35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Natas, jij ook welkom terug! Begreep al dat jullie genoten hebben en heb hartstikke leuke foto's voorbij zien komen! Fijn dat jullie weer veilig terug zijn! Maar kan me wel voorstellen dat het een doorlopende fabriek is met twee van die ukkies en je niet echt aan uitrusten toe komt. Maar gelukkig heb je veel plezier gehad en hebben de kids zich als engeltjes gedragen!

Lies, balen van je spierpijn zeg! Maar dat zal je leren met je hoogzwangere buik op je fiets te klimmen! :p Gelukkig met Pimmie alles goed!

Sal heeft een druk schoppende stuiterbal :) Misselijkheid is vervelend! Kamertje wel zo goed als klaar, leuk!

Lim, hoe ging het gesprek van hubbie?? Die competentietesten zijn ook tricky, vooral als je sociaalwenselijk gaat antwoorden, maar een goeie 'lezer' zou daar wel doorheen moeten prikken! Hoop dat het goed is gegaan!! En het eerste gesprek, hoe verliep dat?

Pink, ik hoop dat de kabouters in je hoofd inmiddels weer wat rustiger zijn, beterschap!!

Hier ook alweer in de drukte van alledag...net bij consulente geweest en...kilo eraf :) Nu voor drie weken weer voer meegekregen en dan hoop ik toch wel een kilo of drie lichter te zijn. Dan zou ik ruim onder mijn 2e doelstelling zitten!

En een ander nieuwtje...ik werd vanmorgen gebeld dat we morgen 2 appartementen mogen bekijken!!! Ze werken daar voor, dus ze laten mensen kijken en als je ja zegt gaat het ineens supersnel. Sterker nog; het kan al meteen van jou zijn! Er komen er nog 2 vrij maar die zijn nog niet leeg dus die mogen we nog niet bezichtigen, maar ik hoop dat er morgen wat bij zit voor ons!! We hebben alleen wel een kant van de flat waar we echt niet willen zitten (ivm lossende vrachtwagens om 5 uur en veel winkelend publiek), maar verder weinig eisen. Al hoop ik met heel mijn hart dat we een beetje hoger zitten en dat de vorige bewoners een fijne vloer achtergelaten hebben....:) Appartementen zijn ongeveer 95M2, dus een beetje fatsoenlijk vloertje kost wel wat dan. Verder weinig kosten, behalve verf en gordijnen, want we hebben alles natuurlijk al. Zal even kijken of ik een appartement-indeling kan plaatsen hier!
    Duimen jullie voor ons?!

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Montessoriflat

Weet niet of dit zo lukt, maar ff proberen... Het gaat iig om de vier kamer appartementen!

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Klinkt goed Bek!! kan alleen de link niet openen op een of andere manier

4. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Jammer Bek niet te zien :(

Lim en en en ??

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Linkje doetttut niet Bekje...Maar ik ga voor je duimen!

Hoe is het gegaan Lim?

Lekker he Sal, kamertje bijna klaar? Hier worden vrijdag de gordijnen geleverd, en dan issie klaar.
    Vanmiddag gevalletje verplichte nesteldrang. Bijkeuken opgeruimd...(bijkeuken is hier een duur woord voor het washok in de gang ;) ). Nu moet nog de droger op de wasmachine zodat straks de kinderwagen daar kan staan...

Hier is beeb-in-buik snachts zelden actief...gelukkig. 's Middags en 's avonds daarentegen..Net deed hij nog verwoede pogingen de poes van mijn buik te schoppen. Met resultaat. Arme poes ;)

6. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    hahaha Lies dan schopt hij echt hard...poes ligt hier ook steeds op schoot maar die voelt niets volgens mij...of ze vindt het lekker, soort massage .

Ja fijn he nesteldrang, ik heb vandaag stapel papieren van 3 maanden in ordners opgeborgen. Weet trouwens ook niet waar we de kinderwagen moeten zetten

7. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Salcia hier staat ie in de gang ideetje ?

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ik denk dat dat hier ook moet, is het wel vol maar ja...is niet anders denk ik.

9. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    ff spammen trouwens :)

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik zie 2 leuke bekkies! :D

Bekje, ik kan de link niet openen maar ook ongezien gaan de duimen draaien! ;)

Mijn zus en moeder kwamen vandaag : oooh Quinten wat ben je gegroeid grote jongen...... ooooooh Danique wat zie je er goed uit meissie.......... Chris je bent lekker bruin geworden.......... Natas, jeetje wat zie jij er moe uit.
    En bedankt. ;)

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    jammer dat je niet hebt kunnen uitrusten natas... knuf

leuke foto koffie!

duimduim voor andere flat bekje

gesprek ML: gesprek 1 gisteren verliep geweldig, is een andere functie totaal anders dan hij normaal deed. gesprek was met oa de directeur en die was heel enthousiast en belde dus meteen dat die vandaag vervolggesprek had.
    de test ging goed.. gesprek daarna met weer iemand anders, daar weet die niet van of het goed ging..
    hij kreeg te horen dat die erg lang van stof was (hoorde die gisteren ook)..dus ik hele tijd, M, kort en bondig... maar blijkbaar was die nog niet bondig genoeg.
    ze vroegen hem bij wggaan of er al gesproken was over het centenplaatje.. en dat was het.. misschien morgen antwoord.. ML denkt zelf aan hand van gesprek van vandaag dat het een nee word :(

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ah gats Lim, dat zou zonde zijn!

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik blijf stug duimen Lim!

Lekker dan Natas, daar knap je echt van op van zo'n "welkom" :(

Zo, half elf. Was hangt, boodschappen gedaan..... :D
    Tijd voor koffie!

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, tweede was hangt ook. Rest vd was is opgevouwen. Ramen boven gezeemd (thnx mam), horren schoongemaakt. Nu is het bedtijd :D

15. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Wat een stilte hier, lim weet je al wat ?

Bebek jij ?

16. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Lekker gedut Lies? :D
    Was weer stil hier vandaag zag ik.

Ik zit/lig uitgeteld op de bank na drie enerverende drukke dagen. Dinsdag 11 uur gewerkt, gister Gentwaarts en pas om half een in mijn nest, vandaag weer 8,5 gewerkt en gelukkig wel goed gesprek met mijn werkgever.
    Voel me echt overspannen vandaag, en heel bozig.
    Kom gewoon niet aan mezelf toe en vakantiegevoel is alweer mijlenver weg. En dat met de komende behandeling in het vooruitzicht ..

Arme Pinkie, aan de snotteritus en koppijn. Hoe is het nu? Hoop dat je meisje minder decibellen maakt. Beterschap he!

Lies weer bekomen van de valschrik, pfft. Fijn dat Pim picobello door spartelt :) (en dat je moeder lekker je ramen zeemt). Spierpijn weer een beetje aan het wegtrekken?

Bekje, ik zag ook geen flat voorbijkomen, maar duim net zo hard dat jullie een mooi optrekje gaan krijgen binnenkort. (trouwens optrekje? 95 m2 klinkt heerlijk ruim). En nog meer kilo's eraf: chapeau!

Koffie, wat een heerlijke foto van jou en je mooie ventje, echt heel leuk. Fijn dat je ML weer meer dichtbij voelt en de verwarring een beetje wegtrekt. Ik ken ze ook hoor!

Lim, ik hoop toch dat M de baan krijgt. Moeilijk dat het zo lang duurt voor jullie. Hoe gaat het verder met je? En met je kroost?

Natas weer terug in het land. Gelukkig veel mooi weer, maar arme jij, wat een werk blijft het, hoe lief ze ook zijn. Maar fijn om te lezen dat je ook zo genoten hebt van D en Q. Nou hopelijk weer wat meer nachtrust (of middagdutjes?). Ik moet ook maar eens een facebook-account zodat ik je foto's kan bewonderen.

Sal ook lekker geordend. Kom je mijn papieren ook even doen? Fijn dat huis bijna klaar is. Laat je gordijnen maken? Nog een fotootje als alles af is?
    Hopen dat de misselijkheid niet erger wordt voor je.

Hier trouwens ook met regelmaat misselijk. Komt door die pil waarschijnlijk. Vandaag heb ik de laatste geslikt en zondag gaat het hele prikcircus weer beginnen.
    Goh, als ik het zo opschrijf mis ik Ladouce ook echt zeg .. :(
    En vind ik het weer zo verdrietig als ik aan haar denk. Even een knuf vanaf hier hoor, voor als je nog eens meeleest.
    En ook voor Des trouwens.

We hadden een kort in en uitbezoekje bij de Sutter. Ze was niet heel erg bemoedigend, maar vooral realistisch en gelooft ook niet dat er veel eitjes zullen rijpen. Maar ze zei wel dat de embryo's die ze vorige keer teruggeplaatst hadden echt van goeie kwaliteit waren. Als ik 28 was geweest was de zwangerschapskans 60% , maar omdat ik zo oud ben als ik ben (42) zakt die kans naar 15 hooguit 20%.

Ik probeer er maar niet al teveel over na te denken voor zover dat lukt. Gewoon injecteren en verstand op nul ;).

Nou meiden, na deze ellenlange rea ga ik maar eens tandenpoetsen en bedwaarts. Morgen weer kantoor en daarna lekker weekend!

Slaap lekker allemaal!

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Tadaaaaaaaaaaaa

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

#2998 Liesben, 23 sep 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 sep 2011
    Als Pimmetje nu geen Olympische aspiraties krijgt later weet ik het niet ;)

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, en ons bed staat op 9 (lege) kratjes Duvel-bier :D
    Hilarisch. Vlgs de aanstaanda papa kon Pim zich een slechtere sponsor wensen ;)

20. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    hoi meiden,

deze week kwam ik vragen of ik hier mocht meepraten. Echt kletsen is er niet van gekomen, maar wil je toch vertellen dat ik vandaag positief heb getest.

Ik wordt over 2 maanden 40 en ben in een jaar tijd nu 3x zwanger geweest, ik hoop dat voor ons 3x scheepsrecht mag zijn.

Deel Deze Pagina