Ja dan zullen ze inderdaad wel thuis zijn. Pfff spannend dagje morgen voor ze. Duim misschien een stomme vraag maar wordt een bevrucht eitje dat niet geplaatst kan worden dan gewoon weg gemikt Kunnen ze die niet bewaren voor een eventuele volgende keer ofzo? Er mogen er toch wel 2 worden terug geplaatst? Dat gebeurde bij Ladouce ook wel eens meen ik
Geen domme vraag hoor Desmo . Des, nee, ze gooien nooit zomaar een embryootje weg. Zeker als er zoveel moeite voor gedaan is. Het hangt helemaal af van de kwaliteit (overlevingskans). Als die goed genoeg is dan wordt het ingevroren. Dan kan je later in een eigen cyclus die weer terug laten plaatsen rond de eisprong, mits het het ontdooien overleeft .. Ladouce heeft de laatste keer twee ontdooide embryo's terug laten plaatsen, maar is daar dus helaas ook niet zwanger van geworden. Wat ook voorkomt is dat vrouwen, als ze veel goeie embryo's uit een IVF-cyclus over hebben en ze zijn ook zwanger geworden, dat ze die jaren later terug kunnen laten plaatsen en dan kan daar een paar jaar jonger broertje of zusje uit geboren worden. Dan zijn de eitjes wel op hetzelfde moment geoogst en bevrucht, grappig he ... En er worden er in ieder geval twee terug geplaatst vrijdag als ze goed genoeg zijn. De kans op een tweeling is op deze leeftijd heel klein. Maar je weet maar nooit (pendel Lim ) ..
Dag lieve meisjes. Even een update. Vk kwam dus vanmorgen met de mededeling dat er sterke verdnking is op down vanwege bepaalde lichamelijke kenmerken. Gisteren wilde ze nog niets zeggen omdat ze met spoed weg moest voor andere bevalling en ze het nog erg onduidelijk vonden. Ik heb hier wel mijn ongenoegen over uitgesproken. Anders waren we ws in zkh gebeleven, was kinderarts vandaag al geweest...nu moet ik morgen vanuit kraambed met zoon naar zkh. Ze vinden nu zelf ook dat ze het niet slim hebben aangepakt. Maar eelco heeft een super start gemaakt, en is in onze ogen het mooiste kind. Hij komt in een liefdevolle familie, die nu allemaal al stapelverliefd zijn op hem. Drinken gaat moeizaam, maar dat is zeker bij downkindjes een probleem. Nu bijvoeden met fingrfeeding en morgen ook meteen een kolf halen. Wij zijn dolgelukkig met hem, ondanks dat het ons iets anders hadden voorgesteld. Maar dit manneke komt in een warm nest en we zijn dankbaar en gelukkig dat hij ons heeft uitgekozen als zijn ouders. Morgen word er bloedgeprikt en dan hebben we ws maandag definitief de uitslag.. Maar eigenlijk weet ik die al. Maar ik hou zoveel van dit kereltje...zo enorm veel. Het zal zwaar zijn soms, en neit zoals we bedacht hadden. Maar dat maakt niet uit. Het komt hoe dan ook goed. Ik ben erg kalm, maar logisch ook enorm emotioneel...ik weet niet wanneer ik weer online ben. Dikke kus en bedankt voor alle gelukwenssen.
tnx voor de update lies.. en wat een overweldigend gevoel he.. dat zoveel van een mensje kunnen houden ook al is het pas een paar uur oud.. Geniet van je kraamtijd.. die is om voor je het weet.. en morgen ben ik in gedachte bij jullie.. (en snuift ff op afstand aan babyhoofdje....rammelrammel, stomme eierstokken)
Lieve Liesben, Allereerst ook hier de gelukwensen met jullie prachtige zoon. Het komt zeker in een liefdevol nest! Inderdaad is het zoals de vk het heeft aangepakt zeer slordig. Anders hadden jullie veel eerder iets geweten. Geniet van de kraamtijd, ondanks alle spanningen en bovenal geniet van jullie heerlijke zoon! Heel veel liefs van mij. Lim hartstikke bedankt om mij op de hoogte te houden, kruip weer snel me bed in.(DL tikt dit berichtje.)
Lieve schat, wat heb je dat geweldig verwoord!! Ik heb er echt tranen in mijn ogen van, zo mooi als je jullie Prins beschrijft! Ik voel de warmte en het welkom van de papa en mama waar hij terecht is gekomen er gewoon vanaf stralen!!! Ik snap dat het anders is dan jullie je hadden voorgesteld, ik schrok er ook van, maar hij is hij en net zo uniek als ieder ander mensje en hij heeft jullie nu al zo vreselijk gelukkig gemaakt! Het maakt allemaal niets uit, hij heeft zoveel te bieden en te geven en jullie ook! Hij had niet in een liefdevoller thuis kunnen komen... Lieverd, sterkte met de onzekerheid en vergeet niet te genieten van jullie ventje enne...we willen gauw foto's zien van jullie prachtmannetje!!!! Geniet van elkaar!!! Dikke knuf
Duim, wat een mooie uitslag, drie bevruchtingen!! Wat spannend en wat heerlijk dat er sowieso een terugplaatsing komt! Alles gaat in de draaistand! Suus, dank je wel voor je inbraakfeli Knuffie! Buuf, dank je wel!!! Je hebt pb
Wat fijn Liesje dat je ons zelf even komt vertellen hoe en wat. En wat heerlijk dat je nu al zo kunt genieten en houden van je zoon. Wat de uitslag ook mag zijn, dat intense gevoel van liefde nemen ze je nooit meer af. Goed om te lezen dat je kalm bent. Ik ben ook wel benieuwd naar je fysieke gestel, maar dat komt later wel een keertje Dat je emotioneel bent, lijkt me niet meer dan normaal onder deze omstandigheden. Ik wens je alle sterkte en kracht die je nodig hebt. Weet dat ik in gedachten steeds bij jullie ben.
Lieve Lies, Ik sluit me helemaal bij Bebek, Koffie, Des en Lim aan (ook wat hoofdje snuffelen betreft). Zo fijn om te lezen hoe enorm sterk jullie liefde is. Het heeft je echt te pakken, zoals het hoort! En waarschijnlijk toch behoorlijk geschrokken van dit bericht na zo'n eerste nacht .. Is het heel belangrijk dat hij morgen al getest wordt? Is het niet fijner als jullie nog lekker een rustig intiem thuisdagje hebben samen? Of is dit op doktersadvies en i.v.m. eventuele complicaties? Ik ben ook heel benieuwd hoe je bevalling is geweest. Het klinkt wel goed als je het over een superstart hebt. Maar we krijgen het t.z.t. allemaal te horen als je weer een beetje op krachten bent. Fijn dat je vandaag al ons op de hoogte hebt gebracht en we leven ontzettend mee aan de zijlijn! Dikke aai voor jou en de kleine en je man. Tot gauw, liefs!
Duim dank voor je heldere uitleg. Ladouce heeft het me ook al eens uitgelegd maar het verdwijnt bij mij altijd heel snel weer. Bewust hoor, ik ban het uit mijn hoofd uit zelfbescherming. Omdat wij bewust niet voor de MMM kiezen, wil ik me ook niet verdiepen in de manier van "werken". Nogmaals, puur uit zelfbescherming, ik wil niet weten wat ik mis Begrijp me niet verkeerd want ik heb diep respect voor iedereen die dit traject wel ingaat en dat ook lichamelijk en psychisch aan kan. Ik hoop dan ook net zo hard voor jou dan voor ieder ander dat het zal gaan lukken vrijdag. Hmmm, ik kom niet lekker uit mijn woorden geloof ik Ik hoop dat je mijn gezwam een beetje begrijpt
Lieve meisjes, ik haak af, ik kan mijn ogen gewoon niet open houden, hoe bizar is dat! En ik heb het ijskoud, dus ik zal wel iets onder de leden hebben en daar heb ik dus echt geen tijd voor! Morgen en vrijdag werken, weekend weer in het huis...pffft. Lieve Lies en Liesman, sterkte met alle tests en laat het maar over je heen komen: jullie hebben jullie kereltje en dat pakt niemand jullie ooit meer af!! Duim, mocht ik je voor die tijd niet meer 'spreken': weet dat ik aan je denk en voor je duim!! Lievies: tot snel! Knuffel
Kwam hier even spieken of er nieuws van Lies is en dat is er. Liesben en Liesbenman van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Jullie leven nu even in onzekerheid over hem. Veel sterkte daarmee. Mooi verhaal heb je geschreven Lies. Jullie zoon is zeker bij twee hele lieve, warme ouders terechtgekomen. Geniet van hem en van elkaar. Veel liefs, I S En ik heb goed nieuws van Bebek gelezen ...... zwanger!!!!! Gefeliciteerd!!! Veel sterkte met de onzekerheid van alle krampjes, pijntjes, steekjes .... het hoort erbij, maar ik begrijp je angstgevoel maar al te goed. Duimelot ik 'ken' jou niet, maar lees over een goede oogst. Veel succes en hopelijk groeit er minimaal 1 uit tot een mooi kindje. All zwaai, zwaai en groetjes
Lies en liesman, is wel even schrikken als je het krijgt te horen. Ook goed dat je je ongenoegen hebt uitgesproken hoe de vk het heeft aangepakt. Ik lees ook veel warmte en liefde uit je berichtje die jullie nu al voor jullie manneke hebben. Ook al is het anders dan jullie voor hadden gesteld, jullie zijn nu papa en mama van jullie zoon. Veel sterkte en kracht met het onzekere (ook al weet je het al bijna zeker) en het wachten op de definitieve uitslag. Geniet verder van je kraamtijd en vooral ook van Eelco en jullie kersvers gezinnetje.
Lieve Lies, Wat heb je enorm mooi omschreven wat er nu in jullie omgaat en hoe je je voelt. Ook ik voel de liefde die er vanaf straalt. Wat boft jullie prachtige mannetje met de ouders die hij heeft uitgekozen. Hij had geen warmer nest kunnen kiezen. Vervelend dat je morgen weer terug moet naar het zh die eerste dagen in bed met je kind zijn zo heerlijk. Veel sterkte morgen en ik hoop ook snel jullie wonder te mogen bewonderen dus spam maar een eind weg! X
Liesben, dat is toch best even schrikken, maar dat maakt dit mannetje niet minder mooi en gewenst. Succes en sterkte met de onderzoeken. Maar vooral, heel veel geluk samen.
@Duim: succes deze week, ik hoop dat de terugplaatsing ook een mooi resultaat gaat geven!! @Lies: je hebt het mooi gezegd, Eelco is en blijft een prachtig en bijzonder kind waar jullie al van hielden voor hij geboren was. Daaraan verandert het recente nieuws niets. En voor velen van ons niet. Met ouders als jullie zal ie een geweldig fijn leven hebben!
Mooi hè Lies, die golf van liefde die je meteen voor je manneke voelt. Het beeld wat jullie van de toekomst hadden zal misschien moeten worden bijgesteld, maar het zal op een wat andere manier net zo mooi worden. Kleine lieve Eelco heeft een prachtige papa en mama! Veel sterkte morgen in het ZH! Ik hoop dat jullie snel weer terug zijn en je weer kunt genieten van je kraambed en je zoontje. (hoe klinkt dat, je hebt een zoon!!!). Ik vind het van je VK een behoorlijke inschattingsfout, maar da's een koe in de bips kijken. Duim, ooooh wat spannend 3 bevruchtingen! De duimen draaien en draaien! Pink, je meissie alweer 3 maanden oud. Ja ja, het gaat zo snel allemaal. Bekje, al uitgestuiterd?
Lieve Lies, Wat heb je het mooi omschreven en wat straalt er veel liefde uit je tekst voor je prachtige zoon!! En natuurlijk had je het je anders voorgesteld, maar zoals je ook zegt, hij komt in een warm nest en jullie liefde is onvoorwaardelijk....wat een heerlijk gevoel moet dat zijn die liefde voelen voor je kind meteen! ik wens je heel erg veel geluk en ook sterkte met wachtende komende dagen, maar vooral...GENIET!!! Liefs
Nog even een kleine wens van sterkte voor Lies die vandaag met Eelco naar de kinderarts moet. Ben wel benieuwd of we nog een fotootje te zien krijgen van dit nieuwe, lieve mensje