35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    jemig Lim, dat is wel erg heftig... En krijgt hij wel een uitkering nog?

ja dat hij toen baan had weet ik nog, was toch gedoe met die auto etc ook?

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    yup.. en ja, hebben nog ww.. nog een jaar.. gelukkig genoeg arbeidsverleden opgebouwd..maar als die niet iets vind voor nov.. dan is dit jaar een verloren jaar en dat is helemaal kut dan

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ja snap ik..en uitkering is natuurlijk ook maar 70%...wij hebben nu allebei uitkering schiet ook niet op,.. ML moet hier ook snel aan t werk weer, wordt er trouwens ook gek van al vanaf juni samen thuis

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ja, ik vind het een aanslag op relatie.. kijk.. toen P geboren werd was het natuurlijk fijn dat die er hele dag bij was.. maar nu is het wel genoeg geweest.

en idd 70% dagloon, heel veel in moeten leveren.. want dagloon is al meer dan helft minder.. ik heb nu ook nog uitkering want nog steeds ZW.. maar dat is binnen paar weken ook weg.. we zien het wel.. morgen gaan er wat kerken in de fik.. want kaarsjes doen te weinig.. met beetje mzzl branden ze dan vrijdag nog :)

zo, ik ga naar bed.. morgen word mijn baby een dreumes... lang zal ze leven in de gloriaaaaaa

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ahhh is ze jarig morgen??? alvast gefeliciteerd en slaap lekker!!

En steek ze maar in de fik hoor die kerken!

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Goedemorgen meisjes
    Even snel vanaf mijn werk een dikke feliciflapstaart voor de jarige dreumes P! En voor mama die van mooie beeb een mooie dreumes heeft gemaakt! ;)

Ik kom straks wel ff verder reageren, typ nu vanaf foon en dat gaat niet zo makkelijk.

Wou me nog wel even aansluiten bij Des: Liesje, wanneer mogen we je prachtige mannetje komen aanschouwen??

Duim, alles wat kan draaien duimt nog steeds voor je!

Tot straks lieve meiden

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Heeej, die stomme banner doet het niet goed, er moet staan 6 weken + 1 dag!! Slecht voorteken dit :x

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ow, nu staat het er wel. Pfieuw.

Oja Des, de 1e intake is 27 oktober om 14.45 uur en dan gaan ze hartje luisteren. Weet niet zeker eigenlijk of er ook een echo gemaakt wordt. Volgens mijn bijna-zusje kunnen ze uitwendig nog niks zien en wordt het dus inwendig gedaan, weet niet of dat zo is?
    Nog een week in spanning zitten in ieder geval :$

9. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Hiepperdepiep voor P!

Gefeliciteerd Lim met je kleine grote meisje!

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bekje: als je dan echo krijgt is het inwendig ja... zooo leuk :D
    dus voor zekerheid tuintje maar bij harken hehehe
    en hou je op met zoeken naar slechte voortekenen? muts!

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hee Lim, gefeliciteerd met je dreumes-dochter :)

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    tnx

zo, ben op zoek naar onderdak op 31 okt ... ze komen huis isoleren en gaan 100+ gaten boren en kids houden niet van dat geluid..

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lim, gefeliciflapstaart met P!

Bekje, 6+1...super. You go girl! Je wilt niet weten hoe blij ik voor je ben..

Duim, ook voor jou duim/teen ik me suf!

Sorry meisjes, ik was even dagje offline...drukdrukdruk met van alles en niets.
    Gisteren Eelco zelf in bad gedaan, wat een feest!
    eelco doet het nog steeds super, drinkt 90-100 ml per keer. Vanmorgen woog hij 3500 gram, nog 30 gram onder zijn geboortegewicht. Dus hieperdepiep hoera!
    Vandaag hebben we de laatste dag kraamzorg (dikke snik). Best eng, morgen staan we er alleen voor.
    Ik zal nog even spammen!

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oh ja, wat betreft onderzoeken..
    Maandag hebben we al weer een afspraak bij de kinderarts. De week erop een afspraak voor een echo van het hart. Verder weet ik het nog niet..horen we ws maandag. Die echo hart is wel belangrijk. Downkindjes kunnen ernstige hartafwijkingen hebben. Dat zou betekenen dat hij binnen nu en een paar maanden een flinke operatie voor de boeg heeft. Maar aangezien hij een APGAR had van 9-10-10 en ze geen ruisje horen heb ik goede hoop.

Wat betreft bezoek...roep maar wat data's. Ik show mijn kindje graag :)
    Volgende week nog niet, want druk en papa is dan ook nog jarig. Maar daarna ligt alles nog open!

Wat zeg je? Nog meer spam? Ok...

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Oww grut Lies. Wat is jullie menneke dan toch weer klein vergeleken bij mijn peutermeisje. Leuk he, dat badderen...ik vond het altijd zo gezellig.

En dat je kraamhulp weggaat..ik herken je gevoel. Ik had echt zoiets van: nu moeten we ineens zonder zijwieltjes fietsen. maar ook dat komt goed :)

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ssssjt jongens, stil, Quinten slaapt......... ;)
    Ik heb 'm wel slapend in bedje gelegd nadat hij de borst had gehad, niet helemaal de bedoeling want dat kan natuurlijk niet altijd. Maar voor nu is het wel even heel fijn, zeker na de rampnacht die ik weer heb gehad.
    Lim, ja bij mij is hij dan wel altijd rustig. Vandaar maar veel in bed nemen 's nachts, maar ik slaap dan bagger.

Limmie, van harte met je kleine grote meid!!!

Bekje, je zal de 27ste echo krijgen, er valt nog niks te luisteren in dit vroege stadium. Alleen met een inwendige echo kunnen ze het hartje zien.

Wat heerlijk Lies, zo'n kleintje badderen! *zwijmel*
    Ik kan me ook nog goed herinneren hoe het voelt als de kraamzorg weg gaat, niet leuk. Maar het went ook weer heel snel.
    Fijn dat hij zo'n mooie apgar had en er geen ruisje te horen is!

17. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lim gefeliciteerd met je meisje..!!!

Natas wat fijn dat Q even slaapt nu..hoop echt dat het snel snachts ook beter gaat voor je!!

Lies wat een een heerlijke foto's weer! en ik denk dat je het straks wel lekker vind dat de kraamhulp weg is, tenminste, dat hoor je van veel vrouwen. Gelukkig horen ze op het eerste gezicht niets vreemds aan het hartje qua ruis etc.

Kraambezoek...zou ook graag meewillen, maar weet niet of ik dat trek over 1.5-2 weken zeg maar...we'll see
    Lies had je nog een kaartje over of heb je hem digitaal ook?

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Sal, ik had helaas 100 kaartjes, waarvan ik er nog 2 over heb die ik graag zelf zou houden :)
    Misschien dat een van de meisjes hier hem in wil scannen? of ik zelf als ik weer wat meer up and running ben...

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    lies.. jij hebt toch wel 20 weken echo gehad? daar hebben ze toch geen vreemde dingen aan het hartje gezien toch?

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nee, maar dat schijnt niet alles te zeggen zei de kinderarts...We zullen het zien.

Deel Deze Pagina