yes, natuurlijk duimen we mee lies ... zou lekker zijn als je strakjes gewoon heerlijk in je eigen bierkratbed ligt met Eelco naast je en de kraamzorg die voor je kopje thee/koffie zorgt en ben zooo benieuwd naar foto.. niets zo heerlijk als kleine beebfotos.
Natuurlijk vergeven we je dat Lies, je hebt wel ff wat anders aan je hoofd... Wat fijn dat de BV zo goed op gang komt en dat het met Eelco zo goed gaat (ik verheug me ook enorm op foto`s ) Ik duim in ieder geval met de anderen mee dat je lekker vandaag met kleine man naar huis mag.....
Lies, ik duim heel hard mee! En wat fantastisch om te lezen dat hij het zo goed doet zeg, heerlijk! Ik kan serieus niet wachten om foto's van je mannetje te zien, echt! Ik word helemaal emotioneel van al die blije berichten, muts. Hihi, maar ik hoop dat je vanmiddag lekker thuis bent met je prinsje! Duim, voor jou ook al zulk geweldig nieuws, jippie!! Ik stuur hele bakken HCG naar je toe in de hoop dat het besmettelijk is! Die testen van mij zijn zo knal dat ik volgens mij heul veul HCG heb dus dan gaat er ook gelijk een emmer naar Des en Ladouce Weinig nieuws verder, ben moe en voel me niet zo lekker maar zal wel normaal zijn allemaal. Geloof dat mijn koffie niet helemaal lekker valt We gaan straks het blije nieuws aan mijn zusje vertellen....ik weet het, het is belachelijk vroeg en misschien heel dom, maar als het misgaat zal ik dat verdriet toch ook met haar delen.... Ik mis mijn mama erg nu en zij is alles wat ik nog heb, dus hebben we besloten niet te wachten met het nieuws. Is dat raar? Ik heb een extra test gedaan en die in een kaartje geplakt met een babyvoetje erop en een gedichtje erbij dat als alles goed blijft gaan, ze over een week of 34 tante is.... Nu nog even bedenken wanneer ik het mijn vader ga zeggen. Kan eigenlijk niet wachten want hij wordt voor het eerst echt opa, maar het is allemaal nog zo vroeg! Wanneer hebben jullie het verteld aan jullie meest naaste familie? Oja, ff de test spammen van gisterenmiddag, die in de kaart zit:
Niet raar hoor bebek omdat ik het met mijn moeder niet meer kon delen heb ik het aan naaste familie al meteen met 5 weken verteld......De rest na de eerste goede echo met 7.5 weken....
Zo'n gevoel heb ik dus ook! Ik wil het graag met mijn zusje delen en ik denk dat mijn bijna-zusje het ook snel hoort, maar meer omdat die zit te vissen Met mijn vader twijfel ik erg of ik het nu zal vertellen of zal wachten tot na de eerste echo....maar zit ook met het feit dat we volgende week gaan verhuizen en ik ineens niet meer rook en van manlief niet zo zwaar mag tillen, dus weet niet in hoeverre dat mijn pa op gaat vallen
Moet weg nu, ik kom later op de dag even kijken of er goed Lies-nieuws is en dan vertel ik meteen de reactie van mijn zusje! Dag lieve meisjes!
Als jij het lekker tegen Pa wil zeggen moet je dat gewoon doen meis.....Of er moet een reden zijn dat je dat liever niet doet....Nog even en je kunt het van de daken schreeuwen
veel plezier bek en gewoon vertellen.. ik heb het 1 keer niet verteld, en toen kreeg ik MK en niemand die het wist toen paar weken later mijn schoonzus stond te jubelen dat ze zwanger was en ik wel door de grond kon gaan van verdriet.. je moet maar zo denken.. als men het weet.. kan je je verdriet ook kwijt mocht het fout gaan (maar gaat niet fout want jij bent zooooo zwanger!)
Hallo meiden, Wat een fijn nieuws van Lies weer vanochtend. Heerlijk om je zo trots te horen over je prachtkind. En hopelijk straks lekker in je eigen bed. Ik ben ook zo benieuwd hoe je bevalling geweest is. Het lijkt bijna wel of dat helemaal niet gebeurd is . Maar het klinkt in ieder geval niet als heel traumatisch . We horen het wel strakjes. En ik wacht ook met smart op fotootjes van de kleine. Bekje, gewoon lekker vertellen hoor, ook aan je vader als je die behoefte voelt. Volgens mij vertel ik het al bij een eerste vaag streepje. Ze leven nu toch al zo mee in mijn familie. Zo grappig he, hoe dat gegaan is. Er iets minder mee bezig zijn, je succesvolle afval-traject en op huizenjacht .. En huis gevonden: Zwanger !! Hoop dat je geen enkele doos hoeft te dragen en dat jullie lekker veel hulp hebben volgende week. Jij lekker beetje koffie en thee maken en verder met de voetjes omhoog. Koffie, al weer een beetje beter? Hopelijk minder gehoest vannacht. Dat kan je inderdaad behoorlijk uit je slaap houden. Zeker ook nog als jullie elkaar om de beurt wakker hoesten. Lim, fijn om te lezen dat het nog open ligt wat pendel betreft. En ik hoop dat je je snel weer lekkerder in je vel voelt. En ik bedoel daar niet voor mij mee hoor . Ik heb er vannacht nog even over liggen denken en volgens mij moet je voor mij maar niet pendelen. Ik word er zo zenuwachtig van. Stel dat er straks een duidelijk nee uitkomt, dan worden de komende twee weken heel lastig voor me, en als het positief is, komt de klap misschien des te harder aan als het niet zo blijkt .. Snap je dat? En als jij het ook niet weet hoef je ook niks achter te houden. Dat waren zo mijn gedachten hierover. Het is echt geen kattenpis dit hele traject, de laatste strohalmpjes, voel me zo kwetsbaar op het moment weer .. Wel heel lief dat je het voor me wilde doen hoor! Nou, ik ga even kopje thee/kof drinken met lief en meld me later weer. Geniet van die mooie zon allemaal
Bekje ik heb het ouders en schoonouders met 4 weken en een paar dagen al verteld. We konden het niet voor ons houden. Maar je moet doen waar jeje goed bij voelt Koffie al iets beter met de ziekenboeg bij jullie? Duim ik ben met mijn tenen begonnen want van mijn duimen is niet veel meer over Goh wat hoop ik toch dat een (of meer) van jouw frummels blijft plakken! Ik stuur je even een voorraadje pattex in combi met bizonkit dan moet het goedkomen samen met de hcg van Bekje!
als goed is hangen de beebjes in duims buik al vast met de beste lijm die er is he.. kheb nog nooit een beebje uit elkaar zien vallen dankzij dat plakkwakje
Fijn dat Lies en Eelco naar huis mogen. Lies, Liesman en Eelco, lekker genieten nu met z'n 3tjes thuis. Lies, hopelijk kan je nu gaan genieten van de kraamtijd en laat je maar verwennen. Bebek, wat een knaltest!!! Wat mooi!!! Groetjes aan de rest hier allemaal en nog een fijn weekend.
Hoera.... Lies en eelco lekker naar huis!!!! Hoop ook snel foto's te zien!! Bek, heb mijn zus en vader meteen na test gebeld... Ook omdat ik al zo lang bezig was en een mk had gehad en ook gemus van mijn moeder! Dus lekker doen waar jij je goed bij voelt!
Heerlijk Lies, dat jullie naar huis mogen!!!! @Bebek: we hebben he took bij 5 weken al verteld. Was mijn mams haar verjaardag en mijn ouders gingen er al van uit dat ze nooit meer oma en opa zouden gaan worden. Dus is het feestelijk gebracht. Met in mijn achterhoofd ook wel de gedachte, dat als het mis zou gaan, ik dan ook weer veel steun kon verwachten..
Meisjes ikke is kapot. De hele dag getennist en alles verloren dus mijn humeur is ook niet de beste :x Bovendien nog hoofdpijn ook Gelukkig hier alleen maar goed nieuws en daar fleur ik dan wel weer van op. Lies en Eelco heerlijk thuis gaan genieten. Bekje die haar knaltest aan haar zusje gaat laten zien Duim ... 3 terug plaatsingen, zoooo spannend! En verder, heb ik het nu toch even zwaar. Jullie weten dat ik het iedereen ontzettend gun en ook echt oprecht blij ben maar ... ik zou ook zo graag ... *snik* Laat mij maar even, trekt morgen wel weer bij. Knuffel allemaal
Liesben wat heerlijk nu lekker thuis met de kleine man, geniet meis en knuffel hem nog eens extra van tante leutje Desmo ik geef jou een hele dikke hug.......en een virtuele schouder !!
'En verder, heb ik het nu toch even zwaar. Jullie weten dat ik het iedereen ontzettend gun en ook echt oprecht blij ben maar ... ik zou ook zo graag ... *snik* Laat mij maar even, trekt morgen wel weer bij.' Lieve lieve Des, Ik zou bijna niet zwanger durven raken omdat ik weet hoe ontzettend pijn het doet de gedachte (of wetenschap) geen moeder meer te worden (en dat terwijl het om je heen wel gebeurt). Het is soms hartverscheurend en gaat door merg en been. Zo heb ik het toen ervaren, toen Leiderdorp en het OLVG mij geen hoop meer gaven. En nog ligt dat dreigende gevoel op de loer .. Heel fijn en goed dat je het opschrijft hier, want dat is volgens mij ook de enige manier om überhaupt hier nog mee te kunnen lezen, leven en schrijven. Nogmaals buiging voor je lieve moedige aanwezigheid hier. En dikke knuffel (en balen dat je alle potjes tennis verloren hebt ) Ga je morgen weer of heb je een vrije dag?