35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    De eerste tijd Lim ???????? Ik kan er nog steeds niet tegen als Xannie zo zielig huilt, terwijl ik toch een zeer ervaren mama ben zullen mijn rammelende eierstokken wel zijn....Xander slaapt nog steeds halve nachten in mijn armen........ niet goed ik weet het

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    waarom niet goed.. als jullie op die manier je rust vinden is het toch prima?

zit nog geregeld snachts bij B.. terwijl P lekker overal doorheen tukt.. alleen B wilt nergens anders slapen dan in haar eigen bedje dus die kan ik niet meer in een doek stoppen om daar verder te pitten..

3. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Pff gelukkig ben ik niet de enige mama die eraan toegeeft....En inderdaad nu slapen we allemaal zij het dan met zijn 3en in het 2 persoonsbed.... ;)

4. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Meiden ik kruip mijn mandje in, koorts komt weer op zetten...

Natas beterschap meis.... En Pink niet ziek worden he !!

De rest knuffel en zwaai

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    jij ook beterschap meis x

6. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lies wat heerlijk die foto's....kan niet wachten om te gaan spammen hier ook....nog 5 weekjes of 7 max...

Alle zieken beterschap meisjes..

7. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Kom even inbreken om te zeggen dat ik Eelco echt ontroerend prachtig vindt.Wat een mooie bos met haar!
    En Bebekje sterkte te wensen met de eerste moeilijke weken.Hoop dat je snel alleen nog maar kunt genieten zonder zorgen.Maar snap wel dat dat nu nog lastig is.
    En om Desmo een dikke knuf te geven.
    En even te zwaaien naar de rest.

Zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heb ik hier een paar lieve dinnetjes zitten die voor mij op facebook fan willen worden van een site die draagdoeken gaan verloten bij zoveel fans? en dan ff berichtje dat ik jullie gestuurd heb.. stel je nou voor dat zon mooi doekje gewonnen word.. *kwijl* gaat om deze FB https://www.facebook.com/Didymos.Baby ... en wie weet word jouw naam wel getrokken als 1 van de winnaars.. en dan stuur je natuurlijk doekje meteen naar Limmeke toe? :D please???

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    uh Lim, ik wil dat met alle liefde doen, maar wat bedoel je met berichten dat jij me gestuurd hebt?

10. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    heb vind ik leuk gedaan Lim en nu?

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    nu gaan we afwachten hahahaha

ze verloten bij 5555 fans en bij 1111 fans een aantal draagdoeken die niet in verkoop zijn geweest...
    als ze de 5555 hebben gehaald dan plaatsen ze op FB bericht wie de eerste doeken gewonnen heeft..
    hoe meer mensen fan zijn voor mij (die draagdoekjes verzamelen koud laten dus) hoe meer winkans snap je?

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik heb jou trouwens niet op FB of wel?

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ik begrijp er helemaal niks van....hahaha Tis een duitse site, is toch niet jouw site of alleen jouw draagdoeken?

Nee zijn geen dinnetjes op FB nog

14. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    heb nu alleen de pagina geliked, maar niet als fan van jou toch dan? Ben niet blond hoor trouwens... haha

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    nee, is goed als jij hun site geliked hebt.. en mochten ze jou naam trekken als winnaar van 1 van de doeken.. dan wil ik die doek :D

hoe erg!

hoe vind ik jou daar? Ben niet zo thuis op facebook behalve dan dat ik weet welke bedrijven ik moet liken voor info en heb mijn forumdinnetjes daar maar ik mis altijd de helft van de berichten :)

16. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    #3676 Duimelot, 18 okt 2011
    Laatst bewerkt: 18 okt 2011
    Lieverds, wat heb ik een gezellige spamavond gemist :).

Lies, je hebt het al van iedereen gehoord hier: Alle, maar dan ook alle plaatjes van je plaatje Eelco zijn meer dan welkom.
    Een superlief en adorable ventje is het. En ik kan nu inderdaad ook een beetje de kenmerken van Down zien. Ik vond die 'streepjesfoto' in je album ook zo lief, jullie samen in bed. En het verbaasd me hoe blakend je er uit ziet na de bevalling. Dat heb ik bij vriendinnen en zus wel anders gezien.
    Geniet maar lekker door, ook van de gigapoepluiers :).

Hier ook acuut rammelende eierstokken, ondanks 'drieling' in mijn buik :D. O o o, hoop zo hoop zo hoop zo ...

Natas, ik moest erg om je lachen met je champagne-alcoholi-verhaal. Komt vast door de koorts, lekker losse praat :D. Maar beterschap hoor!

Pinkie ook al ziekjes aan het worden, het heerst het heerst .. Sterkte meid.

En Lim, ook weer fijne-kleine-meiden-spam. Lekkere koppies hebben zij ook. Moooooie ogen allebei! En 20-10 is the day of P (rijmt).

Koffie, ik was misschien een beetje tuttelig met anti-rook-tips :), maar goed dat er een zorgvuldig plan van aanpak opgesteld is. Zo'n gewoonte kan zo diep zitten.

Nou, ik ga d'r snel in (iedereen ligt er al lang in ;)), en meld me morgen weer.
    Eerst naar acupunctuur.

Trusten allen

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hee Lies...eindelijk full Eelco spam! Ik vind het ook echt een schitterend en schattig knulletje. Hij is wie hij is en hij is goed zo. En zooooo schattig..oww..dat had ik al gezegd :)

Geen vrouw die ongevoelig kan reageren op zoveel cuteness !

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Goedemorgen lieverds. Ik kom straks even uitgebreider reageren, moet nu alleen even kwijt dat ik echt tranen in mijn ogen krijg van de foto's van Eelco! Wat een ontroerend mooi, intens tevreden ventje!! Ik wil hem vasthouden en knuffelen!!!

Verder 1e hormonale huilbui een feit gisterenavond. Manlief wist niet hoe ie het had :D
    Ieniemieniemijlpaal: 6 weken vandaag! :)

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lim, heerlijke meissies zie ik!
    Die wil ik ook wel knuffelen. Ik wil iedereen wel knuffelen. Ik ben in een knuffelbui :D

Babietjes die huilen, zou verboden moeten worden. Gemekker, daar kan ik wel tegen. Maar echt snikken, hartverscheurend snikken met grote uithalen en biggelende tranen op een klein wangetje? Hou mij maar es tegen om dan niet dat mannetje op te pakken.
    Quinten slaapt nu ook weer veel bij mij in bed en tapt dan regelmatig een slok uit de melkbar. Aan de ene kant fijn, zo lekker saampies. Maar aan de andere kant slaap ik bagger en dat is niet fijn, plus hij haalt nu weer veel voedingen 's nachts ipv overdag.

6de week Bekje, mooi!!!

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hihihihi, ik was nog niet klaar met typen of Quinten slaat zichzelf keihard voor z'n koppie met een rammelaar en begint te brullen. Ah gosh!

Deel Deze Pagina