und ich? en tnx, om 12 uur is gesprek dus duim duim duim! Hier dramanacht.. elk uur waren de meiden aan het gillen.. was weer te druk gisteren voor ze... en dan ook nog dikke snotneuzen erbij... gaat leuke dag worden... yeahhh..
hmm ML is weer onderweg naar huis.. directeur had nog iemand meegenomen, tussen vlees en aardappelen werden wat vragen gesteld tijdens de lunch.. en ze raffelden het erg af.. hem was verteld tijdens eerste gesprek dat het een echte hunterfunctie was in NL, dus veel new business.. nu werd hem gevraagd wat kan je goed.. hij zegt zowel hunter als farmer (onderhouden vaste klanten).. maar dat new business hem heel goed bevalt.. o kreunt die man, we zoeken geen hunter maar een farmer.. en de wijze waarop gesprek ging zo snel afgeraffelt.. geeft niet echt goed gevoel.. beetje idee had Ml dat zijn gesprek beetje opgedrongen was of zo..
Zo, bezoek van het concentra...uhm ik bedoel consultatiebureau overleefd. Eelco ook net opgegeven bij mijn zorgverzekering. Dan is het nu tijd voor een tukkie! Straks weer bezoek, dus ik denk niet dat ik nog veel online zal zijn. Dag lieve meisjes!
Nou Limmeke, dan voel je je ook echt in de belangstelling staan als sollicitant @Lies; welteruste mama Lies!
Wat raar verhaal Lim, eerst zeggen dat het om een hunter functie ging en nu ineens over een farmer functie...dan voel je je ook te kijk zittten als je dan zegt dat hunter je beter ligt... hoop dat het toch een goede afloop krijgt nog
PIIINNNKKKK!! Dank je wel voor je kaartje!! Zo lief echt! Lim, balen zeg, dat er zo onzorgvuldig met ML is omgesprongen. Klinkt een beetje alsof ze wat achter de hand hadden mocht het niet klikken...zo van; als we hem niet willen zeggen we gewoon dat het om de tegenovergestelde functie gaat. Slordig en niet erg netjes! Ik hoop dat ML het gewoon verkeerd heeft opgevat en dat het een super afloop gaat krijgen! Lies, klinkt alsof het goed was bij het consultatiebureau Slaap lekker. Hier alles goed, al zie ik door de bomen het bos niet meer. Overal staat wat en ik heb nog maar een paar dozen en de puf niet meer om nu nog met een volle container naar het andere huis te gaan om de andere dozen uit te pakken en de lege dozen vervolgens weer per container naar het oude huis te vervoeren... of ben ik nu heul slecht? Verder gaat het wel ok, heb weinig kwaaltjes, behalve de moeheid, momenten van duizeligheid, iets toenemende frequentie van toiletbezoek en zere boobies Nee serieus, weinig misselijkheid eigenlijk en moeheid lijkt iets af te nemen. Wat me dan vervolgens weer ongerust maakt. Net als de steken in mijn lies en achter het schaambeen. En soms heb ik een heel wee gevoel in mijn buik, heel gek en haast niet te omschrijven maar ik word er een beetje niet lekker van...geen idee wat het is. Heb trouwens wel al een bolletjes buik, nu al Heb van de week gedroomd dat ik een meisje krijg en vanaf dat moment gaat het in mijn hoofd steeds over 'ze' en 'haar' enzo, dus ik geloof dat mijn binnenste me ervan probeert te overtuigen dat we een meisje krijgen Als we überhaupt iets krijgen dan
Natuurlijk gaan jullie iets krijgen Bek...en ik zeg ook meisje!!! Kun je niet spullen in vuilniszakken doen of in wasmanden ofzo?
Ik ben het met je binnenste eens Bekje, jullie krijgen een meisje Gats Lim, wat waardeloos als ze hem zo aan het lijntje hebben gehouden.
Ik heb Quinten wel slapend in z'n bedje weten te krijgen rond 24.00 uur, maar vanaf 02.15 was het bal. Kon hem niet meer terug leggen, krijsen, dus bij me in bed gehouden waar hij tot aan de wekker om 07.00 ongeveer 6x aan de melktap heeft gehangen. Of 7x. Of 5. Weet het niet meer. Gaaaaaaap! Vandaag overdag op het KDV heeft hij ook weer weinig geslapen, 2x maar drie kwartier. Veels te weinig voor zo'n ukkie, hij heeft nu rode randjes om z'n ogen.
Pffft, klinkt heftig Natas! Zwaar hoor. Hoop dat de weinige slaap van vandaag een lange slapende nacht erachteraan geeft!
Ik ga slapen meisjes. Zal er morgen niet zijn denk ik, te druk met verhuizen. Ik wens jullie allemaal een goede nachtrust toe vol mooie dromen. Ik meld me gauw weer!
Sterkte met verhuizen Bekje morgen en denk erom: R U S T I G A A N H E H en arme Natas, wat slopend voor je zeg .. Ik hoop dat je dit weekend een beetje bij kan tanken. En kijken of je middagdutje kan doen. Lim, wat klinkt dat inderdaad onzorgvuldig en verwarrend. Ik hoop alsnog op een positieve uitslag voor hem. Verder voor ieder een knuf, heb een lange dag achter de rug (nagenoeg zonder kwaaltjes, vind het wel behoorlijk pittig hoor, dat niet weten en tegelijkertijd zo bang zijn ..) Volhouden maar .. Trusten en tot morgen meissies
Hier een onrustige nacht gehad. Eelco was erg onrustig. Spuugde ook wat na zijn fles. Krampjes? Vanmorgen hebben we hem lekker samen in badje gedaan (god, wat geniet hij daarvan, zo mooi om te zien), daarna een fles en nu ligt hij (gelukkig) prinsheerlijk naast me te slapen. Ik ga zo maar eens douchen. Vanmiddag willen we voor het eerst naar buiten! Kijken hoe ver ik kom
Oh ja...sinds gisteren ben ik ook toegetreden tot de wereld van lekkende borsten en zoogkompressen. Hoe gênant..zitten de buren op bezoek, voel ik langzaam mijn shirt nat worden....
Ja, hij was enorm aan het trappelen en trekken met zijn beentjes. Soms was hij even rustig, en dan ineens begon het weer...vandaar dat ik denk dat hij kramp had. Arm menneke.
is idd altijd zielig als ze krampjes hebben ja je kan paar dingen doen om het wat te verlichten in doek dragen met buik over je arm hangend dragen fietsen met de beentjes met de klok mee buikje masseren en als dat niet afdoende is infacol toedienen