35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    gewoon morgen bellen Bek, dan hoor je hoe en wat en kun je vragen voor een vroege echo bij 7-8 weken.
    En op potje foliumzuur staat hoeveel je ervan moet per dag, hangt af van de dosis per pil. En filet laten staan inderdaad.... iets waar ik al 7.5 maand trek in heb, hahahaha

2. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Dank je wel Sal.
    Tuurlijk doet het pijn, maar op dit moment overheerst het geluk voor mijn dinnetjes ;)

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    schat.. je mag nog paar dagen wachten met vk bellen.. ik weet niet wat beleid is bij jouw VK..

hier is met 7 weken op matje voor eerste echo.. dus dan bel je idd 2 weken eerder al ja.

en foliumzuur nu mee beginnen dan.. 1 pilletje per dag.. verder gewoon gezond eten, dan heb je niets anders nodig.

en filet american bye bye voor de komende maanden.. net als veel rauwe dingetjes, verschillende kazen etc..geen wijntjes meer, geen biertjes meer

en die buikkrampjes.. die worden nog wel erger... als je banden uit gaan rekken etc... en troost je.. er is geen zwangere vrouw geweest die niet onzeker is geweest met pijntjes, steekjes , krampjes.. zelfs na tig zwangerschappen :)

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Des, ik voel wat je voelt...het is zo dubbel :(

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik vind het echt eng :) Het is bijna constant die krampjes en behalve die boobs voel ik verder niets, dus vind het doodeng! Vraag me dan af of dit allemaal normaal is....ik weet nu al dat jullie gek van me gaan worden :D
    Had van de week bij opstaan en niezen ook flinke pijnscheuten in mijn liezen, is dat normaal??

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Heb trouwens even gegoogeld voor vk hier in de buurt en die doen pas een intake bij 8 weken en een eerste echo tussen de 11 en 12 weken....bummer!

Oja, voor de dinnetjes die ik op facebook heb: niemand weet het nog, alleen jullie ;)

En Lim, heb je toevallig ook een geslacht gependeld bij die bevalling in juni? :D

7. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Woehaaaa, wat een geweldige ontwikkelingen hier !!!!

Jeetje mineetje, Gefeliciteerd Bekje met dit geweldige nieuws!!!

En Lies is op deze prachtige datum aan het bevallen !!!

:):):):):) Wat een dag, wat een dag :):):):):)

Oh Bekje, wat ben ik blij voor je zeg! Echt helemaal fijn voor jullie!!

Ik ga nu weer even verder met teruglezen, maar moest vast even reageren!

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Stuiter stuiter stuiter!!!!!!!!!!!!!!!! Holy shit, wat een dag! Wat een super geweldige dag!!!!

Op m'n werk kan ik niet op ZP maar wel op facebook en daar zag ik dat Lies is begonnen. Ooooooh wat spannend, kom maar Pimmetje!!
    En dan de sms van Lim, ons Bekje zwanger!!!!! Nah man, ik viel bijna van m'n stoel. Sjees wat een goed nieuws!!! En dan de posi foto op m'n whats-app, zelfs op dat kleine ding hoef ik geen leesbril op om die prachtige streep te kunnen zien. Whoei!!

Bekje, krampjes en ongi-achtige pijn voelen is normaal. Ik snap je ongerustheid maar al te goed, maar het hoort er echt allemaal bij.

Ik stuiter hier nog even door, wel ietsje zachter want zieke Danique'je heeft even aandacht nodig ;)

YEAH!!!!!

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    ps Bekje, je zou om een vroege echo kunnen vragen. Deden ze bij mij na een mk niet moeilijk over.

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dank jullie wel lieve meisjes, wat een schatten zijn jullie allemaal!
    Ik weet zo vreselijk goed hoe verdriet het doet zulk nieuws...zo dubbel.
    En dan zijn jullie zo lief dat jullie nog blijer zijn dan ik, want ik denk nog steeds dat het over de buurvrouw van 3 deuren verder gaat :D

p.s. natas, dat stelt me wel wat geruster, dat jullie zeggen dat die krampen normaal zijn. Is ook wel anders dan ongi krampen, maar veel meer aanwezig zeg maar.
    Durf niet meer te piesen uit angst voor bloedverlies, dus ga gewoon niet meer tot 12 weken. Of tot ik ontplof :D

11. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Bekje, wat betekent canim?

12. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Beterschap met Danique, Natas.
    Het lijkt wel of iedereen ineens de griep te pakken heeft ... of een posi test :D

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dan hoop ik dat 't laatste super besmettelijk is Des ;)

Ik vind je een kanjer meid, een kanjer! xxx

14. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Sterkte met je zieke kindjes Natas. En wat een nieuws he!!

Des, ik vind je ook een ontzettende lieverd, en moedig dat je er zo bij blijft en ondanks jouw verdriet zo blij kan zijn ook voor Bekje.

Fijn dat Ladouce ook op de hoogte is, kan me voorstellen dat het voor haar ook zo geldt en het niet (of pas laat) te horen krijgen nog veel pijnlijker is.

Ik ga haar volgende week waarschijnlijk zien, voor het eerst. Lijkt me ook heel fijn, om deze pittige weg een beetje te delen, maar nu live.

Hier trouwens ook best goed nieuws: Vijf follikels en Vijf eitjes geoogst met de punctie vanochtend!
    (wel 1 kleintje die waarschijnlijk niet rijp is), maar een mooie score.

We zijn net een uur terug uit Gent en ik lig nu lekker onder dekentje op de bank. Liefje achter het fornuis, de schat!

Ik wil zooooooo graaaaaaaag mee zwangeren met jou Bekje!
    Lieve Heer (;):(:D) laat mij alsjeblieft dit ook mee mogen maken!!

Ook al zijn de kansen zo klein, ik voel me behoorlijk positief en ik wil ook geen pessimistische gedachten de komende weken.
    Ik word gewoon Zwanger, lekker Puh!

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Des, canim betekent schatje/lieverd/liefje ;)
    En ik hoop ook dat de positesten besmettelijk zijn, want dan kom ik nu naar jou en Duim en Ladouce toe om jullie helemaal onder te kwijlen :D

Nee, serieus, ik ben totaal niet gelovig, maar met alles wat ik in me heb bid ik dat dit jullie ook heel snel overkomt!!!

Duim, dat klinkt inderdaad als een mooie score, ik duim weer volop met je mee! Enne, Ladouce is een enorme schat die fijn kan luisteren en veel ervaringen heeft die ze met liefde met je deelt, dus ik weet zeker dat jullie een fijne ontmoeting met elkaar zullen hebben!

Over ontmoeting gesproken...wordt het niet weer eens tijd? ;)

Ow en des; het forum-dinnetjes-stoppen-samen-met-roken is met onmiddellijke ingang ingegaan ;)

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lim, gooi dat gependelde geslacht ook es ff door! Ben wel nieuwsgierig nu, blijkbaar ben jij een goeie pendelaarsterster :D Serieus, goeie pendel dit! You're back in the game honey!

17. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Krijg net een sms ... dat mijn tennisles is afgezegd. Mijn hart sloeg even over, ik dacht natuurlijk aan Liesje.
    Maar het komt me niet slecht uit. Kan ik 1. de telefoon in de gaten houden en 2. voetbal kijken :D

Duim dat klinkt niet verkeerd zeg. Het zou toch te gek zijn als .. ;)
    Wat leuk trouwens dat je Ladouce gaat ontmoeten. Geef haar een dikke knuffel van mij.

Hoe lang hebben we hier al niet op goed nieuws moeten wachten en nu dit, ik ben er nog steeds een beetje beduusd van.

En wat Bekje zegt, het wordt serieus de hoogste tijd voor een groepsdate. Met z'n allen naar Liesje op kraamvisite? :D

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    werd ook wel tijd dat pendel weer klopte.. serieus.. pendelen met hormonen is drama
    en nee, heb geen geslacht gependeld.. :D

beterschap met kleintje natas

duim: rustig aan doen en we hopen dan dat ook jij over paar weken positieve test in handen hebt

ik rook nog steeds :( maar nu is niet moment voor mij om te kappen.. dat komt wel..

lies: ik heb gevoel dat jij over uurtje bevallen bent..

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    is een idee..

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik sluit me aan bij een groepsdate-kraamvisite-combi bij Lies! :)

Lim, ga jij nog es ff gauw een geslacht pendelen dan :D Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat je nogal goed bent in pendelen ;)

Lies skattie, wat denken we hard aan je lieverd! Als al die gedachten je nu kracht gaven poepte je Pimmetje er zo uit!! :)

Deel Deze Pagina