35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    jaaa ik ook!

wie verlost mij? B is stapel op plop.. kabouterplop... ze loopt hele dag door huis te roepen plopperdeplop... en nu heb ik de fout gemaakt een dvd van plop te kopen aaaaaaarggggg
    ze is wat hangerig dus wilt op bank hangen.. en plop kijken.. voor de 4e keer vandaag!!

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Oei..je lijdt aan het zogenaamde Plop-syndroom, zie ik ;)

Herkenbaar hoor. Alleen hebben we dat hier ook met "Kaadie". Ik heb altijd gezworen dat mijn kind die vreselijke muziek niet te horen zou krijgen, maar heb die illusie al op moeten geven, sinds ze het het ook op het KDV draaien en het te pas en te onpas op tv is. ik heb zelfs een cd aangeschaft ;) die dus regelmatig draait.

mamasé komt mij mijn neus uit :(

3. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ik oooookkkk ... :)

Van hier ook even een knuffel en sterkte voor wat er allemaal nog gebeurt op het gebied van onderzoeken en uitslagen.

Liefs,
    Duim

Verder weet ik niet of ik nog online kom vandaag/morgen, want we gaan waarschijnlijk vanmiddag naar Gent en als we nog een slaapplek vinden blijven we daar tot zaterdagochtend zodat er een beetje rust is rondom de terugplaatsing.
    Meeduimen altijd fijn!

Liefs voor jullie allemaal

4. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Kaadie :D ook hier een succes bij mijn nichtjes. Plop is gelukkig aan ze voorbij gegaan, pff
    De kleinste heeft ook een Kaadie-plastic jurk-geval voor haar verjaardag gekregen. Mijn zus is dus ook door haar knieën gegaan ;).

nou meisjes,

Ik ga de boel organiseren!

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    succes morgen duim!!

6. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Duim...... Veeeeeeel succes!!!!

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ja die k3 zal hier ook wel gaan komen over 2 jaar.. Manlief is er ook gek op hahaha not

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Kwam even stiekem vanuit mijn werk kijken of Liesje toevallig al had ingelogd met een update over haar bezoek met kleine Eelco, maar nog niets...dus ga ik maar weer ;)

Oja, vanmorgen nog een keer getest; streep is nog donkerder en stond er al tegelijk met de controlestreep. Inmiddels contact gehad met verloskundigepraktijk en vandaag over 2 weken kan ik terecht voor een intake en dan krijgen we gelijk een echo!! Aangezien ik het allemaal nog steeds niet besef klinkt dit allemaal heel gek :D Maar goed, het komt allemaal vast wel ;)

Ga weer gauw aan het werk!

Duim, heel veel succes in Gent morgen meissie, ik zal me helemaal suf duimen voor jullie!!

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Geniet van het moment Bek en lekker al echo over twee weken!!

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Woehoeee Bekje! Nu wordt het wel heel echt hoor ;)

11. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Nog geen nieuws van Liesje? :(

JAHOEEE echo over 2 weken!!
    Graag datum en tijdstip Bekje, zodat wij aan de laptop/pc gekluisterd kunnen zitten :D

Duim heel veel succes morgen. Ook hier wordt aan jullie gedacht!

*en nu stort ik me snel weer op die enorme stapel op mijn bureau:x*

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    update lies:

"kinderarts had geen twijfel over down. Lies en Eelco worden vandaag nog opgenomen ivm flinke geelzucht

:(

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hoera voor snelle echo bek

14. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Lies hopelijk is de geelzucht snel over en mag je weer fijn thuis genieten van je kleine ventje.

Bek hoera voor de snelle echo! Meis het blijft onwerkelijk tot je dat kleine hartje op het beeldscherm ziet kloppen en dan nog denk je........... dat kan onmogelijk in mijn buik zitten;) Geniet ervan en schrijf op wat er nu door je heengaat en wat je voelt. Das zo leuk om later terug te lezen!

Duim heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel succes in het Gentse! Duimen draaien hier overuren!

15. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    kudt ... :(
    reageer later wat realistischer, zit op kantoor

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bekje... hoe voel je je nu trouwens? voel je je al zwangerder? :D en hou er rekening mee dat je de komende weken heel erg moe kan zijn he.. zonder iets onder de leden te hebben.. je lijfje werkt nu enorm hard ook al zien we dat nog niet.

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lieve meiden, wat een klotenieuws van Lies en Eelco zeg :( Nu ook nog opgenomen in het ziekenhuis, gvd! En dus definitief een down-mannetje....maakt niets uit, nu hebben we gewoon een nog unieker neefje! Het is niet wat je in gedachten had, maar laat het een troost zijn dat het vaak de meest lieve, gelukkige kids zijn die er bestaan en helemaal met Lies en Liesman als ouders!! Lieve schatten, dikke knuffel voor jullie!!

Ik durf nu zelf even niet meer heppie-de-peppie te zijn, vind het niet helemaal gepast, dus ik verwijs jullie alleen even door naar mijn foto-album ;) En Lim? Ik ben gebroken, kan dat nu al?? Patiënten zeiden dat ik er moe uitzag en vast ziek zou worden omdat ik van die rooie wangen heb en het steeds ijskoud heb... Maar nee, ik voel me nog totaal niet zwanger en die kl*te krampen maken me niet geruster!

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bekje.. dat Lies met Eelco in ziekenhuis ligt en alles erom heen.. is geen reden voor jou om niet heppy te zijn met je zwangerschap! Dat zeg ik.. en ik durf voor 100% zeker te zeggen dat Lies dat ook vind.

Dat jij je gebroken voelt nu is heel normaal.. en dat kan wel aanhouden tot week 12, soms nog langer.. en moe en ziek eruit zien.. ouwe wijven praat zegt dan dat je een meisje krijgt :)
    en die klotekrampen.. onzekerheid nr 1 bij elke zwangere vrouw.. ook die krampen zijn normaal lieverd.. net als straks de steken in je liezen etc.. hoort er allemaal bij..

en tis heel erg klote nieuws voor Lies en liesman, feit dat ze nu saampjes in ziekenhuis liggen maakt het er niet beter op.. je kraamtijd moet zo leuk zijn.. maar in ziekenhuis is dat wat minder..
    we gaan lies toch straks gewoon een verwendag geven als ze weer thuis is... gaan we haar een hele dag pamperen :)

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Geen leuk nieuws van Lies en kleine Eelco, helemaal geen leuk nieuws :(
    Ik hoop dat ze snel naar huis kunnen, ook nog geelzucht verdorie.

Bekje, ik ken die vermoeidheid en ja dat hoort er nu al bij. Bij de meeste gaat het na een week of 12 beter, ik was daar een uitzondering op helaas. En die krampjes, je baarmoeder is al hard aan het werk meis!
    Fijn dat je zo snel al een echo krijgt, helemaal goed. En je test is prachtig donkerder geworden!

Lieve Duim, ik denk aan je en de duimpjes draaien.

20. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Lieve duim ook mijn duimen draaien........

Lies een hele dikke knuffel hoop dat jij en je mannetje heel snel weer thuis zijn....
    En het klopt hoor mijn zus heeft ook een kindje met down en het is het gelukkigste mannetje wat je ooit hebt gezien de knuffekont en Eelco is zo gewenst en komt bij een ontzettend lieve papa en mama..........

Bebek echt meis die krampen snel normaal en dat je test nu zo donker is is gewoon een supergoed teken.....Fijn dat je zo snel een echo hebt......

Hier is het mannetje nu ook ziek 40 graden koorts dus we liggen zo`n beetje samen in bed de hele dag....

Lieve meiskes zwaai zwaai tot morgen :)

Deel Deze Pagina