35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zou maar niet meer te ver van huis gaan lies :)

gefeliciteerd met het halfjarig bestaan van quinten natas!
    P word over 2 weken al 1 jaar.. jeetje.. wat gaat het allemaal hard he.

Wat een weersverandering.. gisteren liepen kids te puffen in tshirtjes.. nu hebben ze allebei een velouren jumpsuit aan..
    P ligt in bed.. en B wilde cakejes bakken.. dus oven staat te loeien nu.
    Heb afgelopen week niet gelijnd.. had even vreetbuien.. gelukkig niets aangekomen, maar natuurlijk ook niets eraf.. dus vanmorgen weer vol goede moed gestart.. op naar de volgende 15 kg!

2. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Hmm, lekker cake-jes bakken Lim. Met versiering?
    Fijn dat je niks aangekomen bent. Mag af en toe ook wel even, hoor. Lekker vreten :).
    En dan weer een beetje in het gareel.
    Stemming al wat beter in huis?

Liesje, elke dag (nacht) is spannend nu he ..

Pim nog lekker aan de gymnastiek, dat wordt een druk ventje straks (ie is natuurlijk nu al).
    Wel geruststellend dat hij zich zo regelmatig laat voelen. Maar het lijkt er wel op dat je lichaam zich echt voorbereid op de grote gebeurtenis ..
    Ik ben ook zo nieuwsgierig naar dat ventje van jou :)

Des, fijn om weer wat van je lezen. Lieve trouwe ben je toch ook, knuf!

Laurie, wat ontzettend verdrietig als het waar blijkt wat er verwacht wordt. Zo pijnlijk om weer afscheid te moeten nemen van het prille zwanger zijn. Ik moet er ook niet aan denken dat het mij overkomt ..
    (als ik uberhaupt nog zwanger mag worden)
    Sterkte ermee en hopelijk gebeurt er toch nog een wonder.

Natas, leuke foto's. Van D, maar ook worteltjesgezicht van Q :D.
    Gefeliciteerd met zijn half jaar!

Ik hou het verder een beetje kort, want ben op mijn werk.

Gister echo gehad na 6 dagen stimuleren en vergeleken bij de andere keren gaat het nu wat langzamer. 3 follikels rechts en een heel kleintje links, dus ik moet nog een paar dagen doorgaan met Puregon.
    Vrijdag staat de volgende echo gepland in G, maar we gaan proberen dat hier te laten doen, want het is toch wel vermoeiend en tijdrovend om op en neer te gaan de hele tijd. Het kan zijn dat er nog wat bijkomt, maar er kunnen ook nog eitjes afvallen. Niet zo veel dus. Het blijft heel spannend en de kans op succes klein, maar de focussen ons op die kans.

Misschien meld ik me vanavond weer even.

Fijne dag!

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    he bah meis.. dat zou wel kut zijn

4. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Duim, ook eentje kan genoeg zijn meid, ik duim voor je!!! En hoop dat de echo in de buurt kan, geeft meer rust voor jullie!

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Toch maar even op de markt gelopen, en een boodschap gedaan. Nu weer thuis en moe...dus ik ga even een tukkie doen :D

Duim, het zou indd wel prettig zijn als de echo vrijdag iets dichterbij huis kan. Scheelt toch een boel reistijd!

6. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Voor wie geinteresseerd is, ook nieuwe buikfoto in album!

7. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Vervelend die onrustige nachten Liesje. Gelukkig heb je overdag de tijd om even bij te slapen. Nu kan het nog ... ;)
    Heb je eigenlijk al een buddy die ons gelijk van de geboorte van Pimmetje op de hoogte gaat brengen, of doe je dat in hoogst eigen persoon?
    In dat laatste geval niet heel lang wachten hoor, dan ontplof ik.:D

Tjees Natas ik zie ineens heel duidelijk Chris in Quinten zijn gezicht! Hij lijkt op zijn papa geloof ik hè?

Sorry voor de verwisseling van Pink en Salcia :) Als ik nu al zou weten hoe mooi de dochter van Salcia zou zijn, heb ik gaven die ik nog niet wist :D Maar je buik voorspelt iets moois Sal, hoe dan ook ;)

Lim lekker aan toe geven af en toe, zo'n vreetbui. En helemaal fijn als je niks aankomt. Begrijp ik nou goed dat je al 15 kilo kwijt bent :$ Goed zeg!!

Duim het is toch eigenlijk idioot dat je iedere keer naar Gent op en neer moet. Aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat je het er graag voor over hebt. Hoeveel kilometers heeft Ladouce wel niet afgelegd naar Gent en terug.

Ach Ladouce ... weet iemand hoe het met haar gaat?

8. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Jeetje Q al een half jaar en "kleine" P al bijna een jaar :$
    Roosje van Hellen is alweer 2!

*droom ego*
    ons kindje zou nu ongeveer even oud zijn geweest als Q.
    :(

*stoere: ik-kan-gelukkig-zijn-zonder-kind modus weer aan*

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Knuffel voor jou Des...

Ik heb geen buddy, maar ik zal zsm een sms naar jullie sturen. Al zal dat niet midden in de nacht zijn, mocht ik snachts bevallen. Dan horen alleen opa's, oma's en ooms en tantes het. Maar de volgende dag toch zeker.

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb tukkie gedaan en ben nu seizoen 4 van The Big bang Theory aan het kijken :D (mens moet wat)
    Heb wel nog even de vluchtkoffer definitief klaar gezet. Just in case ;)

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oh ja...ik dacht vanmorgen ineens...weet je wat ik ga doen? Het douchegordijn wassen! (wij douchen in bad). Dus met veel pijn en moeite douchegordijn eraf, gewassen en terughangen. Maar om dat te kunnen moet ik op de badrand staan...Niet zo handig bedacht ik me.... Nu hangt ie dus aan twee haakjes en mag lief zo de rest doen.
    Is dit nu nesteldrang? Dit soort zinloze klussen MOETEN doen?

12. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Proest, ik heb geen enkele ervaring met nesteldrang maar het douchegordijn wassen klinkt mij echt als tamelijk idioot in de oren als je min of meer op het punt staat om te bevallen :D:D:D Hoe verzin je het!

Enne ... je hebt mijn nummer hopelijk nog?:)
    Ik zag vanmiddag een zo'n leuke kaart, maar heb hem toch nog even laten liggen ... ;)

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ja schat, ik heb je nummer nog. wat dacht je? Dat ik die gewist zou hebben? ;)

Ik heb ook geen ervaring met nesteldrang...maar vond het ook een redelijk domme actie. Ach ja....

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, ik ben weer naar de bank..meld me morgenochtend weer. Hoe dan ook ;) (Maar ik vermoed gewoon hier..online :D )

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Klinkt wel als nesteldrang Lies :D

Des, hele hele hele dikke stoere knuf!
    En ja, klopt dat Q op zijn papa lijkt. Hopelijk niet al te veel zijn karakter :$ :p

Duim, goed idee om te kijken of die echo hier kan. Elke keer naar Gent vreet energie.

Prachtige buik Sal!

16. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Lieverds, ik baal van het feit dat ik jullie zo verwaarloos. (voel me vooral schuldig tov jou Lies) Hier gebeurt op dit moment zoveel. Spa met kanker, proberen een huis te kopen, ML geopereerd (niks ernstigs gelukkig) en een klein meisje wat veel van mama's aandacht vraagt. Ik heb geen tijd om straks weer te gaan werken;). Ik ga niet meer beloven snel te komen reageren omdat ik toch niet weet of ik dat waar kan maken. Maar de intentie is er iig wel. En Lies ik houd je in de gaten hoor! Er staat je zo'n speciale gebeurtenis te wachten.

Voor alle meiden een hele dikke knuf!

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @ Nesteldrang: de dag voor mijn bevalling heb ik de koelkast en de diepvries helemaal nog schoongemaakt en volledig geordend. Dat is voor mijn persoontje echt iets heel erg belachelijks....dus Liesben....ja..volgens mij heb je een gevalletgje nesteldrang ;)

18. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hier een gevalletje kan niet slapen...pfff
    Ik heb ook gisteren de vriezer en koelkast helemaal schoongemaakt en geordend, hahaha

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nou ik meld me gewoon weer hoor, met beeb in buik. Alles rustig, geen pijntjes, krampjes of voorweeën, niets :D
    Dit is echt niets voor mij...ergens op wachten terwijl je geen idee hebt waarop of wanneer dat dan gebeurt....maar goed. Geduld, Lies, geduld :)

Pink, klinkt als druk. Doe kalm aan, voor zover dat kan. Knuffel!

Natas, ik zag laatst zo'n rompertje met de tekst: Ik lijk op mijn vader maar de dokter zegt dat het wel goedkomt.
    Iets voor Q? ;)

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hehe dat is wel een leuke tekst :)

pff, B heeft een poppenpotje.. en nu moeten alle knuffels en poppen en andere speelgoedgevaartes komen plassen... maar als je zegt ga zelf eens op de pot... dan gillen :)

Deel Deze Pagina