies :) je merkt het aan alles.. en dan is het niet geloofwaardig als je zegt het niet te zijn hehehe.

Tis warm buiten.. mij al te warm, dus zit binnen... te luisteren naar het gejengel van B die moet slapen en die niet wilt

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hopt alleen even snel binnen om te melden dat ze al sinds vrijdag met een hele fikse griep op bed ligt. Ik leef dus nog wel, maar lees ff helemaal niks; te beroerd. Ik meld me wel weer als het beter gaat!

Hopt weer weg in de wetenschap dat jullie gerust zijn nu je weet waar ik uithang ;)

10. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Oei Bekje; ik miste je al, heel veel beterschap!!

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Bek...beterschap meis!!

12. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Bek beterschap !

Natas fijn he die gebroken nachten alleen heb ik nog het geluk dat Xander fijn 2 uur bij Mama slaapt smiddags :)

Heb vannacht voor het eerst een paar uur geslapen sinds vrijdag...

Vandaag Pamfletten opgehangen en nu maar hopen op reactie....Ongelooflijk toch dat een hond van 60 kg in het niets verdwijnt ? En het is zo stil en kaal in huis :(

Lies je buikje groeit echt lekker !

Salcia tof ook officieel zwanger verklaard door MvM Ik heb 4 keer meegedaan, (bij mijn jongste dochter was ik al 16 weken zwanger toen ik erachter kwam kon dus niet meer meedoen :cool: )

Zal wel aan de zwangerschap liggen maar ik vond die flessen echt zalig ruiken :) Meen ik echt...

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Koffie...nog geen nieuws dus...hoe kan dat nou?? Woon je bij een dicht bos of helemaal niet?

En ik vind die flessen ook niet stinken eigenlijk..

14. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Salcia ik woon niet bij een bos wel bij een parkje met bruggetjes overal en een brede sloot. Op 10 min loopafstand ligt het strand..Met heel veel duinen....

15. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    oke...mijn vaders hond is ook wel eens weggelopen, woont ook aan duinen, kwam vanzelf terug maar duurde niet zo lang...En de dierenbescherming/ambulance die nemen contact op als hij bij Asiel wordt gebracht ofzo? En is hij gechipt ook?

Hoop zo voor je dat hij snel gevonden wordt, hier wordt je gek van natuurlijk....

16. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hey lieve meiden, even een kort teken van leven uit Utrecht hier.
    Sinds afgelopen vrijdag heb ik mijn ouders in huis en dat is gezellig en dodelijk vermoeiend tegelijk :D
    Slaap al 3 nachten slecht (R. ook dus dat is gedeelde smart) op het logeerbed omdat ik mijn oudjes van 70+ niet op een logeerbed wil leggen.

Ondertussen gaat het mij wel iets beter door de extra medicatie maar dat beetje energie wat ik nog over had, vliegt er nu hard door.
    Dus ... ik lees wel een beetje mee maar that's it voor nu.

Dikke knuffel voor allemaal!

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Desmo, veel plezier en ook tegelijkertijd sterkte :)

Bekje, beterschap!

Ik ben de hele dag bezig geweest met voeden voeden en nog es voeden, Quinten was erg onrustig, vanmorgen 3 spuitluiers, elke keer schone kleertjes aan, stuiterbal Danique in toom houden, oh ja zij en ik zijn ook gevoed vandaag, 1 wandelingetje gemaakt met D. (nee, dit keer niet Q.) op d'r fietsje, gekookt, heel veel speelgoed opgeruimd, veel rondgelopen met Q.
    Heb vandaag geen moer gedaan en ben hartstikke druk geweest :D. Even wennen en in een ritme komen, zo op mijn eerste dag "alleen".

18. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Eerste dag alleen overleefd dus Natas...en wel veel gedaan hoor vind ik....

btw, je ticker is verlopen :p

19. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Mooie buik hoor Lies! Je gaat de verschillen steeds meer zien.
    En schommelstoel vind ik ook zo leuk. Hoort echt in de babykamer:D

Natas, ja de concullega mat me aardig af. Vandaag trainingsbijeenkomst gehad, was best pittig maar wel leuk. Jij ook pittige dag vandaag, helemaal in je eentje. Lijkt me wel lastig om het ritme te vinden, zeker omdat die kleintjes nog geen ritme hebben.

Koffie, shit zeg. Ik had toch wel verwacht dat Spike inmiddels wel boven water zou zijn. Ik sluit me bij Lim aan, hij moet toch ergens bij iemand binnen zitten, kan toch niet anders. Sterkte.

Limmeke heeft een knappe fysio. Ben jaloers. Mijn fysio's waren nooit knap. Is toch de beste combi, goed en knap. Daar knap je van op:D. En mooie bijkomstigheid dat ML niet jaloers is:p.

Bebek, knuffel voor jou en beterschap! Tis veels te mooi weer om ziek te zijn. Je moet nu met je gat op een terrasje zitten met een groot glas rosé.

Desmo, fijn zo'n logeerbed. Wel lief van je dat je paps en mams in jullie bed laat slapen. Jezelf na deze week op een lekkere massage trakteren?

Oef, verder weet ik het niet meer. Ben bekaf, vandaag dus trainingsmeeting gehad en aan het eind van de dag zaten we dus in een klimhal en ik heb geklommen. Ben echt supertrots op mezelf omdat ik hoogtevrees heb en het helemaal niet zag zitten maar toch gedaan heb. Is trouwens best inspannend dat klimmen:D. Nu nog even lekker bankhangen en dan zo het mandje in. Kijk er nu al naar uit.

20. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Goed zeg Ladouce...klimwand met hoogtevrees...krijg je mij niet in!

O btw, mijn keuken is zo goed als klaar meiden, getegeld etc...zal morgen fotootje plaatsen!

Deel Deze Pagina