Goeiemorgen, Kan nog net .. Wat fijn dat jullie gewoon superlief doorduimen voor ons. Vanochtend heb ik een zenuwenochtend. mijn lijf staat zo strak. Heb net al een beetje voorzichtige yoga gedaan en nu met voeten op een kruik, want ijskoud. Ik ga zo maar even een ommetje maken en rustig boodschappen doen. Niet teveel want zwaar tillen wordt weer her en der afgeraden. Bekje lekker stiekem vanaf het werk. Kan me alleszins voorstellen dat je er niet bij bent.
Ik duim heel hard voor je man Lim, zou zo ontzettend fijn voor jullie zijn. Letterlijk en figuurlijk meer rust in de tent. Ik dacht dat het al helemaal van de baan was, die baan , maar fijn dat het nog openligt dus! Koffie al weer beetje beter? Hellen, dat klinkt als een flink druk weekend zeg! Kan me voorstellen dat dat dan een pittige overgang is van gezellige drukte naar alleen zijn. Hopelijk komt je lief snel bij je wonen. Nou, ik ga even de hort op. Kijken of ik wat gezonde afleiding kan vinden.
Hallo meisjes, weer even snel een woordje vanuit mijn kraambed Ik weet inmiddels dat ik uitbreiding van de kraamzorg heb, dat betekend dat ik t/m donderdag nog volledige kraamzorg heb! Jeuj. Over een uurtje komt de lactatiekundige omdat Eelco niet uit de borst drinkt. Eens kijken of ze nog tips heeft...Zo niet, dan niet. Hij krijgt gelukkig wel moedermelk binnen, alleen via de fles. Hij was vanmorgen 40 gram aangekomen ten opzichte van gisteren, dus het drinken gaat goed. Inmiddels 60 ml per keer, vanmiddag verhogen we dit naar 70. En hij drinkt elke keer zijn flesje keurig leeg! Ik zal nog een fotootje spammen, gewoon omdat ik het zo leuk vind Hier ligt hij nog onder de lamp....beetje zonnebaden
Lies, ik moet even reageren hoor! Wat een moppie, dat bolletje met die haartjes... ooooooow wat lief toch!!
*** breekt in*** Liesben had je al gefeliciteerd via 2010, maar wat een heerlijk mannetje heb je, nu alleen maar genieten geblazen. En wat je ergens al zei, hij heeft het getroffen met zo'n lieve papa en mama. *** breekt uit ***
Span vooral lekker door Liesje, heerlijk ventje om te bewonderen. Gaat het met jou ook weer een beetje goed, die turbobevalling zal niet pijnloos geweest zijn en ik hoop dat je snel weer de oude bent. Lim, al nieuws? Bebek probeer je wel een beetje geconcentreerd te blijven met die enge boefjes van je? Ze kunnen wel leuk zijn maar het blijven boefjes hè schat Enne ... hoest om niet te roken? Natas en Koffie nog in de griepmodus? Beterschap meiden? Duim in de afwachtmodus ... gelukkig hebben wij hier altijd enorme bergen geduld *trommeltrommeltrommel* Sterkte! Sal nog even en jij hebt je meisje ook in je armen. Als je die foto's van Lies ziet kan je vast niet meer wachten Hier sta ik weer wat vrolijker in het leven. Wel een hele drukke week dus als ik even weinig meeschrijf, geen zorgen.
gelukkig weer wat vrolijker des nee, geen nieuws.. behalve dan dat vent hier steeds minder leuk is om mee samen te leven hij kreeg mail zondag over dat er dus nog gesprek met directeur zou volgen en wanneer hij zou kunnen.. en daar heeft die zondag op gereageerd.. en vandaag dus weer nix.. geen antwoord ...
Voelde me nog steeds zo slecht dus even bezoekje gebracht aan de huisarts....Blijk longontsteking te hebben dus antibiotica-kuur.... Ik moet stoppen met roken ga nu als ik ben opgeknapt samen met huisarts plan van aanpak maken, ik heb zowat 2 jaarlijks een longontsteking dus ik moet meisjes....
Wat kut lim de hele situatie... Ik heb vent ook vanaf juni thuis en word daar ook steeds minder blij van. Hopelijk hoort hij morgen iets!
Prachtige foto van jullie samen Lies, babygeluk en moederliefde. En wat is Eelco een prachtig mannetje zeg, zo lief! Beterschap Koffie! En klets straks maar tegen me aan over het stoppen met roken, been there done that. Duim, ik denk aan je! Lim, wat balen joh Hier nog ziek. Ik gooi mezelf vol met paracetamol want anders hou ik het niet vol met 2 kleintjes. Chris brengt Danique morgen naar het KDV, dat zal wel even lekker zijn.
Wat een vaag gedoe Lim, dat ze niet meteen even terug reageren. Kan me voorstellen dat dat balen is. Ik hoop echt dat hij die baan krijgt, dan wordt het thuis ook vast prettiger. Nooit goed om zoveel op elkaars lip te zitten .. Fijn Des, om je zoveel vrolijker te horen (lezen). Gelukkig komt aan elke dip ook weer een eind. En gelukkig ben ik niet de hele dag zenuwachtig geweest. Dat houdt geen mens vol. Ik heb ruim 2,5 uur door de stad gezwalkt, dat was wel fijn. Nu snel naar bed, want ogen vallen dicht. Tot morgen meiskes
Fijn dat je je weer wat beter voelt des..... Inderdaad Lim ik moet er ook niet aan denken 24 uur per dag bij ML op zijn lip te zitten....Hopen dat hij snel een baan heeft.... Natas beterschap !
Lim die heeft geen baan meer... Gelukkig wel geld mee gekregen en uitkering en deze week weer twee sollicitaties