35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Werkze!!

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Natas!! Ik kom er niet aan toe om je kaartje voor geboorte te sturen.. maar komt er wel aan hoor!!! Dus de kaartjes allemaal pas weer opruimen als je de mijne binnen hebt :D

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lim!! Geen probleem meid, er komen nog elke dag kaartjes binnen. We plakken ze op de deurposten van de openslaande deuren en de ramen ernaast, die blijven er voorlopig nog wel even hangen :D

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Natas, die van mij ligt hier ook al een aantal dagen op de tafel hoor. Maar ik weet nog goed hoe mooi ik het vond als de kaartjes wat verspreid komen. Is gewoon leuk om als je het niet verwacht toch nog 1 te krijgen.
    Ook vind ik het altijd leuk om kaartjes in huis te hebben hangen, de kaartjes van ons huwelijk hangt nog in de kamer :) en worden voor 19 mei eraf gehaald. Dan wordt J alweer 2 jaar en mogen die kaartjes weer een tijdje hangen.

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hier vanmiddag in huiskamer bezig geweest, ramen gewassen en folie voor de ramen geplakt. Nu zitten vitrages in de wasmachine en die zijn zo klaar. Morgenochtend zal ik denk ik het grote raam voor doen, dus ook nog wel even bezig met de warmte. Maar wil het ook graag klaar hebben voor volgende week vrijdag als ik jarig ben.

Zo, nu eerst even eten en dan J onder de douche en dan op manlief wachten. Ze zouden weer tot een uurtje of 8 doorgaan en dan komt ie thuis met eten. Dus ben er later op de avond wel weer.

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    @ Koffie heel veel sterkte met het verlies van jullie Spike..

@ Liesben mooi buikje al hoor en idd te veel doen kan last geven, even op de rem dus..

@all kwam even binnen vallen.

Zag dat Bebek het moeilijk heeft dikke knuffel. al koop je daar ws niks voor..

verder ben ik minder online ivm moeheid maar verder alles oke.

7. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Wel alles gelezen maar ik kan nu alleen maar brullen om het bericht van Koffie over Spike. (zwangere emodoos dat ik ben)

Koffie heel veel sterkte en ik weet hoe jeje voelt. Dat doet verrekte veel pijn. Huge hugg!

Lies mooie set en doe jij het wel een beetje rustig aan?

Ik loop mezelf een beetje voorbij en doe weer veel te veel. Voor ik het weet moet ik het weer bekopen. Gelukkig een lang weekend niets doen. (al moet ik nog steeds aan de voortuin beginnen;))
    En ik baal dat ik niet meer tijd heb (neem) om hier te zijn. Sorry meiden. Ik zal morgen een poging wagen mijn buikfoto van een week geleden in mijn album te zetten.

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Pink, ik merkte vandaag eigenlijk voor het eerst dat ik soms wat gas terug moet nemen...die tafel in elkaar zetten was achteraf geen goed plan :). Nu dus flinke rugpijn, ik denk toch echt dat ik er zo een molletje instop voor ik ga slapen...
    Ach, al doende leert men.
    Op werk wordt ik goed ontzien, tillen mag ik niet meer van mijn collega's.
    Hmpf, vlgs mij doet buik echt een groeispurt. Men, ik heb gewoon spierpijn :D

9. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Lieve meiden,

ik ben er ook niet zoveel, maar dat heeft ook erg met het verschrikkelijk mooie weer te maken.
    Ik had vandaag een dagje vrij en heb weer tot een uur of vier op ons dakterras gehangen en lekker een beetje geklust en gelummeld en thuis ook nog van alles gedaan.

Lieve Koffie, nogmaals een hele warme troostaai voor jou. Erg verdrietig dat hij er nu niet meer is ..
    Ik kreeg wel een goed gevoel bij je verhaal dat hij nog levend gevonden is en nog soort van bij bewustzijn was en dat jullie daardoor echt nog afscheid hebben kunnen nemen.
    Dat likje ontroerde me ook.
    Ik was namelijk eerst bang dat hij op een akelige manier dood gevonden was gister. Maar verdrietig blijft het, sterkte ermee.

Lies, lekker buikje hoor. Leuk om 'm steeds voller te zien worden, en voorzichtig he, zwanger doosje :).
    Ik hoop dat je niet al te moe van je werk thuiskomt straks.

O, ik lees net dat je al terug bent en flink pijn in je rug hebt.
    Wel fijn dat je ontzien wordt op je werk. Rust maar goed uit zo.

Pink, ook rustig aan jij. En die buik wil ik nou ook wel eens zien :).
    En in slow motion je voortuintje doen hoor!

Bekje weer een beeeetje boven jan, maar nog niet echt waarschijnlijk .. Beterschap voor jou!

Jomi lekker aan het huishouwen, klinkt heerlijk lenteachtig.
    En wat betreft je verhaal van gister (?), ik snap dat het behoorlijk pittig voor je moet zijn iedere maand weer en ik hoop dat de pijn en het trauma van vroeger steeds wat minder scherp voelt en het meer en meer naar de achtergrond verschuift. Maar ja, dat valt zeker niet af te dwingen ..

Verder knuf voor Salcia, Lim, Natas, Ladouce, Des, Jes, Ria en Ricmar en .. iemand vergeten ..? Ik hoop het niet!

Nou lieverds, ik laat het hier even bij, want het is al weer heel laat en morgen weer naar kantoor. Ik hoop niet zo'n lange dag, brr. Veel te mooi weer!

Truste

10. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Goedesmorgens allemaal,
    Ben er lekker vroeg bij. Zo op t fietsje naar de ha voor mijn fijne B12 prik en daarna thuiswerken. Meld me later wel weer even.
    Iedereen fijne dag!

11. Ria32

Ria32 Niet meer actief

goedemorgen allemaal

Ladouce heerlijk weer om ff op de fiets naar de ha te gaan.

Geneit allemaal van deze heerlijke dag, wij zo boodschappen doen, en daarna moet manlief vanmiddag en vanavond werken dus ben alleen met kleine man.

groetjes ria

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    oooo ik ben boos!!!

heb op 4 april een tas gekocht via een site.. levertijd paar weken.. op 19 april ontvang ik trackingnr verzonden via dpd.. 20 april uitlevering.. hele dag thuis.. niets... ik gisteren bellen.. chauffeur had werk niet af gekregen, maar vandaag komt het echt hoor zei de belmiep... gisteren hele dag thuis geweest... niets..
    ik vanmorgen bellen... andere miep: u heeft pakket ontvangen.. op 20 april 21:30 en uw handtekening staat eronder.... WTF?????
    Moest maar bezwaar maken bij webshop.. ne dan konden die eventueel een onderzoekje doen... goedemiddag....

ik kook!!! de lul van dpd kan geen huisnummers lezen of straatnamen blijkbaar... en een of andere uitgekookte tekent gewoon met mijn naam die die van pakket afleest????

ben maar boodschappen gaan doen.. eerst therapie gehad, pijn... haasten naar cb.. boodschappen doen... niet wetende dat mijn oosterburen vrij zijn... heb uur in auto gezeten over stukje dat ik normaal binnen 5 min afleg...

furieus!!! rotdag! daaag tas :(

13. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    He Bah, wat kut Limmie!

Kan me voorstellen dat het laatste waar je zin in hebt is om het zelf weer uit te zoeken en te regelen. Dat zouden zij moeten doen!
    Fout afleveradres is fout afleveradres.

Sterkte ermee!

Ladouce was lekker op fietsie naar HA voor prik en nu lekker thuis aan het werk. Is de verleiding niet vreselijk groot om lekker in de tuin te gaan zitten?

Ik heb hier ook voor geen meter zin meer, maar moet toch nog even de schouders eronder, anders zit in het weekend niet lekker rustig.

Ria hopelijk een fijne avond zonder je lief. Hoe gaat het verder met je? Jij bent ook bijna op de twaalf weken. Fijn hoor!

Okee, ik ga weer even door, des te eerder kan ik naar huis!

14. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
  15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    leuk is dat filmpje he pink :)is grote hit op dragenforum

zo, tas is terecht.. zonder excuses en zonder handtekening werd die door norse dpd man gebracht.. eikel.

lies, doe je rustig aan?

wat is het warm buiten.. zit in mijn badjurk in zwembadje steeds.. ja, heb badjurk, lijkt op jurkje met spaghettibandjes, valt wijd over de dijen maar is dus een badpak.
    ff wat kleur opdoen voor ik volgende week weer uit de kleren moet bij fysio voor evaluatie :D

16. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Zeg Lim en waarom heb je dan die man niet met de tas voor zijn harses geslagen whahahahahahahha:D:D:D

O ja is natuurlijk weer zonde van die tas.:p:p:p

Gelukkig heb je hem, en tja excuus was natuurlijk wel terecht geweest.

Zo ga bob inladen in de auto even uitlaten in de nieuwe wijk waar we gaan wonen en daarna langs de burger king even een menuutje halen jammieeeeeee
    heb lekker het rijk voor mezelf vannacht neit geslapen van d epijn in me buik maar zat zover naar boven dat het maag of darmen geweest moeten zijn, maar was zeer pijnlijk, dus nu noah maar even naar schoonouders gedaan en net even paar uur even lekker geslapen, en nu knort me maagje en moet ik daar naar luisteren hahahahahaha:D:D:D:D

17. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Superfilmpje Pink :)! Kindje swingt de pan uit.

Ik vond trouwens dat filmpje wat jij had ingebracht Lies ook niet te versmaden, van het koninklijk Prinsesje :D, sohee ..
    Mijn lief had het ook niet meer.

Lim, fijn dat je tas toch nog terecht is. Had je er nog voor moeten bellen of heeft het bedrijf het zelf opgelost?
    Ik hoop dat ie mooi is en de je irritatie als sneeuw voor de zon verdwijnt.

Bekje, hoe gaat het met je meissie?

God, wat is het zwoel vanavond .. Ik hang lekker met laptoppie in hangstoel buiten, heerlijk ..

Nou, ik ga stoppen en wens iedereen een mooie avond en nacht toe.

Tot morgen!

18. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Ga je eventjes de hond samen uitlaten, noah was toch logeren. Hoor je allemaal sirene's dus wij even kijken een auto te water, dus wij er even naar toe om t ekijken wat er loos is. Daar aangekomen (de nieuwbouwwwijk waar we gaan wonen) idd een auto te water en behoorlijk wat van de kant af, veel politie brandweer ambulance en zelfs een traumahelikopter. Toen we daar aankwamen werd er een lint gespannen en moest iedereen erachter blijven. We hoorden dat er wel een persoon uit was gehaald en die waren ze aan het reanimeren, dat kon je ook zien. filmcamera's fotocamera's en talloze mensen die stonden te kijken. Wij wilden op een gegeven ogenblik naa rhuis, alleen probleempje onze auto stond dus net achter het lint:D:D:D dus wij vragen of we de auto mochten pakken, zegt die agente, nee mevrouw want die staat nu op het plaats delict, ik zeg pardon dat lint werd door die witkop pas er neer gehangen toen wij uit onze auto waren, had die dan niet even kunnen zeggen zetten jullie de auto even achter he tlint, ja zeg ze sta hier net kan er niks aan doen, geef me uw nummer maar dan bellen we wel als die vrij gegeven word. Euhhhhhh waar denk je dan dat wij naartoe gaan. Ik zeg tegen haar ik ben zwanger wil me auto en wil naar bed. Op een gegeven ogenblik is ze gaan bellen, en heeft ze 3 personen gesproken, en uiteindelijk is onze auto vrijgegeven en konden we naar huis;) Goeie les voor de volgende keer, gewoon lekker thuis blijven. Vanmorgen om 7.08 is er pas nieuws naar buiten gekomen, die man is een hele tijd gereanimeerd en in kritieke toestand weggebracht, het kan gaan om een misdrijf. wij hebben het woord wapens wel voorbij horen komen, dit van de reporter die voor ons stond en dicht bij het ongeval gestaan had, en van de politite hoorde het woord wapens en uitgebreid sporenonderzoek.

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Liesje is 4 dagen vrij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hoeraaa liesje

wow ria... heftig... allemaal in dat brave Veenendaal?

Deel Deze Pagina