35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gefeliciteerd laurie

kamer word mooi lies.

tja... ML werd net gebeld door directeur waar hij 1e goeie gesprek mee had gehad.. die had een heel andere terugkoppeling gekregen dan wat ML had gekregen tijdens gesprek 2... hij had test moeten doen en daaruit was gekomen dat hij een echte hunter was.. ze hadden hem ook gezegd dat dat was wat ze zochten.. als terugkoppeling gaven ze echter dat hij een farmer was, niet in staat new bussiness te genereren.. ook hebben ze gezegd dat hij alleen maar aan het woord was.. terwijl dat volgens ML dus helemaal niet was omdat hij er op gelet had.
    directeur ziet het dus wel zitten.. maar die andere dus niet.. directeur ging er het weekend nog eens over nadenken .. dit word ook een no go.. want als ze twijfelen heb je geen basis toch?

ben het zo moe :( tijd begint te dringen, want dit trekken we allebei niet meer :(

2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Lies wat enorm schattig !!!!!!!!!!!!

Laurie van harte gefeliciteerd, ik hoop dat het kleintje mag blijven plakken....Blijf je hier nu meekletsen ?

3. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Lies mooie kamer staat er voor Pimmetje klaar!

Lauri gefeliciteerd, kom je nu ook vaker?

Lim positief blijven! Wie weet wordt het hem wel. Hoe is het trouwens met je gordelroos? (of was het iets anders?)

Hier gaan de nachten gelukkig steeds beter. Ik zou nu nog wel even willen slapen maar mijn dochter denkt daar anders over;)
    Vandaag burendag! Ik heb 2 cakes gebakken en vanmiddag staat de hele straat buiten voor een bak koffie.

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Jeuj, 37 weken..ik zou vanaf vandaag thuis mogen bevallen. Als ik dat wil. Wat ik absoluut niet wil hoor...maar toch. Mijlpaal = mijlpaal :D

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Trouwens, dat verhoogde bed (op die bierkratjes, je weet wel ;) ) is ideaal. In- en uit bed komen is een eitje nu!

Vraagje. Ik heb aanstaande dinsdag een BBQ, afscheid van twee collega's. Is alleen een uur rijden. Heen. En dan moet ik nog terug...Nu twijfel ik..moet ik dat wel doen?
    Voelde me van de week al schuldig omdat schoonpapa vroeg of we nog een keer langskwamen...das ook bijna een uur rijden. Maar voordat we kunnen zijn we een week verder, en dan ben ik 38 weken..Ik voel me daar op een of ander vage manier niet prettig bij. Ze kunnen toch ook hierheen komen? Of ben ik nu zo zeikerig?

6. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    ik zou graag blijven kletsen!

Liesben als je je er niet meer prettig bij voelt moet je het ook niet doen, ze kunnen inderdaad ook gewoon naar jou toe komen toch?

7. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Lies als je je er niet prettig bij voelt niet doen vertrouw op je intuitie !

8. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Pink ik ken het ik ben zoooooooo moe maar Xander wil nu ook niet slapen.......vanmiddag maar een uurtje ;)

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Gek he,, ik ben altijd zo'n muts die graag iedereen tevreden houdt. Ik voel me meteen schuldig als ik nee zeg. Maar ja, als ik toch ergens op een punt in mijn leven het recht heb om te doen wat IK wil, is het nu....Ik gooi het gewoon op de hormonen :)

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Lies... dat moet gewoon je nieuwe mantra worden

"nee nee nee nee nee nee" :)

11. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Goeiemorgen meiden,

Lekker vanuit bed met laptop op schoot en kopje thee even ZP-tijd. Lief is aan het werk en ik rijk alleen :).

Laurie, gefeliciteerd met je positieve test. Voelt ook een beetje abstract nog, want ik ken je nog helemaal niet, maar dat komt vast nog.
    Ik zal me ook even voorstellen, aangezien ik niet weet of je een beetje teruggelezen hebt en weet wie er in dit clubje schrijven.

Ik ben net 42 jaar geworden en ben nu twee jaar bezig om zwanger te worden. Ben helaas pas laat de man tegengekomen met wie de neuzen dezelfde kant op staan wat kinderen krijgen betreft. We zijn eigenlijk al na 2 maanden samenzijn het gaan proberen, omdat ik toen net 40 was geworden en we dus geen tijd te verliezen hadden. Na een half jaar proberen zijn we de eerste vruchtbaarheidsonderzoeken gaan doen en er kwam bij de HSG uit dat mijn beide eileiders verkleefd waren en de kans op spontaan zwanger worden uitgesloten was. Ben sept 2010 geopereerd waarbij ze weer open gemaakt zijn en we zijn toen ook aan het IVF-traject begonnen, zonder resultaat helaas. We zijn naar Gent uitgeweken en daar zagen ze zeker nog kansen, maar ik moest wel weer geopereerd worden omdat mijn eileiders toch weer verkleefd waren. Ze zijn nu definitief afgesloten met klemmetjes en IVF/ICSI is nog de enige mogelijkheid. We hebben nog 1 betaalde poging die vandaag start qua hormooninjecties en heeeeel misschien als deze niet lukt gaan we nog 1 poging doen en zelf betalen.
    Dan ben je een beetje op de hoogte.

Lim, wat spannend toch weer met de sollicitatie .. Maar het feit dat de directeur himself het wel positief ziet lijkt me toch geen onbelangrijk gegeven. Ik duim hard voor jullie want kan me voorstellen dat je de situatie zat bent.

Pink toch nog wat slaapuurtjes kunnen pakken? Fijn dat de nachten iig goed gaan. Was burendag leuk?

Lies heeft vrolijke Olympia-gordijnen en mag lekker nee gaan zeggen. Doe maar hoor!

Koffie ook zoooooo moe. Is ML al zodanig hersteld van de operatie dat hij X een beetje kan overnemen zo nu en dan?

Sal en Natas en Bekje fijn weekend?

Ik ben net ongesteld geworden na stoppen met de pil vrijdag en vanavond gaat de eerste decapeptyl-injectie er weer in, brr.
    Word toch weer zenuwachtig als ik aan de komende tijd denk.
    Verder hebben we nog steeds aangename afleiding van de nieuwe ruimte waar nog van alles gedaan moet worden. Het gaat heel langzaam (moet allemaal tussen werk door, om de beurt, omdat we bijna nooit tegelijk vrij hebben :() maar het wordt wel heel mooi en we genieten er al volop van. Volgende week wordt nieuwe kookplaat geleverd. Lief is al met tegelen begonnen en ik pak zo de kwast weer.

Dus nu hoog tijd om mijn heerlijke bed te verlaten en wat te gaan doen.

Fijne zondag meiden!

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oh, duim...wat een eng spannende periode breekt er weer aan. Je weet het hè, ik stuur postive vibes jouw kant op!

Ik ben inmiddels snipverkouden. Heel fijn. Maar ja, beter nu, dan ben ik straks weer fit aan het bevallen :)

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hai meisjes, daar ben ik weer! Heb deze week iets minder gereageerd dan ik wilde, sorry! Maar er gebeurde ineens van alles... ;) We hebben een ander huis!!!!! De boel staat dus even op zijn kop want het gaat in sneltreinvaart allemaal.

Ga eerst even ontbijten (heet dat zo als je alleen een shake mag? :D) en dan kom ik op jullie reageren en verder vertellen!

14. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    aaahhh, Super Bekje !! Wat fijn voor jullie, daar waren jullie wel aan toe.

Was je shake lekker? Moedige meid ben je toch. Ik wil wel weer eens een update-foto zien van je lijntje.

Ja, Lies, retespannend inderdaad weer. Ik merk ook dat ik me onbewust een beetje laconiek onder voel (uit zelfbescherming natuurlijk). Maar als we er straks weer middenin zitten (echo, punctie etc) dan lukt dat natuurlijk niet meer.
    Goed idee trouwens om eerst nog even flink te snotteren, dan heb je dat maar vast gehad :). Wel lekker een beetje in de zon?

Nou, ik ga weer verder aan de klus!

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Tis een flinke shaker zeker bekje ;)
    Huisje had ik natuurlijk al op FB gelezen, maar ook hier gefeliciteerd!

Had jij nu al FB Duim?
    Ik snap je zelfbescherming, das ook logisch. Ik kan helaas niet meer doen dan meeleven..kon ik dat maar.

Zonnetje is heerlijk, maar ik had het wel even erg warm. Heb ook heerlijk dikke voetjes nu :)
    Nu dus maar even binnen. Zo mijn verplichte middagdutje. Ik wilde eerst niet, maar met al dat gesnotter ben ik erg moe...van het niks doen ..

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hahaha Lies, de shake viel wel mee, maar toen kwam er ineens weer een zoektocht naar laminaatgordijnenvloerbedekkingenanderezooi tussendoor ;)

Zal nu even proberen te lezen...al moet ik eigenlijk ook het bed verschonen, wat nu precies handig is omdat manlief met puppie aan de wandel is en puppie dus niet met zijn logge puppielijf op mijn schone bed kan springen :D

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Kan niet veel onthouden geloof ik....gisteren feestje gehad en mijn hersenen drijven nog in de witte wijn denk ik :D

Zie wel dat we laurie mogen feliciteren dus bij deze :)

Duim, wat een spannende tijd komt er weer aan meis! En wat ga ik hard duimen voor jullie dat dit 'em wordt! Zal de kaarsjes vast laten branden, voordat ze zo ingepakt zitten ;)

Lies, ik vind ook dat het gewoon alleen maar om jou draait nu en je gewoon heel erg naar je eigen lijf moet luisteren en dus gewoon alleen maar moet doen wat goed voelt! En als daar geen begrip voor is: so be it!

En nu weet ik het al niet meer :( Ik zag wel nog ergens dat Natas ziekies is, maar weet niet meer of ik dat hier of op FB las.... ;) Maar ziek is ziek en ik hoop dat je er heel gauw van genezen bent!!

Pink, gaat alles goed met het humpiedumpie?

Hier weinig nieuws verder, behalve dan dat we ff een maand op een houtje moeten bijten omdat het huis zo snel gaat...morgenochtend gaan we namelijk tekenen en de sleutel halen!! Nu hebben we dus een maand de tijd om alles te gaan regelen en vloer te kopen enzo...best fijn als je net terug bent van vakantie :D
    Verder is het weer wachten op de duivels. Vinnut wel gek hoor; nog tien dagen te gaan en mn boobies doen nu al pijn! Dat belooft wat zeg :x

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, ik heb nog even lekker tukkie gedaan. Vanmiddag ook het befaamde "zeiltje" in bed gelegd....hilarisch! Gelukkig kraakt het niet...anders had ik het er zo weer uitgetrokken :D

Schoonmama komt zo eten, en lief staat een sterrenmenu klaar te maken. Jammie ::

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hahaha, in plaats van een dekzeil een lekzeil :D
    Eet smakelijk zo en fijne avond!

20. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Bebek ook nog een keer vanaf hier gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!

Lies heeft een zeiltje nu de boot nog ;)

Duim dikke knuf, je gaat een spannende tijd tegemoet ook ik stuur al het positieve wat ik in me heb naar je toe...

Ik ga morgen bellen trouwens voor een mirena, ben het geklooi met condooms meer dat zat ...........

Deel Deze Pagina