35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Leuke foto Lies, je staat te glunderen!!
    Ik wilde jullie ook nog even veel succes wensen met de onderzoeken morgen in het ziekenhuis. Weet niet precies hoe laat je moet en of je gelijk de uitslagen krijgt, maar ik denk aan jullie en duim voor een sterker dan sterk hartje zonder gekkigheid!

Hier beginnen de zenuwen voor donderdag toch wat toe te nemen...Noem mij maar gek, maar het is nog steeds niet doorgedrongen dat ik zwanger ben en ik kan me gewoonweg niet voorstellen hoe het is om een kloppend hartje te horen wat uit je buik komt, laat staan dat ik me kan voorstellen dat ik donderdag een kloppend hartje hoor wat uit míjn buik komt! En dat die VK dan zegt dat alles goed is en er een goed groeiend mini-mensje in mijn buik woont. Het klinkt allemaal net zo onvoorstelbaar voor mij als een ontmoeting met een alien; daar geloof ik ook niet in :D
    Enniewees, begin het dus wel spannend te vinden nu.

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Spannend he Bekje? ga er maar lekker van genieten!

Morgen is nog niet de echo van het hartje hoor, das ergens volgende week. Morgen is een bezoek aan de kinderarts, geen idee wattie gaat doen :)

Ik zet zo even een foto in mijn album (op FB issie al te zien...damn those eyes...). Ogen om in te verdrinken!

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Och och och, zulke lieve oogjes Lies! En de foto onder de geboorteposter is erg leuk. Lekker hoor, even een klein stukje wandelen. De eerste keer met Quinten, op dag 8, was ik te ver gegaan. Voelde me binnen in huis al een hele pief en wilde per se naar een speeltuintje met Danique, merkte toen dat je je aardig kan vergissen in een klein stukje lopen!
    Quinten is trouwens niet zielig hoor, hij lijkt geen last te hebben van het weinige slapen :D

Bekje, fijn dat je helemaal verhuisd bent nu!
    Ik weet nog goed hoe onwerkelijk die eerste weken waren na de posi testen. En jij bent ook veel met de verhuizing bezig geweest, kan me voorstellen dat het daardoor ook nog wat verder van je af staat.

Lieve Duim, ik heb alle 4 de keren dat ik zwanger was ook helemaal niets gevoeld voor m'n NOD's. Helemaal nada, noppes, niksssss.
    Sterkte meid met deze zware wachtdagen!

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bekje: kloppend hartje ga je nog niet horen.. maar wel zien.. luisteren doen ze meestal niet voor de 11 weken.. :)

lies: succes morgen in zh

natas: dat is dan nog iets.. dat die er zelf geen last van schijnt te hebben :)

pff, gezeik voor de feestdagen is weer begonnen.. ik weet niet hoevaak ik fam nog moet zeggen dat ik kerst, oudjaar, sinterklaas, pasen NIET met zijn familie wil vieren omdat er altijd ruzie is, of een heel gespannen sfeertje... elk jaar opnieuw moet ik het zeggen..
    en hoppa.. daar is de 1e vraag weer" sinterklaas met zn allen... en zoals elk jaar krijgen wij weer bonje en brengt M het zo dat ik niet wil.. etc... hij is de eikel die steeds herrie heeft met ZIJN familie.. die de hele weg in de auto loopt te vloeken
    en hoe groot is dat oerwoud voor kop van zijn fam? verjaardagen vier ik nog samen.. maar de rest van die dagen is voor ons..

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hee Bekje...je bent geland lees ik. Kun je daar mooi een nestje gaan bouwen voor jullie mooie kindje ;)

Lies: ik vind de foto's allemaal leuk. Het lijkt me een heerlijk ventje en ik word warm van alle liefde die zelfs in woord zo tastbaar is.

Hier een weekendje sanitairvluchteling geweest. Mijn badkamer wordt verbouwd en ik ben met kind én was richting mijn Lief gevlucht.

6. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    GROOT Gelijk Lim!
    Vervelend dat je er iedere keer weer opnieuw over moet vechten. En dus de sfeer weer keldert.. :(

Bekje, fijn dat de verhuizing achter de rug is. Wat een klus he .. Wel heel leuk van dat verrassingsontbijtje! En kan me het 'alien'-gevoel goed voorstellen. volgens mij zou ik het ook voor geen meter geloven als het mij nog zou overkomen .. ;)
    Spannend en vast heel bijzonder ook straks de eerste echo.

Natas, fijn om nog zo'n bemoedigend bericht te lezen. Volgens mij hebben jullie de vorige keer dit ook geschreven. En wie weet is het nu anders .. (ik hoop en bid en duim en hoop en en ..)
    Heb je verder nog een beetje fijn (rustig) weekend gehad?

Lies, wat leuk zo voor het eerst op pad met je kleine. Wat ligt hij heerlijk in de wagen en inderdaad, sweet eyes.

Hellen, goed idee van je vlucht. Zeker met een kleintje is badkamer onmisbaar. Hopelijk ook gezellig bij je lief. Moet je ver reizen?

Nou, vandaag (op flinke zeurende koppijn na (die lief ook had trouwens) best een fijne dag gehad. Vrij weinig er mee bezig vergeleken met de afgelopen dagen. We hebben eerst mijn zus met gezin gezien en daarna lekker een beetje geklust aan ons nieuw keukentje. Naar tevredenheid, dus dat is fijn.
    Ik duik er gauw in, nog steeds met koppijn en hoop dat het nog een beetje wegtrekt.

Slaap lekker en tot morgen!

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ahhh duim, nog 5 daagjes zie ik. Het wordt spannend. Heb je zelf al enigf idee, of durf je dat nu niet meer te hebben? ik zou em dat best kunnen voorstellen, hoor!

Mijn olief woont 150 km bij ons vandaag, trouwens. En het was DRUk dit weekend: vrijdag deed ik er ruim 2 uur over, vandaag 1 uur en 50 minuten. Op zondag doe ik het normaliter in anderhalf uur.

8. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Goh, wat rustig hier ..

Hellen, da's best even rijden 150 km. Ik heb ook een tijdje lange afstandsrelatie gehad, best een gedoe hoor.

Wat wachten betreft heb ik het behoorlijk moeilijk. Verlies vertrouwen in rap tempo. Heb vreselijk slecht geslapen vannacht. Barstende koppijn, hittegolven en dan weer koud. Onrustige dromen. (wel gedroomd van een positieve test trouwens). Maar ben toch vreselijk bang voor een teleurstelling.
    Sinds vanochtend heel vaag bruinverlies. En gister ook een beetje menstruatiepijn.
    Vorige keer werd ik op dag 12 na tp ongesteld. Ben nu zo bang dat het weer die kant op gaat ..

En tja, het is oud bloed, dat weet ik. Wie weet ..

Ik ga maar even buiten wandelen en beetje afleiding zoeken.

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Owww...Duim it ain't over till it's over meid! Ik blijf heeeeel hard voor je duimen. Dat warm-koud-wam-koud hebben klinkt mij wel goed in de oren hoor!

Hoest met moeder lies?

10. Elizabeth38

Elizabeth38 Actief lid

12 jul 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik ben 38 en 10 weken plus zwanger. Ik verwacht mijn 1e kindje. Spannend. Soms denk ik, ben ik niet te oud voor een eerst kindje. Ik heb dit tegen niemand gezegd maar soms denk ik daaraan. Stom hé!

Groetjes,

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ach joh..je bent zo oud als je je voelt ( hoewel ik me 's ochtends vaak 80 voel hoor ;) )

Ik beviel 1 maand voor ik 38 werd van mijn eerste en nu op mijn 40e zijn we gaan pogen voor een 2e.

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hellen, ik ken jou niet uit het verleden, maar hebben jullie samen een kindje en wonen niet samen of begrijp ik dat verkeerd?

Duim, kan innestelingsbloed zijn, of dat van de 3 er bijvoorbeeld 1tje niet is ingenesteld, kan vanalles zijn, ik heb nog steeds goeie hoop voor jullie en duim me rot!!!

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    *zwaait naar Salcia*

Yess...that's me. Maar..het samenwonen gaat ergens komend jaar er toch écht van komen hoor :) gezien mijn en zijn leeftijd wilden we alleen niet langer meer wachten met de pogingen tot een eventuele 2e...

14. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ok , ben ik weer helemaal bij, haha

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

#3795 Liesben, 24 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 okt 2011
    Vanmorgen weer een bezoek aan de kinderarts gehad. Het was meer een social call...en dat terwijl we ruim een uur moesten wachten :(
    Maar goed. Eelco zit inmiddels weer boven zijn geboortegewicht! Niemand die dus kan zeggen dat we hem niet genoeg te eten geven ;)
    Over 3 weken echo van het hart (die is iets uitgesteld omdat papa er anders niet bij kon zijn, was geen probleem vlgs de arts). wederom heeft arts ook wel naar hartje geluisterd, en hij kon geen ruisje horen. Positief dus!
    Morgen is hij al weer 2 weken...zo gek, Ik kan me niet voorstellen dat hij er niet was.
    Vanmiddag hebben we weer even een stukje gelopen. Heerlijk.
    En savonds trek ik me na het eten lekker terug in mijn coconnetje...dwz zeggen pyama aan, Eelco naast me en even met de flaptop aan :)
    Straks komt lief er gezellig bij met een potje thee en tutten we wat tot de laatste voeding rond 22:00 uur. Ik vind het bijna jammer dat ik binnenkort toch afscheid moet nemen van dit avondritueel. Maar ik kan toch niet elke avond om 20:00 uur in bed liggen? ;)

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    tuurlijk kan dat Lies :) is toch gezellig.. kijk.. als je nu nog steeds naast Eelco ligt als die straks baard in keel heeft en zon 18 jaar oud is .. dan zou ik zeggen stoppen.. maar nu.. gewoon doen waar je je lekker bij voelt

17. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Mee eens Lies zolang het kan ...kan het dus gewoon doen.
    Ik tut met V 's morgens ook zo lekker. Moet er niet aan denken dat dat volgende week niet meer kan als ik moet werken:(

18. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Gewoon lekker doen Lies...lijkt me ook heerlijk, kan niet wachten!

Lim, wat een gezeik over de feestdagen bij jullie weer...pff
    Ik gun jou zo erg een keer lekker rust in je leven

Ik heb weer mega veel energie, heb vandaag de hal gewit..hoe gek kun je zijn als je 36 weken zwanger bent bijna

19. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Bekje...wat heerlijk dat je helemaal verhuisd ben, nu kun je lekker gaan settelen...
    En logisch hoor dat je zenuwachtig bent voor de echo en ook dat je je nog niet echt zwanger voelt...maar ik heb er een super goed gevoel over en donderdag ga jij ons lekker een mooie foto showen van jullie frummel

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dikke knuf aan Duim, het wachten wordt elke dag zwaarder voor je.

Lies, in elke fase heb je wel weer een ander mooi ritueeltje. Maar als jij de komende 5 jaar lekker om 20.00 uur op bed wil gaan liggen met Eelco moet je dat lekker doen :D

Pink weer werken volgende week, oei dat zal even wennen zijn.

Deel Deze Pagina