Helen gefeliciteerd! Nog net op tijd!! Duim als die 3 allemaal goed groeien is t toch wel mooie oogst toch? Tnx voor buikcompliment ! Lies nog lekker beeb in buik... Alhoewel ze bij mij ook bij 38 wk mag komen. Ik heb indalingsweeen volgens mij pff
Vervelend dat je nu nog moeten blijven spuiten Duim. Lijkt me helemaal pretje eerlijk gezegd. Maar misschien heb jij er wel geen last van. Ik ben sowieso geen held met naalden. Lies weer naar de vk. Als jet het vraagt kan ze toch wel een beetje proberen iets "los" te maken? Ik had er niet aan gedacht maar 9-10-11 is wel een hele gave datum. Even ego: ik heb zo kut geslapen vannacht. Eerst kon ik niet slapen van de menstruatiepijn en toen werd ik rond 4 uur wakker van de maagpijn. Au zeg, echt niet leuk. Nou gaan we zo naar Limburg waar we morgen een tamelijk sjiek etentje hebben ... iemand nog tips hoe je maagpijn wegkrijgt? Oh ja en band van de Mini waar die spijker in zit kan niet gemaakt worden. Wordt dus een nieuwe band :x Zo, en nou ga ik als een gek mijn tas inpakken want over een half uurtje staat mijn schoonzusjes met de kindjes voor de deur en vertrekken wij alvast richting zuiden.
Fijn weekend Des! Enne...rennies? Wat betreft het losmaken..ik denk niet dat ze dat doen zolang je niet overtijd loopt en alles goed gaat met de kleine. Ik denk zelf ook dat het beter is als mijn lijf en "Pim' zelf besluiten wanneer het tijd is om te bevallen..mits het niet na 15 oktober is
Ja dat zit er dik in Lies. De natuur zijn gang laten gaan en ergens nog wat geduld zien te vinden. Maar stel dat ... je gaat niet heel lang overtijd lopen toch? Rennies ... waarom denk ik niet aan zoiets simpels Niet in huis maar die koop ik straks dan wel even ergens.
Weer goedgekeurd hoor...en ze doen indd nog niets Ik heb het wel even nagevraagd..bij 41 weken sturen ze me door naar de gyn voor echo en CTG, en dan plannen ze wanneer ze in gaan leiden. Tot die tijd wachten ze gewoon af. "Pim" ligt in ieder geval klaar voor de start, goed ingedaald, hartje mooi rond de 125. Mijn bloeddruk is 110/70. Niets aan het handje. Woensdag mogen we weer terug
Lies hier een meisje dat ze bijna 2 weken te vroeg gehaald hebben en daar heeft ze echt last van gehad. Ik denk dat zij graag nog wat langer was blijven zitten. Dus laat Pimmetje het maar lekker zelf beslissen is denk ik het beste voor het ventje. Des dit lees je wsl niet meer maar veel plezier in limland. Dan kom je denk ik practisch langs mijn dorp gereden. A2 einhoven- maastricht. Stop de volgende keer maar voor een bak koffie! (of op de terugweg?
Weet ik Pink, dus ik wacht ook gewoon af hoor. Ik ben het ook wel eens met het beleid van de vk...Pimmetje beslist zelf wel wanneer het zijn verjaardag is Mijn ongeduld is geen reden tot inleiden.
Fijn dat alles weer goed Lies. Wij wachten wel af wanneer Pim jarig is Pink wij rijden inderdaad via de A2. Schoonzus en haar 2 meisjes vielen in slaap (ik reed) dus het was een gezellige rit Nu heerlijk bij schoonouders op de bank. Kindjes om me heen, koffie erbij ... het is net vakantie.
Oké, nieuwe theorie... De dag dat we de IUI hadden was het het die nacht volle maan...Laat het nu 12 oktober weer volle maan zijn
Hee meissies, en Lies met BiB, Hier afgepeigerde Duim op de bank na 9,5 uur kantoor. Goeie theorie Lies, van die volle maan, ik ben voor. Ik zat net al naar de maan te kijken en dacht: 'Ik hoop dat ie vol is rondom de punctie ..' En zoals het er nu naar uit ziet zal die dinsdag of woensdag zijn en laat het woensdag nou net volle maan zijn .. Let it Be Let it Be .. duim duim duim duim duim Ik hoef gelukkig niet elke dag een echo, maar wel zondag om 8:10 uur weer eentje in Gent, dus ik vrees dat we zaterdagavond er al heen gaan rijden en dan misschien een nachtje gaan 'autokamperen'. Geen zin om om half vijf 's ochtends op te staan. Zondag horen we of de eitjes oogstrijp zijn, best spannend weer hoor .. Des, het prikken valt wel mee nu hoor. Ik hoef er nu maar een per avond en met een fijn naaldje. Van de hormonen heb ik vooralsnog niet zo'n last. Veel plezier in Limland en met je kleine nichtjes. Gezellig kan dat zijn he, met die ukkies! Ik hoop dat je maag inmiddels iets minder pijn doet. Pink, hopelijk wordt jullie bod nu aangenomen, ik duim voor je. Be e e e e e e kkkkkjee, waar bennnnnn jeeee? Ik hoop dat jullie lekker bezig zijn met je nieuwe stek. Ik weet hoeveel tijd het kan kosten, maar leuk is het waarschijnlijk ook .. Lieverds, ik laat het verder even bij een knuf voor iedereen, want ik ben schermmoe na lange dag. Nu lekker even met lief buizen op de bank. Tot morgen
Vannacht wel gedroomd dat mijn vliezen waren gebroken..vruchtwater was alleen fluorescerend geel, maar dat was in mijn droom niet gek ofzo. Bij wakker worden bleek bed droog...toch jammer
Ach Lies zolang het niet blauw is, is er nog weinig aan de hand. Anders zou er wel eens een smurfje uit kunnen komen