35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik vond ze vrij pijnlijk. Een scherp gevoel in onderbuik/bij schaambeen, soms uitstralend in ..euhm..je schede. Maar ik besef me, dat het voor iedereen weer anders kan voelen.
    Ik moest toen ze eenmaal ging zakken, ook weer veel vaker plassen en had een zwaar gevoel van onderen.

2. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    bij mij is het een zakkend drukkend gevoel en dat prikkende steken in blaas dus veel plassen, ook in broek, hahaha. Trekt ook beetje naar onderrug maar komt niet met regelmaat dus ga er vanuit dat het gewoon voorweeen zijn ofzo

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Even snel een goedemorgen vanuit de boevenhut, weer een lange dag werken voor de boeg, pffft. Ben gebroken en heb rare maag, yech!

Koffie, wat naar meis ,van die longontstekking! Stop je samen met mij met roken, ik ben alvast begonnen ;)

Des, fijn dat je weer wat vrolijker bent! Ik ben gestopt met roken maar vind het erg moeilijk want heb hartstikke stress en dan wil je juist roken en ik voel me nog niet echt zwanger dus vraag je je soms af waar je het voor doet, maar ik wéét waarvoor ik het doe dus ik zet door!!

Natas, beterschap!

Lim, ik hoop dat hubbie snel bericht krijgt ,onzekerheid is niks!

Sal ,over 8 maanden hoop ik je antwoord te kunnen geven ,hihi

Duim, held, wat goed dat je je zo sterk houdt, het is zo'n nerveus gedoe allemaal! Aftellen naar mooi roze!

Zo, nu ga ik maar ff aan de bak ;)

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Oja, wanneer houden die steken op? Ik word er bang van! Gisterenavond was het ineens erger en nu weer minder.....wanneer komt die roze wolk de angst verdrijven? :(
    En waarom zeur ik? Omdat ik hier zo vreselijk blij mee ben en dat me zo bang maakt?

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Arme Bekje. Ik kan me die eerste weken zwangerschap nog goed herinneren, wat een angst en onzekerheid.
    Zeur hier maar lekker hoor meid. Maar bedenk af en toe ook dat verreweg de meeste zwangerschappen gewoon lekker goed gaan, verreweg de meeste!

Sal, ik heb dat nooit echt zo gevoeld. Meneer Pielemans lag gewoon ineens op mijn blaas en onderkant te beuken, zo leek het wel :D

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    sal: ik heb vanaf week 31 met flinke voorweeen rondgelopen, sommige zo heftig dat ik ze weg moest puffen.. en dan moest ik onder douche gaan staan om ze wat weg te laten zakken.

bekje: die steken kunnen soms heel erg zijn.. jouw banden zijn hard aan het werken.. en dat kan ook nog heel lang aanhouden.. zie het als het goed teken.. er gebeurd van alles in jouw buikje.

sal: hoop dat jouw ML snel baan heeft dan.

7. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    #3607 Duimelot, 18 okt 2011
    Laatst bewerkt: 18 okt 2011
    Goeiemorgen meiden,

Natas, nog steeds zo belabberd, wat naar. Kan me voorstellen dat het lastig is als je lijf het liefst in bed wil uitrusten en niksen maar je hebt twee hummeltjes waar voor gezorgd moet worden.
    Ben je wel echt thuis nu? Niet naar kantoor?
    Beterschap nogmaals!

Zo gek, ik ging gisteravond reageren, blijken er nog veel meer berichten geschreven te zijn dan ik kon lezen gisteren. Hebben jullie dat ook weleens?

Bijvoorbeeld dat Koffie longonsteking heeft lees ik nu pas. Jeetje, wat vervelend!
    En ja, je moet nu echt stoppen met roken lijkt me. Waarschijnlijk rook je nu niet toch vanwege ziek zijn?
    Tips (niet lezen als je er geen zin in hebt): Gewoon (;)) niet meer beginnen als je je beter voelt straks!
    Ik weet, het kan een crime zijn, maar je kan het hoor! Ik ben ook een paar keer door die worsteling gegaan.
    Mij hielp om iedere zucht naar een sigaret letterlijk weg te zuchten. Veel diep in en uit ademen (en natuurlijk het sterke gevoel niet meer afhankelijk te willen zijn ervan helpt ook).
    Waarschijnlijk komen er dan ook allerlei buien voorbij (driftig, boos, geirriteerd, onrustig etc.) > lekker een beetje van je af 'briesen' (grommen, vloeken ;), hielp mij iig).
    Zoveel fijner als het niet meer hoeft.
    De tijd doet ook een hoop. Ik heb er geen enkele trek meer naar. Hoewel nu met die zenuwen ;)? Nee hoor, geintje. Misschien naar het effect ervan, maar niet naar die sigaret zelf.
    Maar nu eerst beter worden, ik hoop dat de antibiotica de infectie snel onder de knie krijgt.

Bekje, kan me ook voorstellen dat je angstig bent. Zou ik ook zijn hoor. Ik hoop dat ik het vanaf anderhalve week ook mag zijn ;).
    Heftig dat je weer hele dagen werkt. Wel fijn dat je rug het weer aankan zeg. Dat was een paar maanden geleden wel anders. Maar goed dat je niet tijdens je hernia zwanger bent geworden.
    Maar toch een beetje rustig aan he.
    Werk ze vandaag.

Sal, balen dat je man nu ook geen werk heeft (vooralsnog). Dan moet je echt om de beurt even de deur uit om wat tijd voor je alleen te hebben.

Ik woon nu min of meer bij lief, eigenlijk heel organisch gegaan, vanaf dat we de nieuwe ruimte erbij hebben en ook vanwege lawaaierige onderbuurman. Maar ik voel nu ook hoe heerlijk het is om lekker je eigen gang te kunnen gaan en overdag en/of 's avonds alleen te zijn. Ik hou mijn huis ook nog wel aan voorlopig.

Ik ga maar eens ontbijten en vanuit hier werkmail checken.
    Fijn dat ik thuis kan werken nog twee daagjes. Ga vrijdag pas weer naar kantoor. Vorige keer zat ik veel te snel al weer in de stress daar.

Tot later!

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lieve "oude" dinnetjes....wat een enorme verrassing werd er net bezorgd! Super! Ik ga meteen oefenen ;)
    En Lim? Ik krijg graag een keer "live" les van je....
    Jullie zijn geweldig, echt waar.

Als dank nog een klein spam-momentje, van Eelco als hij net uit de buik is....hoezo lenig? :)

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heerlijke foto lies

en dat komt goed, dat live gedoe :) met alle boekjes, dvd's en linkjes moet het je toch lukken kleine vent bij je te dragen

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Oeh, zo leuk, log ik even snel in vanaf werk, word ik getrakteerd op die heerlijke foto van een rimpelige, glimlachende, prachtige Eelco!! SMELT!
    Smile op mijn gezicht :)

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    oooo wat een lieve Foto Lies...heerlijk mannetje!!

12. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ooo, wat lief zo'n dubbelgevouwen klein kindje tussen twee handen. Echt vers van de pers.

Leuk dat je een draagdoek hebt gekregen van de oude garde. Lijkt me heerlijk om je kindje zo dichtbij je te voelen. En hij is alweer een week oud! Wat vliegt de tijd.
    Leuk dat je ons lekker spamt met foto's. Keep on the good work :).

Okee, weer verder met werk :(

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Kleine (of eigenlijk grote) update. Kinderarts belde net, Eelco heeft indd trisomie 21, dus syndroom van Down. Bevestiging van wat we al wisten. Maar oh wat ben iik trots op hem! En nu gaan we samen een tukkie doen :)

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    slaap lekker lies ... en misschien heel stom.. maar ik zie het niet aan Eelco trouwens?

15. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Nee, dat vind ik nou ook Lim ..

Misschien een milde vorm? Er zijn toch ook allerlei gradaties in Lies?

Maar goed, dat is nu niet belangrijk. Jij geniet met volle teugen, heel fijn om te lezen. heerlijk tukkie samen!

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Aaaaah, wat een schattige foto Lies!
    Ik zie ook niet aan Eelco dat hij Down heeft, maar misschien is dat ook lastiger te zien bij hele kleine pasgeboren ukkies die nog 'niet gladgestreken' zijn?

Duim, ja ik ben nog ziekgemeld en ben nu thuis. Vandaag kon Danique naar het KDV, Chris heeft haar vanmorgen gebracht. Ik heb vanmorgen samen met Quinten een tukkie gedaan, straks gaat hij weer naar zijn bedje en duik ik er ook weer even in.

17. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ik wilde dat eigenlijk ook vragen, maar durfde het niet....
    Ik zie ook niks aan Eelco en ik vroeg me ook af hoe ze het zagen na de bevalling Lies?

18. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Agossie wat een lief opgevouwen krummeltje! Heerlijke foto Liesje, spam vooral lekker door.
    Tja dat de uitslag nu definitief is, komt voor jou dus niet als een verrassing en volgens mij verandert er dus helemaal niks. Het is en blijft jouw prachtige zoon waar je terecht heel trots en gelukkig mee bent.

19. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Koffie meid we kunnen de handjes schudden. Ook ik moet nu echt stoppen met roken en ook ik ga dat doen met hulp van huisarts.
    Ik ben nu 2x bij de praktijkjuf geweest (nu dus mijn coach ;)) en ik moet straks de medicijnen gaan ophalen.
    Het zal me niet verbazen als jij ook het medicijntraject induikt.

Samen met Bebek zijn dat dus 3 stoppers hier. We zullen elkaar hard nodig hebben maar over een paar maanden kunnen we ook trots zijn op onszelf en elkaar.:)

Ik rook trouwens nog wel. Ik mag nog niet eens stoppen ;)
    Ik begin vanavond met de medicijnen en heb volgende week weer een afspraak. Dan gaan we mijn stopmoment bepalen, brrrrr.

20. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Des, Koffie en Bekje, drie is scheepsrecht. Het gaat jullie lukken hoor!

En een duidelijk afgesproken stopmoment helpt wel. Zo is het mij toen ook gelukt.

Zet 'm op meiden!!!

Deel Deze Pagina