Zo, twee nieuwe foto's in album Eelco geplaatst. Openbare foto's verwijderd, je weet toch niet wie er hier meekijkt..... Vanmiddag is hij voor het eerst even beneden geweest...de poezen vonden het maar raar
mooie foto's Lies!! Ben ook benieuwd wat mijn katten gaan doen... Vinden de babykamer en wagen al heel raar
Zo ben ik ook weer even, van alles bijgelezen over slecht slapende Q (ken het, X is vanaf het begin tot heden een slechte overdag-slaper geweest en je doet er helaas niets aan)....Hopelijk kun je het een beetje inhalen dit weekend natas.... Bebek die droomt dat ze een meisje krijgt, vaak zit je met dat gevoel heel goed, zal me benieuwen Enne ik wil ook mee op kraambezoek.... Bij ML van Lim zit het nog steeds niet mee jeetje wat gun ik jullie toch anders..... Helemaal gestopt met de BV Pink ?? Een hele blije Lies die in een klein lekkend wereldje zit.....Hoe is het wandelen gegaan.... ? Duim wachten duurt lang he ?? sterkte !! Bebek ben je nu aan het overgaan naar het andere huis of zijn jullie nog niet zover ? Lim nog van harte met de verjaardag van kleine dreumes, was het een leuke dag, veel visite ?? Sorry meiden dat ik jullie even in de steek heb gelaten maar ik kon de bank niet afkomen, zo ziek.......
Knuf aan Koffie! Ah gosh Lies, krampjes is zo zielig voor ukkies Sjakie, onze rooie kater, vlucht uit de kamer als Danique of Quinten wat meer lawaai maken. Bekje, dit wordt je 1ste nacht in je nieuwe huisje toch? Hoop dat de verhuizing goed is gegaan. Vannacht was weer bagger met Q, krijsen in z'n bedje dus maar weer naast me. Ik weet niet hoe vaak hij gedronken heeft, en als hij al slaapt slaap ik heel slecht want ik durf niet meer te bewegen of draaien met zo'n klein ding naast me. Vandaag heeft hij 1x een uurtje geslapen. Vanmiddag zijn we gaan wandelen en pannenkoekje eten, toen heeft hij helemaal niet meer geslapen. Gelukkig blijft hij wel redelijk vrolijk, dat scheelt. Ik voel me elke dag meer aftakelen. Ik kom maar niet van de knallende koppijn af, het lichte nare duizelige gevoel in m'n hoofd, de verkoudheid. Heb vanmorgen extra geslapen, Chris deed de kindjes, maar dat heeft niet geholpen.
Nee, gewoon in bed. Tussen ons in maar ver op mijn kant want Chris slaapt overal doorheen en ik ben bang dat hij op hem gaat liggen. Maar ik wil Q. helemaal niet in of naast mijn bed. Danique verhuisde rond deze tijd naar haar eigen kamertje, toen ging ze uit de wieg die in onze kamer stond naar ledikantje op babykamer. Q is uit de wieg gegroeid en nu staat het ledikant al op onze kamer, maar da's dus niet genoeg. Ik heb geen idee waarom hij sinds een kleine 2 weken niet meer in z'n bedje wil.
dat kan een fase zijn.. het moment is gekomen dat dat "mama gaat me verlaten" gevoel bij hem aankomt.. de een heeft het stuk zwaarder ermee dan de ander.. maar dat zou kunnen verklaren waarom die en zo vaak aangelegd wilt worden snachts en waarom die dus niet in zijn bed wilt.. maar dat het slopend is dat geloof ik meteen..
jah.. sommige fases zijn met 16 jaar nog niet over.. tis gewoon vervelend... maar ondertussen ligt die dus bij jou in bed en jij slaapt niet meer.. met een co-sleeper had je hem wat makkelijker kunnen opschuiven daarin.. of jij had daar gedeeltelijk in kunnen liggen tijdens voeden en als die dan slaapt, terug je eigen bedje in.. tot die die sprong weer gehad heeft.. maar om daar nu een co-sleepertje voor aan te schaffen is ook weer zoiets... waarom woon je ook zo ver weg? anders had ik het met liefde dagje van je overgenomen zodat je echt dag even niets aan koppie had en kon ontspannen/slapen/badderen etc
Oh wat klinkt dat zalig Lim....... zou heerlijk zijn, en dan ik een daggie voor jou zodat jij kan bijkomen. Maarreh, JIJ woont ver weg hè
Wat klinkt dat lief, overbelaste moeders onder mekaar .. Ik heb wel met jullie te doen hoor. Slecht tot weinig slapen is echt killing. Ik zie het bij en hoor het van zus ook zo. Drie kinderen en de jongste 1 jaar, plus vier dagen werken. Precies hetzelfde liedje, op haar tandvlees .. Toch hoop ik dat ik over een jaar ook zo moe ben .. Arme koffie, nog steeds zo ziek. Longontsteking is ook niet niks. Slaat de antibiotica wel een beetje aan al? Wordt er goed voor je gezorgd? Bekje verhuisd vandaag .. Lies met haar ventje naar beneden. Lieve foto's weer. Pink, hoe is het? En Sal? Des lekker in Limburg met klein familiegrut. Ik hier een echte vervelende 'wachtdag'. Heb weer teveel en te lang zitten surfen met al mijn vraagtekentjes .. Ik vind het echt moeilijk nu. Het optimisme en positivisme keldert een beetje en ik word zo bang voor het uur van de waarheid, brrr. Moet ook veel aan Ladouce denken. Ik voel gewoon zo weinig dat ik me niet kan voorstellen een 2e streepje te gaan zien volgende week. En de kans daarop is ook klein, eerlijk is eerlijk. Wat een rottraject ook. Soms kan ik weer zo gefrustreerd zijn dat we totaal afhankelijk zijn van IVF/ICSI en we niet elke maand een klein kansje hebben .. Okee, en nu weer tot de orde, ik weet nog niks dus ook niet ergens op vooruit lopen. En zo ga ik van links naar rechts naar links naar etc. Eerst maar weer een beetje slapen en kijken of de zon me morgen beter stemt. Trusten allen
lieve duim, merendeel van de mama's voelt niets tot vrijwel niets voor ze een positieve test in de handen hebben.. dus staar je daar aub niet blind op. ik had geen toeters van borsten, ik had geen krampen etc.. enige wat ik wel had was wat meer afscheiding.. maar dat zag je ook alleen omdat ik erop ging letten. alle andere kwalen kwamen pas na getest te hebben..
He fijn Lim, zulke berichtjes kan ik goed gebruiken nu. Wat betreft afscheiding kan ik daar moeilijk iets over zeggen, want gebruik ook de bolletjes, waar je sowieso afscheiding van krijgt. Merk trouwens ook weinig van die hormonen, behalve veel kouwe rillingen. Het is en blijft gewoon afwachten. Maar fijn om het weer wat meer in het midden te hebben. Wanneer krijgt je lief trouwens uitslag over het gesprek? Gaat het weer een beetje tussen jullie? En was de feestdag van P-tje leuk? Ga nu tandenpoetsen, misschien lees ik je zo nog even en anders morgen. Trusten he. En hopelijk een betere nacht ook voor jou, zonder gillende meisjes.
verjaardag was rustig, alleen schoonouders en zwager waren er.. we hebben geen idee wanneer die weer wat hoort.. deze week ergens..? we weten het niet.. slaap lekker meis
He gat Natas, wat zielig dat Q zo slecht slaapt! Duim, ik hoop zo met je mee...dat je dit alles ook mee mag maken. Lim, dikke knuffel dat je zo meeleeft ondanks je eigen misere.. Gisteren niet gewandeld, kwam er niet van. En vannacht goede nacht. Eelco dronk m 2200 uur en vervolgens om 0300 en 0700 uur. Knap kereltje
Goedemorgen meisjes. Even een teken van leven vanuit een nieuw huisje! We zijn over, goddank! Maar wat een verschrikking zeg....ik was geloof ik helemaal geen aardig mens gisteren, ik liep ook compleet over zeg maar. Lullig van mij. Maar we zijn al aardig ingericht en nu komt het vooral aan op dozen leegmaken. Maar eerst moet Lief nog zeiltje leggen in bergkast en we moeten morgen nog voorraadkast voor de keuken hebben voordat ik in die ruimtes wat orde in de chaos kan scheppen. Vanmorgen om 7.30 ging hier trouwens de bel, stond de ontbijtservice voor de deur! Hadden mijn vader en zijn aanhangsel geregeld voor ons, zo lief! Straks maar ff wakker bellen
Vanmiddag onze eerste wandeling gemaakt! Een klein rondje, toen was ik moe, maar toch. Bewijs in fotoalbum. Let even op de foto van een trotse mama onder de 'geboorteposter' voor het raam