35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ach, ze moet ergens beginnen Lim...wie weet wil ze vandaag of morgen ineens zelf ook...

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Waar zijn jullie nou toch allemaal?
    Kvinnerniksanzo :(

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hier :) ben aan het afwisselen tussen bankhangen, boodschappen doen, kids entertainen en beroerd voelen

4. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Braaf Liesje ;)
    Ik ben trouwens komend weekend misschien niet iedere dag hier, ben bij de schoonfam in Limburg. Maar zal het wel proberen :)

Aagg leuk die poppenzooi. Wij hebben afgelopen weekend een TE schattig wiegje aan ons nichtje van 2 gegeven. Die kleine was er stil van en de pop slaapt tegenwoordig naast haar in haar wiegje ;)

... En toen ging de telefoon 2x achter elkaar en weet ik niet meer wat ik wilde zeggen ... :cool:

5. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hier Liesje, ik zit te bellen (zat), het nieuws te kijken, een spelletje te doen en te balen ... waarom rij ik nou altijd door een spijker en niet de auto voor of achter me :x

6. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    boodschappen doen ... op de bank?:(

7. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Meld meld.

Lies, ik zou met liefde nu ook lekker veel thuis zijn en beetje zp-en, maar helaas zulke lange dagen op kantoor, bleeeggh.
    Het ergste is dat ik zo eigenlijk ook nog even aan het werk moet, want ik zit een hele lastige mail al eindeloos uit te stellen en hij moet de deur uit voor we weer naar Gent gaan.

Het is dus vooralsnog lekker rustig in buike Lies. Gek he, dat je inderdaad niet in kan schatten wat er straks allemaal gaat gebeuren ..

Des, wat K dat je een lekke band hebt, met je nieuwe karretje? Is ie al naar de garage?
    Zo fijn dat je weer even meeschrijft!

Pink, niet schuldig voelen hoor! het is zoals het is en misschien heb je straks weer wat meer tijd en puf. First things first. Soms zijn andere dingen gewoon belangrijker.

Lim, balen dat je je beroerd voelt. Qua lijf of ook in koppie?
    Knuf

Nou lieverds, morgenochtend echo in plaatselijk ziekenhuis. Dat is gelukt. Ben heeeel benieuwd hoe het er nu voor staat. Begin in ieder geval wel wat te voelen in mijn buik en hij is al lekker opgeblazen ;).
    Ik hoop zo dat linkereierstok nu ook nog een beetje meedoet, anders wordt het wel een schrale oogst ..

Ik ga nog wat werken en kom morgen vast weer even langs met update en Liescheck ;)

Fijne avond nog!

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    succes morgen duim

des: afwisselend bank en boodschappen doen..dat doe ik niet vanaf de bank op moment :)

knuf pink

duim: lijf en koppie.. werken beide niet naar behoren op moment

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Mogguh! Kom ff kijken of er nog Liesnieuws is, maar helaas.

Helaas ook, want vandaag ben ik 40 geworden en had ik een omo witte test in handen. Het is 10 DPO vandaag, maar de combinatie van spotting gister en een gedaalde temperatuur, stemmen mij niet bepaald positief. Want ik had gister weliswaar een vaag streepje op de Predictor vroegtest, maar toen ik last dat die zelfs van kraanwater uit kan slaan, nam ik die al met een korreltje zout. Zeker toen dus gister (en dus ook vanochtend) de KV testen witter dan wit bleven.

Ik denk echt dat het voor deze ronde over en uit is. Jammer maar helaas :(

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Gefeliciteerd Hellen met je 40e verjaardag

en wat jammer dat testen wit zijn *knuf*

Liesje.. lieverd.. melden.. uitslapen doe je maar een andere keer

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Tssssssssssss, als ik er niet ben kleppen jullie in een keer een pagina vol....
    Maar ik meld me hoor, met beebinbuik. Alles rustig. Helaas.

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Balen Hellen, maar meteen raak zou ook te mooi zijn geweest :(

Beterschap Lim

Duim, succes met echo

Balen van spijker onder auto Des. En fijn weekend bij s-ouders. Ik heb altijd geroepen dat ik 8 oktober ging bevallen, dont ask why. Maar inmiddels geloof ik dat ik de 40 weken wel ga halen :(

13. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Gefeliciteerd Helen met je verjaardag en jammer dat je geen 'positief' verjaardagskadootje hebt gekregen.
    Het zou inderdaad ook wel onwaarschijnlijk snel zijn. Maar wie niet waagt die niet wint.
    Ik hoop in ieder geval dat je een gezellige dag hebt vandaag.

Lies nog niks aan het handje .. Adem in en adem uit ... Geduld is een schone zaak ;) .. Sterkte meid met in de wachtstand staan.

Lim, knuf voor lijf En Koppie dan maar, ik vermoedde het wel. Hoe is het met ML?
    Is de baan definitief niet doorgegaan? Is hij dan ook de hele tijd thuis?

Oja, ik wou nog zeggen Sal dat je ook een prachtbuik hebt. En serious business toch? Daar kan je niet meer omheen.

Nou, lief en ik weer thuis na echo en we waren eigenlijk toch een dagje te vroeg, zou eigenlijk pas morgen moeten, maar ik was bang dat eitjes dan overrijp zouden zijn. Ze zijn nog steeds niet heel groot. 1 van 14, 1 van 15 en 1 van 16 mm doorsnee (ze moeten minimaal 21 zijn) en links waren nu 2 kleintjes te zien, 1tje meer dus, maar allebei nog onder de 10 mm. Het is dus de vraag of die nog mee gaan doen en ook rijp zijn tegen de tijd dat de punctie moet plaatsvinden.
    Ik verwacht dat ik nog 2, misschien 3 dagen door moet gaan met injecteren en dan twee dagen later de punctie, zondag of maandag?

We zullen zien. ik laat het hier wel weten.
    Nu weer aan de klus boven en ik spiek vandaag nog wel even.

14. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Lies wordt ongedudlig, maar ik vind 8 oktober wel een mooie datum. Op zaterdag; worden niet de meeste kinderen 's nachts in het weekend geboren?;)

Niet lekker Lim, jouw lichaam en geest. En dan is het nu ook nog eens echt herfst geworden. Heb je daar ook last van? Bij mij werkt dat meestal niet al te vrolijk door :(

Hellen HOERAAAAAAAAA, gefeliciteerd met je verjaardag. Dat het maar een prachtig jaar mag worden in alle opzichten :)
    Wel balen van je ongi, of naderende ongi.
    Bij mij kwam toevallig ook net de eerste bekende buikpijnkramp tevoorschijn :x

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik vind 8 oktober ook een prima datum. Maar ik vond 6 oktober ook goed ;)
    Ach, ik moet geduld hebben...maar helaas stond ik niet vooraan toen dat uitgedeeld werd. En inmiddels ga ik maar gewoon van uit dat ik de uitgerekende datum (15 oktober) ruim ga halen. Kan het alleen maar meevallen :)

Duim, heb je nu dagelijks een echo? Of om de dag? Ik hoop dat meer eitjes besluiten om lekker mee te gaan doen. We zetten in op een topscore!

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Aangezien jullie toch nooit online zijn als ik er ben, log ik uit. Kunnen jullie weer een pagina vol kletsen :)
    Ik meld me morgen weer.

17. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    #3137 XxPinkxX, 6 okt 2011
    Laatst bewerkt: 6 okt 2011
    Helen gefeli (op de valreep)

Lies 9-10-11 vinnik ook heul mooi!

Knuf voor Duim, Des, Lim, Natas, Koffie, Sal en heeft iemand Ladouce nog "gezien"? Oja ik vergeet Lauri, hoe voel jeje?

Hier spannend, vandaag een nieuw bod gedaan op het huis.

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hihihihi Lies, dat is idd een hele leuke tekst op dat rompertje :D

Hellen, nog van harte!
    Maar balen van de witte test, gatsie.

Wanneer denk je wat te horen over dat bod Pink?

Een spijker in je mooie auto Des? Zou verboden moeten worden! ;)

19. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Geen flauw idee Natas die makelaar is niet zo snel heb ik gemerkt.

Ik had ook nog een leuke gevonden.....

Bekijk bijlage 188372

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Whoehahaha, geweldige slabber!

Deel Deze Pagina