35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    toen nix zien, geen ruisje etc.. klinkt in elk geval hoopvol! toch?

en heerlijk die spam...

wat trouwens een melig lakentje.. met TOET :D

sttt, quinten slaapt... weer rampennacht? gossie toch natas.. wou dat ik de gouden tip had voor je

2. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    snap ik Lies....is er 1 van de meiden die kaartje wil scannen en naar mij mailen?

Ja vroeg ik me ook af Lies of ze iets hadden gezien op 20 weken echo. jij had overigens geen combitest gedaan of wel?

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik wil kaartje wel voor je scannen als je geduld hebt salcia.. vandaag niet zoveel tijd voor

4. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    geduld en tijd zat nu Lim, hahaha

5. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ik ook ik ook ik ook .. :) .. (zal je mijn email pb-en)

Snap heel goed Lies dat je die wil bewaren. Klinkt fijn dat de APGAR-score zo goed was. Maar goed dat ze alles grondig gaan bekijken.
    En wat is ie lief en klein zo in bad. In de armen van zo'n stralende moeder, spam maar door hoor.

Natas, hoop echt dat je betere nachtrust krijgt binnenkort. En hopen dat Q lange dut maakt. Meteen een beetje meedutten?

Lim en Sal, duim voor jullie dat beide mannen snel weer aan het werk zijn. Bezem ze maar het huis uit.

Hier beetje lastige ochtend. Zo weinig te voelen nog. Even heel klein beetje duizelig, maar trok snel weer weg. Je kan je nergens aan vast houden in deze tijd, brr. Lief heeft het er ook moeilijk mee.
    We zijn samen een dagje vrij en gaan zo proberen iets fijns/afleidends te ondernemen.

Fijne dag allen!

6. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Duim ja dat wachten is slopend, vond ik bij elke iui ook ...en bij jou weet je zelfs dat ze bevrucht zijn, en is het het blijven plakken waar je op wacht...pff ...ik duim voor je

7. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    O ja, Lim deze is nog voor Jarige P-tje niet te vergeten:

8. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Even snel want ik ben rete druk

Lim gefeliciteerd met je dreumes. Geef haar maar een lekkere knuffel van deze forumtante.

Liesje ik vind dat allemaal hoopvol klinken. En heerlijk dat tevreden mannetje in bad en bed. Ik zal van het weekend even gaan kijken voor data want nou gaan we gauw komen hoor!

Meisjes ik meld me later weer. Nu snel eten, weekendtas pakken en naar Limburg. Lekker met de nichtjes tutten (3 en 1 jaar) en leuke dingen doen.

Doeiiiiiiiiiiii

9. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Heel veel plezier Des!

Lekker even eruit, klinkt goed. En morgen minder of geen regen en zaterdag zon las ik.

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Gatsie, ik heb nu 3 avonden beneden gegeten...maar dat is wennen! Ik ben niet anders gewend dat ik mijn hand maar uit hoef te steken en daar is Eelco..Mijn wereld bestond uit de slaapkamer.
    Maar vanmiddag hebben we afscheid genomen van de kraamzorg, en vanaf morgen moet ik die wereld toch wat uit gaan breiden..
    Maar nu zit ik weel lekker in bed, en ligt Eelco naast me te sputteren. Ik denk dat hij zo weer wil eten :)

11. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ja, dat herken ik van mijn zus Lies. Die durfde de woonkamer eigenlijk niet in, omdat ie zo ontzettend groot voelde.
    Ligt Eelco dan in zijn wiegje als je beneden aan het eten bent?

Grappig he, Eelco is nog maar ruim een week oud en het klinkt alsof het nooit anders is geweest.

Fijn dat je weer in je bed ligt met je knulletje binnen handbereik.
    Voed ze zo. Probeert hij trouwens ook nog uit de borst te drinken?

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Sorry voor mijn afwezigheid, maar ik ben zo moe :( En ik moet zaterdag verhuizen en ga het nooit allemaal op tijd ingepakt krijgen en moet morgen ook nog de hele dag werken.... Dus sorry sorry sorry, ik maak het gauw goed!

Slaap lekker allemaal straks!

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Die moeheid hoort erbij bekje. Neem maar lekker even je rust als je nog zoveel te doen hebt!

14. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ja Bek....duurt tot week 12-14 en dan heb je 2-3 maanden veel energie...dus ff doorbijten, hahaha...

ik weet dat een paar meiden graag willen ruilen, maar ik ben t echt helemaal zat....buik doet zeer..slaap niet meer door maagzuur, heupen gaan pijn doen...bleeehhhhh

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Quinten heeft vandaag 1x goed geslapen. Met hem meeslapen was een leuk idee geweest ware het niet dat ik 88 dingen te doen had na een week ziek zijn. En dat mijn moeder hier vandaag weer was, die kan ik niet alleen laten met Danique.
    Z'n andere slaapje overdag was weer bagger, nu vanavond slaapt hij wel goed. Geen idee wat vannacht weer gaat brengen, ik vrees met grote vreze en morgen weer aan het werk.....

Duim, afleiding zoeken lijkt me een heel goed idee. De tijd zal zo langzaam voor jullie gaan. Was het gezellig vandaag?
    Er wordt voor 't weekend een lekker zonnetje voorspeld, misschien dan ook iets leuks doen?

Laat je wereld maar heeeeeel langzaam groter worden Lies, geniet van je kleine coconnetje. Bij Danique heb ik daar een weekje in gezeten, bij Quinten eigenlijk helemaal niet. Achteraf gezien zonde, maar ja zo gaan dingen soms. Ik denk nog vaak met heel veel plezier terug aan die eerste tijd in dat kleine beschermde wereldje met Danique.

De laatste loodjes zijn zwaar Sal, sterkte meid.

Des veel plezier!

Bekje, jij ook sterkte met de vermoeidheid. Ik weet hoe je je voelt, en dat is niet fijn. Knuf!

16. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ai ai, veel vermoeidheid hier..
    Natas, ik hoop zo dat Q-tje lekker doorslaapt vannacht. Zeker als je ook nog moet werken morgen. Kon je je borsten soms maar even aan je man geven he. Kon hij het even overnemen 's nachts.

Bekje, je hebt alle reden om hier niet zoveel te zijn. Rustig aan maar hoor. Kan je morgen niet een halve dag werken?
    Jij en die kleine (klinkt leuk he!) gaan absoluut voor hoor!

Sal, ja, inderdaad zou ik met je willen ruilen nu, maar als het dan ook echt zo zou zijn, zou ik hoogstwaarschijnlijk ook stoom afblazen hier, dus ga je gang :). Lijkt me inderdaad heel zwaar die laatste weken. Zit soms nu al zo niet-lekker in mijn vel, stel dat ik ook nog echt zwanger zou zijn ;).

Lim ,hoe was verjaardag van P? Ik duim morgen voor je ML!

Nou, lieffies, ik morgen weer eerste werkdagje, ik zag al 164 mails in de box die nog beantwoord/verwerkt moeten worden, dus zal de mouwen vast opstropen :(.
    Maar eerst lekker een potje slapen.

Trusten

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Whoehahahaha, ik heb beeld!!! :D

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    o help, ik ook.... en knipperen met ogen laat het niet verdwijnen!

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Crap, heel bericht getypt, alles weg :x

Wilde Lim even toi toi toi wensen voor vandaag met gesprek ML!

Kom straks wat uit gebreider reageren hoor, maar heb lange drukke dag voor de boeg want ben alleen met de boefies en daarna thuis ook zat te doen!

Goedemorgen en fijne dag vandaag!! :)

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Oja Des, zullen we samen naar Lies gaan op kraamdate?

Deel Deze Pagina