35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    jij krijgt meisje bekje

update lies:

Eelco is onder lamp vandaan!! Als bloed morgen goed is morgen ze naar huis! En menneke is een zuperd.. drinken gaat goed qua hoeveelheden.. dus yesssss.. goed nieuws :)

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    en smakkerd terug klingelding :)

3. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Een jongetje, maar dat wist je al :D

4. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Bedankt Lim voor update;)
    Dus in ieder geval nog 1 nachtje in zkh en dan hopelijk morgen in d'r eigen bed. Lekkerrrrrrrrrrr

Zo, en nu ga ik boodschappen doen en naar de kappert.
    't is maar dat jullie het even weten :p

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    *zal dit weekend haar pendeltje ook eens uithangen voor Bekje*

6. Seth

Seth Niet meer actief

*breekt in*
    liesben, had je al gpt... wil even laten weten dat ik je berichten ook hier volg... succes met alles.. en fijn wat positief nieuws te lezen.... :)
    knuffel

*breekt uit*

7. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Lies wat fijn dat je morgen misschien eindelijk mag gaan kramen, laat je lekker morgen pas je kraamweek ingaan lekker puh :)

Salcia fijn dat het geen ontsteking was.....En tja incontinent ben ik helaas wel een beetje gebleven na Xander, was 10 jaar terug eraan geopereerd maar ja zwangerschap heeft dat weer teniet gedaan.....

Bekje jij krijgt meisje, zie absoluut een klein ding met 2 grappige staartjes in ;)

Hoe is het met Duim ?

Lies wat een schattig kaartje dank je wel !!!

De rest allemaal dikke knuf

8. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Lieverds,

Weer terug uit het Gentse, toch maar naar huis gereden, omdat we geen fijne slaapplek konden vinden vanwege filmfestival wat vandaag begint.

Allereerst wat ontzettend fijn Lies, om van jou zo'n positief bericht te lezen, na het vervelende bericht over de uitslag en de geelzucht.
    Dit is een :)posimannetje:) , dat is overduidelijk en met een :)posimama:). fijn als jullie morgen naar huis mogen en fijn dat je borstvoeding goed op gang komt. Lijkt me heerlijk om te kunnen doen.
    Knuffel voor jullie drietjes.
    (o ja, ik pb je mijn adres (van lief bedoel ik) ook even, want lijkt me heel leuk om ook kaartje te ontvangen t.z.t. (geen enkele haast!))

Bekje, stuiterpermissie, nee, correctie: Stuiteropdracht, dus toe maar, geniet van je mooie test en het zwanger zijn, lieffie, toe maar.

Koffie en Xander, veel beterschap voor jullie, bah, echt griep lijkt het.

Okee: wat mij betreft:

Ik heb 3 mooie embryo's in mijn buik :D.
    Een van zeer goeie en twee van mooie kwaliteit zei Dokter Petra.

Ze waren al mooi verder gedeeld, twee van 8 cellen en een van 7. 2 hadden er nauwelijks fragmentatie en eentje een beetje.
    Maar ja, het zegt allemaal nog steeds niks he..
    De kans op zwangerschap wordt wel ietsje groter met 3. We moesten ook een formulier ondertekenen waarin in stond dat we op de hoogte zijn van het risico op een drieling en dat we daarover gesproken hebben :).
    Maar de kans daarop is zeer zeer klein.

We duimen duimen en hopen en jullie duimen ook zo lief met ons mee, heel fijn!

Onderweg nog een lekke band. Kreeg er echt een stressgolf van. We zagen namelijk een dikke spijker zitten in de band toen we op het stoepje van een parkeerplaats lunchten. We dachten dat we die er maar uit moesten halen met een tangetje (wat een joekel) en toen begon de band natuurlijk in no time leeg te lopen. En .. geen reservewiel, dus de anwb bellen.

Ik weet niet wat het is met ons en auto's ;).

Het is gelukkig allemaal goed afgelopen en ik ben blij dat ik weer thuis ben en nu met laptoppie in bed lig.
    Hopelijk nu een ontspannen avondje en morgen kom ik wel weer eventjes online.

Liefs voor jullie allemaal!

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    oooo Duim wat fijn!!! Daar moet er minstens 1tje van blijven plakken hoor, ik duim keihard voor jullie!!!! Over 2 weken weer een roze test hier!!

10. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ja he Sal, laat het alsjeblieft waar zijn .. ! Kunnen jullie mij (en Bekje) vertellen wat me allemaal te wachten staat.

Fijn trouwens dat het geen blaasontsteking is. En goed dat je het hebt laten checken. Met een sneltest of op kweek?

En dan maar even maandverbandjes voor noodgevallen ;).

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    fijn duim 3 beebjes in buik... dat moet lukken toch dit keer!

12. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    3 terugplaatsingen :$ YEAH dat klinkt toch ontzettend goed
    En als het "per ongeluk" toch een drieling wordt mag je er rustig hier eentje laten afleveren hoor :D
    Wanneer mag je testen, duurt dat echt nog 2 weken?

13. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Wat een prachtig nieuws duim.........daar moet toch een plakbeeb tussen zitten (of 3 :) ) lekker uitrusten nu in je bedje....

Met mij en Xannie gaat het weer wat beter alleen hoesten we ons de longen nog uit het lijf en lopen met grote charmante rode snotneuzen.......wel balen dat hoesten want als je gaat liggen wordt het erger en kom je niet aan slapen toe...

Heb vanwege alle berichten hier even laptop van Dl geconfisqueerd die slaapt toch bij dinnetje :D

14. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Zat ik al aan te denken Des een voor Duim, een voor jou en een voor ladouce ;)

15. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Grapje hoor Duim maar dat snap je best wel toch ................

16. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    :D:D:D

Zal ik je zeggen dat dat ook al door mijn hoofd was gegaan toen we terugreden .. :D

Maar toen dacht ik ook: dat kan toch niet, want dan moet je gaan kiezen en dan komen we in een enorm loyaliteitsconflict terecht.

Maar jullie mogen ze best met regelmaat lenen ;). Om de beurt 1 van de drie en dan zijn jullie de liefste suikertantes..
    Neeee, liever dat HCG hier echt besmettelijk wordt en dat Bekje mij aansteekt en ik jou (Des) en jij La Douce.
    Afgesproken?

17. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Dank jullie voor je lieve enthousiasme trouwens, zo fijn!

Des, ja, we moeten echt twee weken wachten. De 27e 'mag' ik een bloedtest doen en 2 dagen later een urinetest. Dan is het pas betrouwbaar. Dus geduld is een schone zaak .... (roffel roffel tiktiktik ..)
    Ik weet niet of ik dat volhoud hoor. Vorige keer werd ik al eerder ongesteld, dus toen wist al hoe laat het was.

Fijn Koffie dat het al wat beter gaat met jullie.
    (behalve de vast heel erg kriebelende opgezwollen rode neusjes)

O ja Lim, ik las nog even je pbtje. Lief dat je dat gedaan hebt, ook al werd het niet duidelijk. Ik kreeg er ook wel even de kriebels van, maar het kan dan toch ook nog wel wel raak zijn toch?
    Nou ja, we zullen zien, kunnen toch alleen maar afwachten.. ;)

We gaan nog even naar een lachfilm kijken om een beetje te ontspannen en dan lekker naar bed.

Fijne avond en slaap lekker iedereen!

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    natuurlijk kan het raak zijn.. maar pendel deed niet wat ik graag wilde dat die deed.. en dat was gewoon duidelijk antwoorden.. de antwoorden die ik kreeg waren gewoon te vaag..
    zal voorbeeld geven.. mijn vraag bij bek gaf pendel een overduidelijke ja..
    bij mijn vragen bij jou was het niet altijd duidelijk ja/nee.. en als ik daar geen duidelijkheid in krijg dan doe ik geen uitspraken :)
    en dat die niet duidelijk is.. ligt aan mij.. als ik niet goed in vel zit.. kan ik net zo goed niet pendelen.. dus van de week probeer ik het nog een keer.

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Goedemorgen lieve meisjes. Even een update vanuit het ziekenuis. Ik hoop dat jullie het me vergeven dat ik niet op jullie reageer..komt hopelijk wel weer. Met Eelco lijkt het het heel goed te gaan. Hij drinkt heel goed, alleen uit de borst is nog niet gelukt. Maar dat is bekend bij down kindjes. Maar mama kolft al meer dan 1 voeding per keer, dus hij krijgt het nu gewoon in een flesje. Verder komt hij zelfs al aan ingewicht, plast en poept ie dat het een lust is. Hij komt nu ook af en toe als ie honger heeft, en dat deed hij de eerste dagen niet. *kijkt heul trots* Vannacht hebben zowel hij als mama goed geslapen. Zo wordt er bloed geprikt (achosie) en dan hopen we eind vd morgen naar huis te mogen. Duimen jullie mee?????
    Als alles wat rustiger is zal ik thuis de laptop weer eens opstarten en een foto spammen van mijn kanjer!

20. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Lies ik duim dat jullie vanmiddag lekker in jullie eigen bedje liggen. En bloedprikken vond ik hier ook erg zielig. Ach flink knuffelen tijdens en erna das ook geen straf;) En jeuhhhh Elco spam, ik wacht met smart om jullie kanjer te bewonderen

Deel Deze Pagina