Kwam ook ff kijken maar denk idd dat Liesje naar het ziekenhuis is...hoop dat Pimmie vandaag nog komt, is mooie datum: 11-10-11...
Yeahhhhh Lies...jeetje...toch 11-10-11 zei het toch op FB, hahaha you go girl...zet m op!! Zie het nu pas, lig ziek in bed met griep..
Hmm het is blijkbaar een goede dag om van een zoon te bevallen. Kom ik net thuis van boodschappen doen, zie ik bij de buren 2 huizen verder ineens een vlag met blauwe ballonnen!
Ging wel, deed zeer want ze zijn een verkleving aan het wegmasseren en da's nie leuk nie. En nee, heb nog niet getest, ik durf niet Ben nog nooit zo lang overtijd geweest zonder bruinverlies en ben veeeeel te bang voor een witte test
Bekje durft niet Nu is er nog een beetje hoop maar na dat plasje en de ongetwijfeld witte test niet meer
Oh jeses nou dat weer Hoe hou je je dinnetjes in de zenuwen??? Hoe lang ga je dit nog volhouden als ik vragen mag? Wat is er nou mooier dan een posi test op de dag dat Liesje mama wordt! Maar goed, ik begrijp je angst ... heel goed zelfs. Heb je een deadline? Of was je van plan de komende 9 maanden niet meer te testen
*bekje met een amsterdamse B* je bent meer dan week overtijd! je maakt dat ik finaal in stress schiet met je smsjes! Ik heb een rothumeur dus wil heel goed nieuws.. en iets in mij zegt gewoon dat het vandaag een mooie dag is om positief te testen.
hahaha Des, dat laatste was ik eigenlijk van plan Maar ik vind het zoooo eng Ben nog nooit zo lang overtijd geweest, heb altijd wel bruinverlies en nu niks...maar wel al 10 dagen het gevoel dat ik ongi ga worden....en al 17 dagen zere boobs (vooral tepels), en dat heb ik ook wel voor ongi. En vanmorgen liet ik alles vallen en da's helemaal een ongi symptoom! Maar heb wel een spannende pendel binnen gekregen net...dilemma
Bebek plassen ... NU! Idioot die je bent. Als het een witte test is zijn wij hier nu om je op te vangen. Als het geen witte streep is gaan we met z'n allen door het lint. pssst Lim, heb je ook Hoera Zwanger kaarten op voorraad?
*gooit de kast vol Moed leeg voor Bekjes voeten* als dat niet genoeg is.. dan weet ik het ook niet meer *gaat ondertussen de muffins opruimen die P net in 10000en stukjes verkruimeld heeft op de bank*