Dit is de tekst die Koffie op haar hyves heeft staan....Ik begrijp hieruit dat ze hem dus nog wel hebben gevonden zodat ze gelukkig nog afscheid kon nemen, maar alleen dat afscheid is zo verschrikkelijk.... Dag boef rust nu maar uit! (hartjes-afbeelding) Bedankt voor ruim 10 jaar trouwe kameraadschap......Fijn dat we toch nog afscheid konden nemen. 15 augustus 2000 - 20 April 2011 Koffie, hoop niet dat je het erg vindt dat ik je ff gequote heb van hyves! Ik heb uit respect wel even de foto van jullie lieverd weg gelaten, als je die wilt delen komt dat wel!
You're welcome meis Ik haak af. Even laatste stukje Criminal Minds afkijken en dan puppie uitlaten als verapsing voor Lief. Morgen zal ik er weinig zijn; bijtijds op en nog wat spulletjes voor de Pasen halen en 's middags zit deze dame haar ziek-zijn uit te buiten op een terras en morgenavond gaat ze daar vrolijk mee verder Maar ik meld me snel weer! Slaap lekker!
Vast truste Bebek. Ik zit trouwens ook te kijken maar ik vind alletwee de afleveringen van vanavond behoorlijk ranzig. Oh enneh, veel plezier morgen.
Des, ik kan me helemaal voorstellen dat je afgepeigerd bent. Koffie, heel veel sterkte en gecondoleerd. M'n banner..... oh ja. Ik wil nu al ruim een week daar fotootjes voor in de plaats zetten maar elke keer komt het er niet van.
Au au au ... Lieve Koffie en familie, wat verdrietig dat Spike nu echt niet meer bij jullie is. Heel veel sterkte met het afscheid nemen en dikke knuffel! Ik kom morgen weer even langs. Was vandaag weer lange drukke dag. Slaap lekker (door) en tot morgen lieve meisjes
Hm, buik doet momenteel moeite om ong 3 cm per dag te groeien? Ik heb nieuwe buikfoto. Ook een "blote buiken" foto (daar zie je het eigenlijk nog beter) maar die durf ik nog niet goed te plaatsen
Lieve Bekje, tuurlijk vindt ik dat niet erg..Ik weet dat iedereen hier enorm heeft meegeleefd en niet iedereen hyves heeft.... Voor een goede update zet ik hier ook nog ff een copie van mijn blog neer... Gistermiddag om 15.30 kregen wij een telefoontje van de dierenarts hier in het dorp dat onze Spike gevonden zou zijn. We zijn er meteen heen gegaan en zagen dat het inderdaad onze hond was. Hij was gevonden door mensen liggend ergens...Zij hebben de dierenambulance gebeld en deze heeft hem bij de dierenarts gebracht... Onze Spike was nog wel bij bewustzijn maar kon niet meer op zijn poten staan.. Waarschijnlijk is hij zijn huis aan het zoeken geweest... Mede door zijn bejaarde leeftijd en de staat waarin hij verkeerde vond de dierenarts het het allerbeste hem te laten gaan... Wij zijn bij hem gebleven en hebben hem geaaid. Laten voelen dat we er waren... Zo is onze Spike geboren op 15-08-2000 gisteren overleden.... We zijn verdrietig heel erg verdrietig maar blij dat hij nu geen pijn meer heeft en zijn heel erg gelukkig dat ze zo`n bijzondere hond als onze Spike was, hebben mogen kennen... Hij was zo`n hoopje ellende gisteren meiden, te moe om zijn kop op te tillen maar ik heb nog wel een likje over mijn hand gehad...Alsof hij wilde zeggen " het is goed vrouwtje, bedankt" Dag Spike vergeten doen we je nooit !
Koffie wens jullie heel veel sterkte met het verlies van spike, het is vreselijk zo'n grote vriend t emoeten missen. Heel veel kracht en sterkte voor jullie allemaal.
Ik had op Hyves ook al gereageerd koffie, maar heel veel sterkte... Zo, hier staat de tuinset. Wat een ***-klus, ik heb de blaren op mijn vingers...Maar hij staat, en is mooi!
Was niet erg verstandig, heel mijn buik doet nu au...Mijn rug ook trouwens. En ik moet nog werken. Hm, eerst maar even relaxen, en bijkomen. Lief mag vanavond alle troep opruimen. (Kartonnen dozen en dergelijke), deze zwangere doos doet niks meer.
Lieve Koffie, een hele hele hele HELE dikke knuf! Goesso Liesbuikje, lekker groeien! Mooie tuinset Lies. En nu welverdiend met je bips op zo'n stoeltje zitten en uitrusten.
koffie, heel heel veel sterkte...fijn dat jullie het laatste moment toch bij hem hebben kunnen zijn, knuffel! Lies, mooi tuinset! moest je het toch zelf in elkaar zetten?
Alleen de tafel salcia, maar dat was een ***klus. Maar dat zegt misschien meer over mij dan over de tafel Ik ga werken, dag meisjes!