Haha, Sal, ik had 'm al ontcijferd, het raadsel. Het staat er ook gewoon al eeuwen En Lies, wat ontzettend ontroerend om jou met je mooie kleintje te zien. Wat een schatje en ja, een Echte Jongen. Je kan echt aan je gezicht zien dat het wonder je heeft aangeraakt. Mooi zacht en kwetsbaar zie je er uit (vind ik). Eet lekker zo en voed ze en hopelijk tot snel weer. Liefs!
prachtig Liesje, echt prachtig om jou met je zoon te zien. De liefde in je ogen ... *snik* ik brul even met Bebek mee Oh en inderdaad is het bewijs geleverd dus hopelijk droom ik nu van Eelco het jongetje
Oh Lies wat een mooi mannetje hebben jullie! Heerlijk om zo'n klein lijfje tegen je aan te voelen hè! Geniet er maar lekker van. X
** breekt voor de zoveelste keer in***sorry dames lies wat een prachtig mannetje heerlijkkkkk en zo tevreden krijg het er gewoon koud van!! **ben weer weg!**
Sohee .. 9 lezers, wat een boel. Ik zit nog even te wachten op ovenschotel en lief die ook zijn mail checkt. Hongerrrrr .. En inderdaad ook naar meer foto's Lies. Hoe gaat het met jou(w lijfje)? Beetje aan het bijkomen? Wat een avontuur is het toch .. En Sal, nog even en jij zit/ligt/staat er ook zo bij. Wat vliegt de tijd toch!
ik ben gesmolten.. wat een heerlijk ventje lies.. beterschap natas en koffie..! en geen updates gegeven omdat ik ook alleen maar update als er wat te updaten valt he! kijk.. smsjes van lies waarin ze zegt me foto te sturen en dan geen foto krijgen en dan een volgende sms een lies die tong uitsteekt.. das geen update ik kruip op de bank.. ben bekaf na vannacht alleen maar plee te knuffelen en kind te troosten.. toedels
Nog eentje dan.... Ik log weer uit, nog even rust, dan weer verschonen, flesje geven, kolven...en dat elke 3 uur
Oh ja, mijn bevalling.. Heftig, intens. Zes uur lang elke minuut een wee. Uiteindelijk in 4 persweeën is Eelco bijna letterlijk gelanceerd. Mama is enigszins uitgescheurd, maar niets wat een paar hechtingen niet op konden lossen Dag meisjes! Ik kom snel weer.
Lies, weer zo'n plaatje. Heerlijk hoe ontspannen ze kunnen worden in een badje he. En heftig snelle bevalling. Zo had mijn zus ze ook. Bijna geen tijd om adem te halen. Ik hoop dat het snel goed heelt daar beneden en goed dat vrouwen dit heel snel vergeten (althans de pijn ervan). Sal, ik voel me best goed. Gister heel moe eind van de dag, maar vooral ook door de intensieve periode en alle chemicalien in mijn lijf (de verdoving van de punctie bijvoorbeeld), het op en neer gereis naar Gent en alle zenuwen eromheen. Verder valt er nog niet zoveel te voelen nu. Behalve dat de hormonen van de bolletjes progesteron hun werk doen. Ik zit nu op dag drie na terugplaatsing en ik denk dat het innestelen tijdens de komende dagen gebeurt. Vanaf dag drie tot dag zes zo'n beetje geloof ik .. Oh, wat is het toch spannend!
Oww...eindelijk Eelco-spam!! Wat een heerlijk manneke en inderdaad: die foto van jullie 2 samen, daar straalt de liefde vanaf. Zo'n mooi gezicht om je al mama te zien!! @Duim: hier wordt hard geduimd!!! Druk weekendje gehad: vandaag vrienden en hun 4 kids plus hond over de vloer gehad. Da's een hele invasie. Maar wel gezellig. Nu zijn zij weg, is lief weer naar huis en dan voel ik me ineens wel weer eventjes heel alleen...
heeft liedje op repeat staan gotye somebody i used to know Lies: wat een lekker ventje..en stevig ook! en haar! ben dol op kindjes met haar morgen met P naar CB toe.. ben benieuwd.. kind is zo zwaar pff.. sjouw me een breuk.. denk dat ze nu net zo zwaar is als B als niet zwaarder.. pfff.. dacht de kleertjes van B mooi door te schuiven naar P.. nou, vergeet dat maar.. dames hebben zelfde kledingmaat... daaaag leuk winterjasje dat vorige maand als gegoten zat.. kan ik potverdorie dat ook nog nieuw gaan kopen.. deze week heeft M gesprek bij dat ene bedrijf waar die eigenlijk al een ja te horen had gekregen.. directeur wilt em spreken.. hopen dat dat goed teken is, want eerst werd gezegd was alleen kwestie van salaris en directeur moest het goedkeuren.. dus we duimen door.. zou zo fijn zijn als die onrust wegvalt hier.. en hij gewoon per 1 nov weer aan het werk zou kunnen.. (en dan dit keer voor langere tijd aub)
Wat een prachtig ventje!!!! Wat ligt hij heerlijk te genieten. Heb je al via pb gefeliciteerd, maar bij deze nogmaals voor jou en je man mijn gelukwensen. Nu genieten, dat heb je verdient na deze onrustige start! Liefs
Oh Liesben wat een heerlijk manneke, en wat straalt er een moedergeluk uit je ogen........Prachtig manneke met zijn stoere kuif... Lim ik hoop en duim ook mee voor ML Ja Sal dan moeten we massaal aan de leesbril Nog even meid en jij kunt ons ook spammen met babyfoto`s Duim ja eerdaags gaan de emmies innestelen (alsjeblieft lieve emmies graaf je diep in !! ) Bebek lekker aan de klus nog steeds, wel een tandje lager nu he ? Dringt het al een beetje tot je door ? Desmo gaat het weer een piep klein beetje ??
Hoi lieffies, even ali-illegali vanaf mijn werk Lies, hoe gaat het nu met jou en je prachtige zoon? Besef je eigenlijk al een beetje dat jullie dat prachtige mannetje samen gemaakt hebben? Lijkt me zo onwerkelijk! Koffie, nee, het dringt totaal niet tot me door, nog steeds niet. Al loop ik wel de hele tijd tegen mijn buik te kletsen dat beebje zich echt goed vast moet houden en goed moet groeien, het voelt nog steeds alsof ik gek ben Vraag me af hoe het kan dat het nog steeds niet doordringt; het zal toch geen slecht voorteken zijn?? Heb trouwens bij vlagen flink wat afscheiding, is dat ook normaal? Hoop dat Koffie en Natas weer beetje opgeknapt zijn!! Duim, alles staat hier vollop in de draaistand meis!! *gaat nu weer even net doen alsof ze aan het werk is* (kan mn kop er heel niet bijhouden, het is echt doen alsof )
Hee Bekje! Meer afscheiding is iets wat je vaker hoort tijdens een zwangerschap. Dus maak je maar niet druk daarover. Enne..dat met je koppie er niet bij zijn: herkenbaar!!! Dingen krijgen ineens een héél ander perspectief, he? Zo'n zwangerschap is zoveel meer dan alleen lichamelijke veranderingen, dat ga je wel merken. ik vond het ene bijzondere reis... Knuf! @Lies: en...hoe bevalt het thuis kramen?
afscheiding is idd heel normaal bekje.. zelfs als je denkt een lopende joghurtfabriek te zijn.. dan nog is het normaal