35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Liesben: wat spannend..sterkte met de laatste loodjes.

Helen: ook voor jullie nu dus een spannende tijd, ik hoop voor jullie dat het gelukt is.

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Dank je Laurie :)

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, vandaag toch wel dikke voeten...maar das niet gek :)

Lief en ik hebben net een fotoshoot gedaan van mijn buik...want voor je het weet issie weg. Mooie foto's zitten erbij, alleen helaas niet voor openbare vertoning, want nogal bloot. Nu geen ranzige gedachtes krijgen, je ziet eigenlijk niets, maar toch. Maar ik vind het wel leuk om te hebben, voor ons eigen archiefje :)
    Is toch de enige keer dat ik met zo'n dikke buik loop zoals we er nu tegenaan kijken.

4. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ja leuk Lies, om te hebben. Zoiets unieks ..

En 38 weken vandaag ! Kan me voorstellen dat het moeilijk is om er niet mee bezig te zijn. Maar fijn als het inderdaad niet in piekeren over gaat lijkt me. Lekker de voeten in een koude teil?

Sal, wat akelig voor je meid. Zo ziek zijn. Gaat het alweer wat beter vandaag? Veel sterkte.

Helen, wat fijn dat jullie voor een tweede kindje gaan nu. En moedig ook om het met de eerste zoveel alleen gedaan te hebben.

Natas, kan je een beetje bijkomen dit weekend? Hoe is het met jouw mailstapel op het werk?

Lim, knuf en vind dat Natas gelijk heeft hoor. Het is jouw plekkie hier hoor.

Bekje, hoe is het met de gordijnen en de vloerbedekking en de kleuren en en en ... ? Genieten jullie er al een beetje van?
    (van de inrichtplannen en het idee van verhuizen bedoel ik dan).

Hier flink aan de tegel met dit mooie weer. Lief is nog even nieuwe halen, want we gaan nog een extra hoekje toch ook maar doen. Best een klus, maar het wordt wel mooi. Zeker omdat het de eerste keer is dat we het doen :cool: :)

En dan straks lekker met kouwe prik in de hete zon, hmm.

Tot later maar weer meissies

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Er valt niet veel te piekeren gelukkig Duim..ik heb geen idee wat me te wachten staat. Ja bevallen..maar ja, ik heb daar geen ervaring mee. Dus wacht ik af. Maar ik vind het gewoon spannend. Wanneer begint het? Vandaag? Morgen? Over 1 week? 2 weken? Of duurt het nog 3-4 weken? Duurt het lang? Gaat het snel? En most important, hoe ziet "Pim" eruit? Nou ja, aangezien ik steeds minder mobiel ben heb ik tijd zat om te dromen.
    En nu ga ik een mini-magnum eten, die lief heeft meegenomen, jammie :)
    Daarna toch maar even een rondje lopen hier in de buurt. Kleine beetje beweging kan geen kwaad.

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik meld me....voor wie eigenlijk?

7. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    :DVoor mij

Spannend he die laatste periode!

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb het gevoel flink ongesteld te moeten worden zeg ik net tegen mijn lief...Lage rugpijn en pijn/kramp onder in de buik.
    Troost je schat, dat word je ook na bevalling was zijn opbeurende antwoord. De lieverd :D

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lies ik heb je toegevoegd op FB!
    hm...lage rugpijn, kramp onderin je buik......gaat t beginnen?????

10. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Duim, wat leuk zelf tegelen, geeft je echt veel voldoening vind ik als je iets samen gedaan hebt.
    Voel me stukken beter gelukkig, slaap alleen voor geen meter, heb aan vk gevraagd of het kwaad kan maar ze zei dat lichaam genoeg kan hebben, als ik gewoon lig rust lichaam ook genoeg zei ze....slaap echt maar 5 uur per nacht nog nu

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Neuh, is meer wat voorwerk denk ik. Geen enkele regelmaat, en het is ook een beetje continu "gezeur". Maar je weet het niet, het zou kunnen. Ik ben geen ervaringsdeskundige ;)

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ik ben ook benieuwd of ik het herken...ze zeggen van wel....had bij de mk overigens ook weeen waar ik wakker van werd 's nachts

13. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Lieve Lies je meld je natuurlijk ook voor mij, blijf je volgen hoor !

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Duim, mijn mailstapel heb ik gelezen. Allemaal gelezen. Wil niet zeggen dat ik het ook heb afgehandeld :D
    Hard aan het werk geweest met dit mooie weer!

Dames, een echte wee herken je wel! Dat heb ik vaak gelezen en jazeker, het klopt. Dat heeft niets meer te maken met een 'ongi-gevoel', zelfs al aan het begin met een lichte wee voel je dat hier een oerkracht aan het werk zal gaan.
    Lies, logisch dat het nu meer op je afkomt, het onbekende. Spannend!

Update : gisteren waren we druk met kindjes,, tuin bijhouden, boodschappen etc, met Quinten zijn 1ste keer in de stoel en hapjes wortel geven, met een half uurtje met m'n kop in de zon zitten en vanaf 16.30 mijn familie hier om de verjaardag van m'n zus te vieren.
    Vandaag de verjaardag gevierd van mijn stiefkleinzoontje Geno in het Dolfinarium. Dat viel een beetje in het water want mijn stiefdochter is vannacht ziek geworden, Geno en zijn papa kwamen later. Het was er drrrruk!! Niet normaal meer, ik ben nu kapot hahahaa!
    Morgen flink aan de slag in huis en met de was, daar loop ik ernstig mee achter.

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ahh..Lies is nog met buik, zie ik. Toch, dat zeurderige gevoel..you never know!

Hier vandaag nog even genoten van de heerlijke dag. Lief en Roos hebben vanmiddag nog heerlijk saampjes in het zwembadje gezeten. Dat geloof je toch niet, op 2 oktober?

Zit nu op 6dpo. Too early to tell. Een kleine 3 jaar geleden weet ik nog wel dat ik op 8DPO zoiets had van...hmmm...er iets iets vreemds aan de hand. Maar nu voel ik wel van alles, maar niet dat gevoel en ik moet reëel blijven, niet?

16. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ook voor mij fijn gemeld Lies ;). Beter laat dan nooit :).

Spannend hoor, dat voorgerommel in de buik.

Hier weer een lange dag met diverse klussen en tussendoor in de zon en 's avonds eten met beste vriend hier. We lijken wel een restaurantje laatste twee weken. Wel heel leuk en gezellig.

Natas, die gelezen mailberg herken ik, nu inderdaad het afhandelen nog ;) uhhmm, tja ..
    Dit weekend weer niks van gekomen, maar wel alle 340 tegeltjes strak op de muur. Mooi hoor, we zijn heel tevreden. Nu nog voegen en dan kan het houten aanrechtblad er weer op.

Maar eerst morgenochtend heel vroeg naar Gent, dus lichtje moet nu echt uit. Wekker om 6:10, brrr

Sal, wel fijn lijkt me om te horen dat je toch genoeg rust krijgt. Hoef je je daar geen zorgen over te maken.

Nou meiden, tot morgen misschien. Duimen dat er wat follikels goed aan het groeien zijn ..

Fijne dag morgen!

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Succes Duimelot!!

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik duim zeker voor je Duim :)
    Succes in het Gentse

Ik meld me, zonder weeën en met drukke beeb in buik.
    En ik weet dat jullie meeleven, en meelezen en me in de gaten houden. Maar ik vind het gewoon jammer dat er nu zo weinig mensen echt actief nog zijn nu ik het allemaal zo spannend vind. Maar dat heb ik al eerder gemeld. Dus ik blijf me stug melden hoor :D

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Gelukkig maar, want anders krijg je allemaal van die "waar is Liesben nu???" posts :)

Maar ach..het kan verkeren. Ik weet nog dat ik ergens rond 5 uur schreef dat er helemaal nog niets aan de hand was ( en dat was ook zo) en ik een paar uur later Roos op mijn buik had. Ik hoop dat het voor jou ook niet te lang meer zal duren, hoewel mijn bevallingssnelheid ook niet echt aan te bevelen is.....

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hehehe lies, ik moet zeggen dat ik met FB minder snel hier mee lees.. maar blijf je melden hoor!

zo, kga weer naar therapie.. niet dat het veel helpt, maar goed..

Deel Deze Pagina