35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ach gossie natas... dat is zielig zon rammelaar tegen koppie aan

ik heb helemaal geen knuffelbui, gaat nl slechter dan slecht hier.. we hebben zoveel ruzie.. om alles..

bekje: fijn he die hormonale huilbuien... en yes! 6 weken!

2. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Kut Lim dat het zo slecht gaat ..

Heeft hij al iets gehoord van die baan? Lijkt erop dat jullie echt wat lucht en ruimte (afstand) moeten hebben.
    Knuf voor jou, want dat is echt pittig.

Ah Natas, arme Q en arme jij ondanks gezelligheid 's nachts. Ik hoop dat het een fase is, tot ie weer wat lekkerder in zijn vel zit.

En Bekje, Yes, Zes :)!
    Gefeliciteerd, en lekker huilen hoor.

Nou, ik ga naar acupunctuur,

dagdag

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    vrijdagmiddag heeft die gesprek met die directeur.. maar hij ziet het allemaal zo negatief in.. zo van : het zal wel nix worden..
    heb hem gezegd dat die vooral negatief moet blijven denken, dat het dan van hem af zal stralen..

succes bij prikkert duim

4. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Tja, negatief denken is niet echt bevorderlijk. Ik zit nu mijn best te doen om mijn gedachten positief te houden. Schijnt te werken .. ;)
    Hij kan echt wat peptalk gebruiken zo te horen.

Okee, ik ga nu.

x

5. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Bebek yesssssss 6 weken hieperdepiep op naar de volgende mijlpaal....

Dikke knuf voor Lim

Duim je was niet tuttelig hoor juist heel lief !!

Hier ook mijlpaal Xander heeft tot kwart voor 8 in eigen bed geslapen werd wakker ik net gedaan of ik gek was hem op gepakt lekker bij me gelegd en samen verder geslapen tot 11 uur !!!!!!!! Toen was het van " mama kom uit " heerlijk !!

Aai over de zere bol van Quinten.......ach gossie

6. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Kus op Q's koppie!

Bekje heerlijk hè die hormonsters! Ik kreeg er gelukkig pas na mijn bevalling last van. En jeuuhhhhh 6 weken op naar de echo!
    Daar kijk ik ook weer naar uit want ik wil wel een mooie echo foto hier zien hoor. En niet meteen schrikken als je geen kloppend hartje zie (deed ik nl) want ik vond het nog heel moeilijk te zien in het begin. Je moet echt heel goed kijken en dan zie je iets heeeeel kleins knipperen. Dus ik zou je bril maar meenemen;).

Zwaait naar Suus *zwaai*

Lim k*tzooi heb er geen andere woorden voor. Het moet voor jou toch slopend zijn die ruzies en het gevoel dat het niet lekker loopt. Ik hoop echt dat M snel een baan vindt en dat hij wat beter in zijn vel komt te zitten en jullie in een wat rustiger vaarwater! X

Lies hoe gaat het in kraamvrouwenland? Laat jeje nog lekker verwennen? En hoe is het met jullie kanjer?

Duim al kwaaltjes? Je zit nu rond de innesteling toch? Kan de prikkert daar iets mee trouwens? Doet die nog iets speciaals ter bevordering? Ik word inmiddels al aardig handig in het duimen met mijn tenen, typt iig wel makkelijker zonder vingers in de knoop;) nee zonder gekheid, ik hoop zo erg hard dat er minstens 1 wondertje blijft plakken.

X voor alle andere meiden!

Zo en nu ga ik een paar mollen achter mijn giel gooien want ik heb koppien dat het barst en die duvels helpen daar ook niet bij.

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lim wat ontzettend k.t zeg die situatie bij jou thuis...op elkaars lip zitten gaat ook echt niet helpen. Hoop zo dat hij vrijdag een goed gesprek heeft.

8. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    En ik durf het bijna niet te zeggen .... maar ons muppie krijgt rond half7 /7uur de laatste fles (waar ik al wel wat pap bijgooi) en dan gaat ze rond 8 uur naar bed en dan wordt ze 's morgens van M zijn wekker om half 8 wakker.

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Dat is lekker toch, hoewel ik 3 maanden altijd erg vroeg vind om de late fles te laten vervallen

10. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Verdorie Lim dat klinkt toch niet erg gezellig bij jullie thuis. Is het echt alleen het feit dat hij thuis zit of speelt er meer? Niet dat je dat hier hoeft te vertellen maar misschien wordt het eens tijd voor een gesprekje met een derde? Hoe dan ook, ik hoop dat jullie er uitkomen en wens je veel sterkte!

Bebek is 6 weken+ zwanger ... wanneer hebbie nou die echo schat? En begint de flat al leeg te raken?

Liesje is vast lekker aan het genieten in je kraambed. Gosh wat lijkt me dat een zalige tijd ;)
    Wat ik me nog afvroeg, nu definitief is dat Eelco Down heeft, moet er dan nu iets gaan gebeuren? Onderzoeken enzo? Of wachten ze daar mee tot hij wat groter is?
    Oh enne ... laat je ons weten wanneer we mogen komen. We willen knuffelen!

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
  12. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Haha, Lim, hoe kom je daar nou terecht?
    Ik dacht ook nog even dat hij op een gloeiende plaat was gaan zitten :$:D
    Ik ga ook met mijn tenen duimen (duimen bewaar ik voor mezelf) dat hij die baan gaat krijgen en daar op zijn plek is, en jullie de rust krijgen die nodig is.

Pink, toch ook ziek geworden? Balen van je Koppien. En ben je al weer ongesteld? (geen BV meer ..?) Hoeft niet te antwoorden hoor.
    Zo lief die tenenduimeritus van je.

En wat kwaaltjes betreft, tja .. Dat zou zo ongeveer een heel klein beetje kunnen beginnen lijkt me. Dinsdag was de punctie, in de namiddag bevrucht, dan zijn we nu ongeveer acht dagen verder. Meestal nestelen ze zich na terugplaatsing na drie tot vijf dagen in, maar kan ook acht dagen duren ..
    Zo reeeeeeeeeeeete spannend, brrr
    Ik was vanochtend zowaar een piep beetje misselijk, maar had wel net een groot glas vruchtensap gedronken.
    Verder beetje trillerig (kunnen de zenuwen zijn) en moe, koud, buikpijn en lage rugpijn, maar die heb ik al wat langer. Kan ook heel goed van alle hormonen komen van de afgelopen tijd.
    Verder geen baarmoederkrampen gehad, wat wel goed is eigenlijk, want het moet een beetje rustig zijn daarbinnen, althans de eerste dagen na terugplaatsing.
    O ja, heel licht duizelig ..
    Maar al deze klachten kunnen ook weer bij de bolletjes horen die ik 3x per dag 'schiet'.
    Geen pijl op te trekken dus.

De acupuncturiste zet vooral wat naaldjes om te ontspannen en warm te blijven (lekker warme lamp op mijn voeten). Geen specifieke innestelingsnaaldjes geloof ik ;).
    Ze was heel erg te spreken over de drie embryo's. Er is een Duits onderzoek geweest bij vrouwen boven de 38, waarbij de kans op zwangerschap met terugplaatsing van drie emmies aanzienlijk groter bleek.
    Zulke verhalen kan ik nu zo goed gebruiken om mijn eigen gepieker een beetje om zeep te helpen.

Nou, ik ga nog een beetje werken want daar is bar weinig van gekomen vandaag.

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    klinkt allemaal hoopvol duim.. wel jammer dat je al die kwaaltjes dus ook van die bolletjes kan krijgen

maar duimen draaien hier voor jou..

14. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Lim ze is nu ruim boven de 7 kilo dus het mag en ze doet het er prima op.

Duim ik ben na 6,5 week gestopt met bv en langzaam over gegaan op fles. Ze is nu 14 weken dus in 7 weken is mijn cyclus weer opgang gekomen. Fijn zulke positieve verhalen van de prikker die geven goede hoop!

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Da's lekker lang slapen Koffie, heerlijk voor je!

Lim, wat een baggersituatie :(

Pink, wil je niet meer hardop zeggen hoe lang jouw meisje wel niet doorslaapt! ;)
    Ik weet niet hoe vaak Quinten vannacht wel niet wakker is geweest. En sinds een paar dagen slaapt hij overdag ook bagger. Hij heeft vandaag tussen 06.30 en 20.15 uur maar 2 uurtjes geslapen, verdeeld over 3 korte slaapjes. Overdag slecht slapen herken ik helemaal niet van hem, brullend in z'n bedje. :(

Phoe Duim, wat zal dat wachten lang voor je duren!

16. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    o Duim wat spannend....duimen draaien nog steeds op volle toeren voor jou.... Dan kun je mij mooi gaan aflossen straks op het zwangere bankje hier!

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lies, wanneer krijgt Eelco onderzoeken op zijn lichamelijke gezondheid (ik neem tenminste aan dat er een aantal dingen extra gecontroleerd zullen gaan worden).
    En is de lactatiekundige nog langs geweest?

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    knuf natas voor slechte slapen quinten... wilde dat ik de gouden tip voor je had.. en alles wat het kan zijn heb je natuurlijk al 100 keer zelf bedacht zoals tandjes, oorpijn etc..

is hij wel stil dan als die bij je is ?

19. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lim...hoe lang is ML eigenlijk al thuis?

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    een jaar.. hij vond in mei een baan die die geweldig vond, maar na 3 weken werd die er weer uit gestuurd omdat bedrijf financiele problemen had en omdat hij nog in proeftijd zat kon die vertrekken.. kreeg nog mooi briefje mee dat het niet aan hem lag en dat was het dan.. laten we het erop houden dat de afgelopen 4 jaar een arbeidsdrama zijn geweest..
    hij heeft 29 gesprekken gehad afgelopen jaar... meestal komt die tot aan laatste ronde.. en dan ketst het af op afstand, of ineens vinden ze zijn CV zo rommelig de afgelopen paar jaar (waar hij dus goede verklaring voor heeft), of heeft die 2 gesprekken gehad met mensen die hem helemaal zien zitten.. dan volgt gesprek 3 en daar zit iemand met geen klik.. hup, twijfel, niet unaniem dus geen aanbieding

Deel Deze Pagina