35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hmm, nieuwe buikfoto geplaatst. Niets zakken...groeien doettie volgens mij!
    Ik schrok er zelf een beetje van ;)

2. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Vandaag naar de gyn geweest voor vroege echo ivm controle bbz. Mijn HCG is maar 113. Het lijkt er dus op dat het een miskraam gaat worden.

Het zit zo te zien wel in de baarmoeder, daar was een beginnend vruchtzakje te zien zoals die het noemde.

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Heh gets!!
    Dat klinkt niet hoopvol :( Hebben ze het echt zo definief gezegd?

Heel veel sterkte!

4. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Nee ze hebben niets gezegd, maar soms is dat ook niet nodig.

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

He gat laurie..en nu?

Zo, ik kreeg het net op mijn heupen en moest de eerste verdieping en zolder stofzuigen. Wat ik ook gedaan heb. Geen goed plan, ik dacht echt even de eerste wee te pakken te hebben....maar het was gewoon (ahum) een fikse harde (en btje pijnlijke) harde buik. Nu dus maar op de bank met beentjes hoog.

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @ laurie: ik hoop niet, dat je mijn vraag als ongevoelig hebt opgevat, want zo had ik het niet bedoeld. ik weet van andere ervaringen dat het soms gewoon echt nog onduidelijk is, vandaar.

@ Liesben: hmm....de dag dat ik beviel had ik ook ineens schoonmaakdrang ;)

7. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Helen: nee hoor totaal niet.

En nu? woensdag weer bloedprikken en dan moet het minimaal verdubbeld zijn om toch nog hoop te hebben op iets goeds. Maar mijn testen zijn de afgelopen 4 dagen allemaal het zelfde. Opbouw is er dus niet meer.

Ik vermoed dat ze als dat woensdag blijkt gaan overleggen of we willen afwachten of toch een mk op willen wekken.

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Het is allemaal weer rustig hoor Hellen...en beeb is druk bezig nog een rib van mama te kneuzen as we speak ;)

Laurie, spannend dus. Maar ik neem aan dat ze ook nog een echo doen over een week ofzo? Ik bedoel, met 5 weken kan je ook niet meer verwachten dan een beginnend vruchtzakje toch?
    Maar gatsie, niet wat je hoopte te zien en horen. 113 klinkt indd laag voor HCG, maar ik heb gekkere dingen voorbij zien komen hier.

9. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Liesje ik beloof je plechtig dat ik vanaf vandaag iedere dag hier zal zijn. Dus ...absolute meldplicht :D
    Je bent al zo lekker naar de bevalling aan het toeleven, en ik leef met je mee! Zo langzamerhand ben ik vooral ook erg benieuwd hoe Pim straks gaat heten. En natuurlijk hoe hij eruit ziet en hoe je bevalling zal zijn en en en en ... nou ja, ik ben gewoon nieuwsgierig dus :D

Hellen welkom terug! Hoewel ik niet echt recht van spreken heb want ik ben zelf eigenlijk meer weg dan aanwezig hier :)
    Hartstikke leuk en spannend dat jullie er voor hebben gekozen een broertje of zusje voor kleine Roos te wensen. Ik hoop van harte dat het zal lukken. Ze zeggen toch dat het bij een tweede makkelijker gaat, het zwanger worden dus. Nou maar positief denken dat dat inderdaad het geval is.

Laurie jakkes meid, dat is geen nieuws waar je op zat te wachten. Meestal voel je zelf best heel goed hoe de vork in de steel zit maar ik hoop voor jullie dat het stiekum toch goed zit. ;)

Bekje is druk aan de klus in haar nieuwe huisje. Zo heerlijk om een nieuwe start te maken. Hebben jullie nou eigenlijk ook weer een balkon zodat je echt met je snuit in de zon kan straks?
    Als je gesetteled bent kom ik kijken hoor!

Duim, ik ga hard aan je denken en duimen. Succes!!!

Sal sorry, ik ben ook niet van de enorme energievoorraad (en ik heb niet eens een baby). Mocht ik toch ergens een pakketje energie vinden dan stuur ik het jou kant op ;)
    En wat is je meisje een schatje!

Natas ik moest erg lachen om de foto waar D. haar kleine broertje een hapje geeft in de kinderstoel. Wat gaat het toch ontzettend snel allemaal.

Lim ... sterkte!

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik denk dat je ipv Sal Pink bedoelt Des...Sal dr meisje zit nog in de buik ;)

Ik meld me ook braaf iedere dag hoor, beloofd.
    Ik hoop morgen iets beter in mijn lijf te zitten. Ik kan nu niks doen zonder harde buiken, of enorme steken in mn doos...heel fijn. Ik wilde morgen even naar de markt met mams, maar als het net zo gaat als vandaag kom ik de straat niet eens uit :)

11. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Nou dan doe je toch lekker niks. Over een paar weken lopen jij en je mams met de wagen over de markt tegen benen aan te rijden, dat is nog eens een leuk vooruitzicht :D
    Stomme vraag van een leek, hoe voelt een harde buik? Wordt het dan echt een voetbal ofzo :)?

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ja, je voelt een soort kramp over je buik trekken en vervolgens is de buik ook keihard, in zijn geheel. Trekt vaak ook snel weer bij hoor, en is over het algemeen pijnloos. Het is gewoon een heel raar gevoel.

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Maar ik ga dit walrussenlijf eens op de bank hijsen....ik meld me morgen weer :)

14. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Braaf meisje, tot morgen dan :)

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lies, wat een prachtige buik!! En ja idd, weer een aardig stukje groter geworden. Met Quinten groeide ik op het eind ook nog zo, denk je dat er echt niks meer bij kan gaat het gewoon nog flink door. Een collega die me met 38 weken had gezien kwam bijna niet meer bij toen ze me met 41 weken zag, of ik nog kon lopen was haar vraag hahahahha.
    En nee je lijkt niet op walrus...... die heb ik gisteren gezien en ze hebben een grote snor. Jij hebt toch geen snor? :$:p

Duim, hoe was/is het in Gent?

Ah Laurie, wat een naar bericht :(
    Heel veel sterkte met deze spannende dagen.

Des, uiteindelijk heeft D. die wortel opgepeuzeld wat Q. vond mijn kookkunsten niet bepaald geweldig :D
    Leuk je hier weer te zien meid. Hoe is het met je?

Hieperdepiep, Quinten is vandaag 6 maanden geworden! :D

Kijk wat een leuke foto m'n schoonzoon heeft gemaakt gisteren!

16. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    jeeee lies, wat is je buik gegroeid weer...moooooi!
    mijn buik staat weer stil volgens mij.

Des, ja harde buik voelt als samentrekken en keihard, alsof ik een voetbal heb ingeslikt, doet idd geen pijn maar vreemd gevoel is het wel

17. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Des hoe gaat het met jou verder nu?

Al iets van Duim gehoord?

18. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    laurie, zal me nog even voorstellen....

Ik ben 40 en de afgelopen 2 jaar in de medische molen geweest met totaal 8 iui pogingen waarvan de 2e resulteerde in een mk bij 10 weken en nu dus 33 weken zwanger bijna.

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Als ik toch aan het spammen ben : dit vindt Quinten van mijn met liefde gekookte worteltjes :D

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik meld me weer..Na een onrustige nacht. Weer een soort flink pijnlijke voorwee gehad (denk ik) toen ik naar de wc ging, en af en toe wat menstruatiepijn. Maar dat was het. Nu alles kalm, behalve Pim dan ;)

Deel Deze Pagina