Owww...spannend Lies! Tot toi toi! Ik hoop dat dit de dag is dat jullie Pimmetje in de armen mogen houden!
hahaha.. lief hoeft toch niet thuis te werken? lief krijgt gewoon vrije dag toch? om hoeveel tijd komen weeen lies of is het nog te onregelmatig om echt te timen?
dus nog goed te doen.. moet ook wel, je kan nl nog achter pc zitten hahaha goh lies.. gaat gewoon gebeuren vandaag.. je word mama!
dat kan.. in het begin bouwt het op en zijn ze qua duur onregelmatiger.. je zult merken dat ze naar mate het langer duurt pijnlijker gaan worden.. en mocht de VK straks komen en vliezen gaan breken.. dan gaan we denk ik niets meer van je horen. heb je buikweeen? of trekken ze naar rug of benen?
mocht dat erger worden.. bij mij werkte het altijd als er tegendruk gegeven werd op mijn onderrug.. en hoe heftiger de wee.. hoe harder de tegendruk moest zijn. *geeft Lies dikke knuffel* Pimmetje is onderweg meis.. en als je straks moment hebt dat je Liesman wilt castreren weet dan dat je er bijna bent..
Het ziet er wel naar uit dat het doorzet he? Ohh...ik vind het zo spannend allemaal. Ik zit op mijn werk, maar ik MOET af en toe toch even inloggen om te zien hoe het ervoor staat. Ben erg benieuwd wat de verlos te zeggen heeft straks!
Ohhhh mèn wat een spanning hier! Lies you go girl! Je beleeft nu een van de mooiste momenten van je leven. Hele dikke knuf en je kunt het meissie!
WHOEHAAAA Lies is aan het bevallen. Ik zit hier met kippenvel op mijn armen. Wat spannend, Pim is onderweg!! Zet hem op Liesje, veel succes meis. We denken met z'n allen aan je! Ehhhh je ging toch in het ziekenhuis bevallen trouwens? Wat doe je dan nog thuis?
Hmmm ik moet om 14 uur bij de huisarts zijn (niks bijzonders, vertel ik later) dan als een gek door boodschappen doen zodat ik op tijd weer achter de laptop zit om het nieuws te volgen. Vanavond moet ik tennissen, dus graag voor die tijd bevallen schat
lol des 1 cm is mooi lies.. als goed is zit je straks op een cm 3/4 als ze terugkomt.. en dan vliezen breken en dan gaat het hard.. die laatste cm's kunnen zomaar binnen half uur verstreken zijn.. en ja, we eten om uur of half 6.. dus graag tussen half 6 en half 7 benen bij elkaar houden
en heb je Liesman al instructies gegeven hoe die hier moet inloggen, waar die ons moet vinden en hoe die foto's moet plaatsen?