35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Dank jullie voor duimerij!

Fluoriserend geel, hmm ;). Leuk hoor, die oneindige fantasiewereld van dromenland.
    39 weken alweer Lies. Als jij nou bevalt als mijn eitjes bevrucht raken en zich tot prachtemmy's ontwikkelen, lijkt mij een goeie deal.
    12 oktober, ik ga ervoor. 12-10-11 is ook mooi toch?

Nu een stevige koppijn hier, niet leuk, maar ja. Zo maar even 2 molletjes slikken en heeeel vroeg naar bed, want we gaan toch morgenochtend (lees 5 uur) rijden. Ik mag van lief lekker in de auto slapen terwijl hij rijdt. Dan zie ik het wel zitten, stoel lekker achterover en hoofdkussen mee.

Fijne avond allemaal en morgen meld ik ook weer even.

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Duim, op het ogenblik vind ik elke datum mooi...
    Ik weet het, ik weet het. Ik moet geduld hebben. Maar dat heb ik dus even niet. Ik heb er zo lang op gewacht, kindje is er klaar voor, mama is er klaar voor, zelfs papa wordt ongeduldig. Ik wil gewoon bevallen en het liefst nu. Ik wil hem kunnen voelen, ruiken, zien, knuffelen en kusjes geven....
    *zucht*
    Ben ik nu onredelijk?

Duim, succes morgen, en ik ben benieuwd wat de echo laat zien morgen!

3. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    'Ik wil hem kunnen voelen, ruiken, zien, knuffelen en kusjes geven....
    *zucht*
    Ben ik nu onredelijk?
    '

Kan het me zo voorstellen Lies, dus nee hoor .. Wat een wonder hè. Maar het komt, hij komt.
    Dat heet nou in Verwachting zijn :)

Nou, meisjes, ik ga me klaar maken voor een kort nachtje. Hopelijk lekker slapen zo (best en beetje gespannen namelijk ;)).
    Ik heb een speciale mooie bolkaars gekocht die we zoveel mogelijk laten branden.

Tot morgen!

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik snap je ongeduld wel Lies, al had ik daar niet zo'n last van. Maar probeer ook nog even van dat prachtige gevoel in je buik te genieten meid. Ik heb dat intens beleefd maar ik kan me nu al nauwelijks meer voorstellen hoe dat echt voelde. Heel raar, alsof dat in een andere wereld was.
    Het overtijd lopen met Quinten vond ik daarom heel niet zo erg. Wel werd het echt vervelend wat de giga buik betrof en mijn blaas die zo'n pijn deed. En na 41 weken vond ik het niet zo leuk meer wat de gezondheid van de baby betreft. Heb toen 2x aan het ctg gelegen, dat stelde wel weer gerust, maar ik snap niet goed waarom het niet beleid is in heel NL dat vrouwen bij 41 weken ingeleidt worden. Hier is het bij 42, in sommige gemeentes zelfs nog daarover heen. Maar in Rotterdam bijvoorbeeld doen ze het bij 41 weken omdat het risico dan iets stijgt. En dat gevoel had ik dus ook : kindje is klaar, helemaal afgebakken, laten zitten heeft geen nut, zeker niet als risico iets stijgt.

Lieve Duim, goede rit naar Gent morgen en heeeeel veel succes!

Desje, heb je het leuk in Limboland?

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Natas, hier wordt ik bij 41 weken doorgestuurd naar de gyn voor CTG en echo, en dan gaan ze de inleiding plannen. Maar ik hoop dat dat niet meer nodig is..

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Goedemorgen lieve meisjes, hier even een teken van leven van mij...Nou ja, leven...ik ben gesloopt na twee weken klussen :( Maar het schiet op en nu begint het echt een huis te worden en dat maakt het klussen minder erg! Vandaag wordt de rest van het laminaat in de woonkamer gelegd en dan morgen nog dag sausen met mijn vader en dan hoop ik dat het sauswerk af is. Dinsdag moet ik werken, woensdag laatste verfdingen afmaken en dan gaan paps en manlief donderdag en vrijdag de rest van het laminaat leggen.
    Helaas kan ik in de herfstvakantie geen vrij krijgen, dus ik moet duidelijk aangeven wat ik waar opgehangen wil hebben, want anders gaat het niet goed komen, en dan hoop ik dat het allemaal op tijd klaar is. Maar ik heb wel stress, want ik heb nog geen gordijnen en nog geen vinyl voor de keuken en mijn hubbie is zooo makkelijk, die denkt dat de kaboutertjes het wel gaan kopen :$ Maar goed, het komt allemaal wel goed en dan kunnen we de 22ste over.

In ieder geval ben ik daardoor niet meer online geweest, want ik heb het echt zo vreselijk druk! Voel me best lullig, want had beloofd meer te komen schrijven en dan kom ik nog niet :( Ik hoop in ieder geval dat het met jullie allemaal goed gaat?!
    Dikke knuf van mij!

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Oja, mijn banner klopt, dus zouden jullie een klein beetje voor me willen duimen? :)
    Al geloof ik er zelf helemaal niet in...ik heb nl al ruim een week het gevoel dat ik heel erg ongi ga worden maar er komt niets....En ik heb een ovutest gedaan en mijn eisprong was keurig op tijd, dus is er toch weer dat vlammetje hoop wat gaat oplaaien....
    Dus misschien helpt het als jullie een beetje voor me duimen?

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik duim me suf voor iedereen Bekje, dus ook voor jou.

Damn, net de hele badkamer uitgesopt. Das niet fijn nie met een hoogzwangere buik...Maar ondertussen heeft lief kattenbak gedaan, stofgezogen en bed verschoond. Dus de rest van de dag niets meer...behalve was ophangen zo ;)

10. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Hoi Lies met beeb in buik. Wat een actie nog met je dikke buik.

Bekje ik duim duim duim voor je! Zou wel goed uitkomen kan je meteen de babykamer inrichten in je nieuwe husje!

Nou ik ga mezelf overeind hijsen en beginnen aan 2 super grote wasmanden strijk:(

11. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Ohja *trots* meisje lief heeft vanacht van 0.00 tot 8.00 geslapen en daarna tot 12.00 dus wij hebben heerlijk uitgeslapen!

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    oo bekje.. duim me suf!

lekker he pink als ze keer doorslapen en strijken? was da??

13. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Zo halverwegen de strijk (kun je nagaan hoeveel het is) Lim ik strijk niet alles maar ik spaar het gewoon heeeeel erg lang op haha.

Lim wil jij voor mij nog een keertje pendelen?

14. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Jaaa strijk is af............... niet dat iemand dat wat interesseerd;) Nu nog koken.

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Pink, hebben jullie nu al kriebels voor een tweede, dat je om een pendel vraagt? ;)

Wij hebben net heerlijk boerenkool op, ik hou van winterkost!

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, ik log uit. Ik meld me morgen weer :)

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lies, bij jou dus ook bij 41 weken dooverwijzing en ctg + echo. En is het protocol dan ook inleiden met 42 weken als het goed gaat met de baby?

Duim, hoe was het in Gent?

Zeg Bekje, voor onze gemoedsrust hè...... kun je tussen al het geklus in je huisje en je werk niet even tijd vinden om te testen? ;) :D

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

*meld*

Ja inderdaad Natas, dan leiden ze me in. Maar ik hoop dat dat niet nodig is :D

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    pink.. pendelen? nu al? :D

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lim, kan je ook pendelen om te kijken wanneer dat jong er eindelijk eens uit komt hier? :D

Deel Deze Pagina