35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    beterschap koffie, ook voor kleine man.. knuf

2. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    wat ontzettend vervelend voor Lies en family om nu weer in ziekenhuis te liggen met geelzucht zeg...nu wil je toch juist lekker thuis zijn samen om te bekomen van alles....

En Bek, jij gewoon heppy de peppie zijn hoor!!

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lieve meisjes, even een update. Eelco ziet na een nacht onder de lamp al veeeel minder geel, en ik heb goede hoope dat we vandaaag naar huis mogen. We zijn gisteren in het zkh begonnen met flesvoeding gecombineerd et afgekolfde moedermelk, endat doet hij super! Hij drinkt gewoon 30 ml per keer (elke 3 uur). Ik ben zo trots! De zusters heeft hem vannacht even weggehaald zodat mama ook even een paar uur kon slapen, omdat ik bij de voeding van 3 uur toch niet hoefde te kokven. 12 u en 6 u heb ik weer heerlijk zelf gedaan. Ik probeer vandaag nog updtae te geven, hier of per sms.

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ha Lies

Wat goed om van jou zelf te horen en natuurlijk ook dat het er allemaal alweer een stuk beter uitziet. Jullie mannetje is sterk dat ie zo snel aan het herstellen is! Ik ben ervan overtuigd, dat Liefde ook heel veel doet ;)

Ik hoop echt dat jullie vandaag naar huis mogen en je eindelijk eens van je gezinnetje kunt gaan genieten!

5. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

@ lies wat goed zeg !! ik hoop van harte dat jullie vandaag naar huis mogen en dan kan eindelijk de kraamtijd beginnen en kunnen jullie genieten van jullie mannetje!;)

ps we willen wel foto's zien :p

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Super fijn om goede berichten van je te horen Lies! Dikke knuf meid, en een kusje op het bolletje van Eelco.

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lies, fijn dat Eelco minder geel ziet al en dat hij zo goed drinkt. En ook fijn dat jij lekker hebt kunnen slapen even en waarschijnlijk naar huis mogen!!
    Tot snel hier weer en ga lekker genieten!

8. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hey Liesje wat heerlijk dat je knulletje ook al zo goed drinkt nu! Het zou super zijn als jullie vandaag naar huis mogen en lekker van elkaar kunnen gaan genieten. Lijkt me ook fijn voor papa, kan hij zijn zoon en de mama gaan verwennen ;)
    Bedankt voor je kaartje trouwens, mooi!

Is geelzucht een bekend verschijnsel bij kindjes met Down of is het pure pech?
    Ik sprak gisteren iemand die een zusje met Down heeft. Zij zei zoiets moois: haar zusje is eigenlijk altijd blij en gelukkig en ziet overal de mooie dingen van de mensen. Ze zei letterlijk "ik kan zoveel van haar leren door alleen naar haar te kijken".
    En ik denk dat dat waar is.
    Ik hoop dat je snel in staat zult zijn om bezoek te ontvangen want eerlijk gezegd kan ik niet wachten om jullie te knuffelen.

9. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Beebek doe es niet zo raar. Jij hebt alle recht om hier volledig rond te stuiteren en happy de peppie te zijn. Je bent zwanger!!!
    Je testen laten niets te raden over, ik zie groen ... maar je weet dat ik dolblij voor jullie ben ;)

Koffie beterschap voor jou en je ventje. Het zonnetje gaat schijnen, misschien knap je daar een beetje van op.

Duim er wordt aan je gedacht hier. Heel veel succes meissie!

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    *inbreeksel!*

dat doe ik eigenlijk nooit :D maar nu even wel!

omdat ik zomaar zie dat BEBEK zwanger is! geweldig! ben zo blij voor je!!!!
    geniet!

en voor liesben een gefeliciknuffel, ook op alle onverwachte wendingen...

en nu ik er toch ben, dan ook een smak op de bustaart limmeke!
    ;)

*breekt uit*

*krak*

11. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Lies fijn om even van je te horen! En super dat Eelco zo goed drinkt en minder geel ziet. Zou geweldig zijn als je vandaag al naar huis mocht. Je eigen bed ligt toch lekkerder ondanks dat j vanacht goed geslapen hebt.

Koffie veel beterschap!

Bekje moet ik je weer even aanduwen of een zetje geven dat je weer lekker kunt stuiteren? Het is jouw stuitertijd nu en daar ga je gewoon 100% gebruik van maken! En wat een knal testen produceer jij, geen wonder dat je je al moe voelt met al dat hcg in je lijf;)

Ik ga vandaag een poging wagen de tuin winterklaar te maken.

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    fijn Lies dat Eelco stuk minder geel is en ik hoop dat je de rest van je kraamtijd gewoon lekker thuis kan doen.

tuinier ze pink :)

13. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Lies wat een goed nieuws zeg, hoop dat jij en je lieve kleine mannetje snel naar huis mogen.....

Wat een goede drinker zeg :)

Bebek lekker ding dringt het al een beetje tot je door ?
    Oh ja waar ik aan dacht niet meer op dieet nu he ??

14. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    net ff check gehad op blaasontsteking, maar alles schoon, baby is gewoon hard aan t indalen nu en met helaas het gevolg 2x per uur plassen, haha en in je broek plassen met niezen of hoesten

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Even snel ali-illegali van het werk:
    Lies, wat een fantastische berichten lees ik, heerlijk! Ik krijg het er gewoon warm van, het geluk straalt uit je berichten! En wat een knap kereltje dat hij nu ook zo goed is gaan drinken!! Ik duim dat jullie snel naar huis mogen en dat je eindelijk mag gaan genieten, je hebt het zo verdiend!!
    En ik sluit me bij Des aan; ik kan ook niet wachten om jullie te komen knuffelen!

Duim lieffie, ook voor jou duim ik me suf: heel veel succes vandaag!!!

Klingel, lief dat je even inbreekt, dank je wel!!

Hier verder weinig nieuws...ben doodmoe maar slaap ook heel slecht 's nachts...of ik kom niet in slaap of ik word midden in de nacht wakker en blijf dan ook wakker, bleh. Verder lijken de ongi krampen wat af te nemen en wat anders te worden, het voelt nu een beetje weeïg allemaal, kan het niet goed uitleggen.
    Wat wel even schrikken was is dat ik aanvallen van extreme duizeligheid heb, ik ging bijna tegen de grond daarstraks, niet fijn! Maar zal er wel bij horen (toch??), ik klaag niet in ieder geval :)

Maar wat ik me afvraag....hoe kan het dat ik het nu al ga zien aan mijn buik?? Door mijn darmen, maar wat zijn die dan in vredesnaam aan het doen? :$

Nou lieffies, ga gauw verder werken, voor ik in slaap val achter de computer :D

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ohh..dat ken ik Salcia. Ik deed het bij het minste of geringste in mijn broek. En zelfs nu nog, als ik goed verkouden ben en vaak moet hoesten houd ik het niet altijd droog :)

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Oja Lies, vergeet ik helemaal je te bedanken voor het schattige kaartje: dank je wel, zo lief kaartje echt!!

Salcia, gelukkig geen blaasontsteking, jeuj!

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Koffie, ben gestopt met het dieet, met alcohol, met roken en met de kattenbak verschonen ;)

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Oja, waar blijven de geslachtspendels??
    Mijn gevoel zegt een jongen maar schoonmama zegt meisje....die wist trouwens al dat ik zwanger was voor we het zeiden, had ze van het toekomstvrouwtje gehoord :D Beetje bizar dat ze er naar vroeg, anders hadden we nog niks gezegd ;)
    Maar ik ben nieuwsgierig naar jullie voorgevoelens.... ;)

20. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Bek, ik zeg meisje!!
    En je darmen gaan verplaatsen om ruimte te maken voor je baarmoeder, ik had bij 10 weken al positiebroeken aan..

Hellen, ja ik heb nu maar dunne maandverbandjes ingedaan, anders blijf ik wassen, haha

Lies, mag ik ook een kaartje of ga je hem ook digitaal zetten?

Deel Deze Pagina