Hihi, zou Liesje haar telefoon aan hebben staan? Sturen we (Bebek dan) een sms met dit grote nieuws, dan vliegt Pim er zo uit Lief dat je reageert Jomi
hoe je er tijd voor gehad hebt bekje.. met vakantie en klussen.. jij hebt dat klussen tot een kunst verheven
Ehm, en nu? Wat moet ik nu doen? hahahaha, ik ben echt de weg kwijt, ik heb geen idee wat nu verder ow en ik ben ook heel bang, want ik blijf maar rare steken houden
Lol, goed he! Maar dit beebje is gemaakt voordat we wisten dat we een ander huisje kregen Kan iemand me vertellen waarom ik het niet geloof en me totaal niet zwanger voel? Ow en mag ik mijn banner al veranderen? Wil voor het mis gaat op zijn minst even een banner gehad hebben
lekker een banner maken Bek!! en dat zwanger voelen komt vanzelf. Morgen gewoon ff gaan bellen voor een termijnecho, kan met 7.5 week. Ik denk dat het combinatie is van klussen, kilo's kwijt zijn, lekkerder in je vel...en hup...ZWANGER!!!!
Ga jij maar lekker je banner veranderen. Als je zo'n vette streep hebt lijkt me dat een goed idee. En nou ga ik dus echt koken ps ik zou Ladouce toch een sms sturen. Ik zou me persoonlijk erg buitengesloten voelen, ondanks mijn eigen verdriet
bekje: op dit ogenblik moet je niets anders doen dan je banner veranderen.. en deze zwangerschap gaat goed.. dan als de schok veranderd is in geloven in ... dan neem je contact op met een VK.. je bent nu dik 5 weken denk ik? hier is bezoek VK al vroeg in zwangerschap, met 7 weken.. dus ik zou niet lang wachten met bellen. en zogauw je bij de VK bent geweest.. dan meld je je aan bij kraamzorg. dat zijn de 1e 2 dingen die je gaat doen. als 3e is de stad in gaan en een ieniemienie pakje kopen voor de kleine frummel.. gewoon om het voor je eigen gevoel nog echter te maken.
Ik had haar al een smsje gestuurd! Maar fijn dat je er hetzelfde over denkt als ik! Enne, ik zei het al in mijn smsje: dikke knuffel, je bent een lieverd!!
oja.. en je banner veranderen.. en wel nu en idd wat des zegt.. ik zou ladouce wel ff smsje sturen.. is niet leuk als ze het achteraf pas te horen krijgt..
Dank je voor de info Lim. Ik loop echt met mijn ziel onder mijn arm, het voelt alsof dit een ander overkomt en niet mij...het dringt echt totaal niet tot me door!! Die stomme buikkrampjes ook :x Ik heb net gelijk foliumzuur ingenomen, maar moet ik meer gaan slikken? Mag ik nu ook geen broodje filet americain meer? Moet ik die vk dan morgen gaan bellen? Da's ook stom, grote kans dat het nog hartstikke mis gaat!