Ow jesus, ik zit helemaal te trillen hier....binnen 1 minuut een knalstreep! Ga proberen een foto te maken!
Ik ook, wat een idioten zijn we ook Lies ligt te bevallen en Bebek test positief. Wat een geweldige dag!!!
Nee, het gaat niet, dit kan gewoon niet kloppen Ben mijn foon aan het herstarten, kijken of ik dan foto kan maken.... En waar heb ik nu trek in? In een sigaret Oh my, hoe ga ik dat verklaren, dat ik ineens stop met roken??
oh bekje.. ben echt helemaal hyper.. heb Natas ff sms gestuurd lol, want die wilde allllllllllllllllllllles weten.. ehm
Die heb ik net op zijn werk gebeld en die is alleen maar heel verbaasd, kon weinig meer uitbrengen Had hem ook niet moeten bellen misschien, maar kon het echt niet voor me houden!
Weggooien die dingen, gelijk doen. De verklaring is simpel ... je gaat samen met een dinnetje stoppen die het niet alleen kan Er is een multicultibeeb in de maak
*geeft Bek dikke knuffel* gut meis.. zie je wel dat testen niet eng is.. want eng is zijn die komende 9 maanden met al dat onbekende wat op je afkomt..
*geeft des ook een dikke knuffel* zou zo willen dat we hier gewoon op een dag allemaal ook zaten te hyperen om jou
Hahaha arme Lief van je Ik moet zo gaan koken (vroeg tennissen vanaaf) maar zet de laptop gewoon op het aanrecht
*inbraak* Sorry dat ik toch even jullie stoor en hoop dat jullie het niet erg vinden, maar wilde toch even reageren. En anders lezen jullie er maar over heen. Lies, spannend en succes met de bevalling. Bebek, gefeliciteerd! Is jullie zo gegund! Nog even aanvulling, vergeet nog de rest dat ik hoop dat alles goed met jullie is. *uitbraak*
Wat een dag hier zeg jesus mina... BEK WAT GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd meisje, wat fijn!!!!! Jomi, lief dat je even reageert!!
Ik mis Ladouce. Weet niet of ik haar zal sms'en maar denk dat het beter is van niet Ik wacht tot Pimmetje is geboren denk ik.