sal, alle vactures die hij aangeboden krijgt is allemaal jouw omgeving.. voor hem niet te doen almere, a'dam, den haag die kanten op gesprek vandaag was ook nix.. zochten een zwaar technisch iemand.. ik denk dan lezen jullie geen CV???? weer half NL doorgeweest voor niets
Dank jullie wel lieverds, het helpt dat jullie allemaal zo positief zijn! Hellen, ik zie 2 fotoboeken maar alleen met spulletjes/voorbereidingen en van mooie Roos, maar geen echo? Was net zo nieuwsgierig geworden!
wat kut Lim dat het weer niks was vandaag...en ja klopt ook wel denk ik, hier in regio is natuurlijk meer qua werk waarschijnlijk.
Duim, ach Duim toch...... wat vind ik dit ongelovelijk triest. Gewoon geen woorden voor. Verdamme!! Hele dikke knuf meid. Wou dat ik meer voor je kon doen. Oeps....... Lim, ik ga morgen internetbankieren Zeg, kunnen we niet bij elkaar logeren? Doen we om en om een nacht met de kids en de andere nacht mag je dan oordoppen in doen en lekker ronken. Lijkt me wel wat! Koffie, dikke knuf. Zo naar dat het weer niet goed gaat met DL. Sterkte! Ik zie nog geen nieuwe foto Pink? Bekje, ik denk aan je morgen!
Goedemorgen lieverds Vandaag is DE dag...ben nerveus en heel berustend tegelijk, weet niet wat ik ervan moet denken. Klagen over weinig plassen doe ik vandaag niet, ben er 2x uitgeweest vannacht Maar kan ook van de zenuwen komen, hihi. Ik denk dat ik vanmid dag iemand een smsje stuur en als diegene het dan voor me wil posten, heel graag! Duim voor me meisjes, ik voel jullie steun en het helpt!!
Ik duim, ik duim bekje! er zijn meerdere foto-albums, kijk maar goed in het kadertje waar die andere 2 albums staan. Kun je toch nog ff looken Hoe laat mag je?
Dank je! Ik moet er om 14.45 zijn....en dan is het en intake en echo, dus ik hoop dat ze eerst die echo doen, want anders zal mijn bloeddruk ook wat aan de hoge kant zijn denk ik Heb je foto's gezien idd, alleen weet ik niet zo goed welke van 7 weken is? Heb bij Salcia ook even goed kunnen kijken, die heeft ook met 7.1 wk een echo gehad, exact zo ver als ik. Ben benieuwd, heb nu in ieder geval een idee wat ik kan verwachten, bedankt!
duimen gaan hier in hoogste versnelling, hoewel het gewoon overbodig is want jij bent zoooo zwanger bekje.. je kan zooo straks weer fotos plaatsen van broeken en buikje nu... en over paar maanden Bekijk bijlage 193428 hier je echo van 6 weken + 5 dagen.. inwendige echo.. want van buitenaf is het stuk lastiger.. dus heb je boel bijgewerkt?
Bekje, succes en veel plezier vandaag ook. Wordt vast heel mooi en bijzonder! Dank jullie voor de knuffels en meeleven. Hier vanochtend een ontzettende omomomomotest om het me nog eens in te wrijven. Gister heb ik met Gent gebeld of een bloedtest nog wel zin had. Ik moet hier namelijk een WEEK op de uitslag wachten, zo stom. Maar dat vonden ze niet perse nodig. Ik moest wel met de bollen doorgaan, want er zijn soms vrouwen met (hevig) bloedverlies die toch zwanger bleken, al komt dat weinig voor. Ik bloed niet hevig, maar wel zodanig dat het op een gewone menstruatie lijkt tot nu toe. Als ik morgenavond of zaterdagochtend weer omo test, mag ik stoppen met de bollen en dan is het definitief een feit .. . Gister zijn we maar een film gaan kijken en na een tijdje sippen kregen lief en ik toch de slappe lach, met tranen over onze wangen. Echt alle spanning die eruit moest .. En daarna moest lief huilen, het gaat alle kanten op. Maar gelukkig komt het er wel uit. Beter dan dat verdoofde onheilspellende gevoel. Ik ga maar eens mijn BTW-aangifte doen voor 3e kwartaal. Echt een 'heerlijke' afleiding. Ik kom vanmiddag wel weer even spieken voor bekje-echo. Liefs
Hoi meisjes, even een laatste berichtje voordat het gaat gebeuren...over 2,5 uur weten we meer! Ik begin erg angstig te worden, nerveus, rare maag....ik weet nu al dat ik ongeacht de uitslag ga huilen Ik ben absoluut niet gelovig, maar als er dan toch eentje bestaat, laat ons dan alsjeblieft een mooi mini-boontje met kloppend hartje zien! Ik meld me later!
Sterkte met de zenuwen Bekje, ik denk aan je! Zo, hier draait de tweede was, heb ik kraambezoek overleefd, zijn de flessen uitgekookt, heb ik al twee keer gekolfd, is Eelco in bad geweest...en zo te horen wil meneer nu eigenlijk wel weer wat eten. Maar mama eet eerst even, anders valt ze om. Lastig hoor, een ritme vinden met zo'n ukkie. En dan zegt iedereen: ga je zelf ook nog even een uurtje liggen? Ja, dat wil ik best maar ik zou niet weten wanneer
Oh ja, Eelco is erg onrustig vandaag. Ik weet niet goed wat er is, maar ik vermoed toch weer wat krampjes. Zo zielig
Het is helemaal leuk als ze dat zeggen als je ook nog een stuiterpeuter hebt rondlopen, Hoezo inderdaad, even liggen? Dat ritme komt wel hoor Lies, het is in het begin heel intensief allemaal. Wat zielig van de krampjes, doe je al de bekende truukjes als buikje masseren (met de klok mee) of op z'n buikje op je arm dragen? Bekje, ik denk aan je en de duimen draaien!!!! Arme meid, ik kan me nog ZO vreselijk goed die afgrijselijke spanning van een 1ste echo herinneren. Dikke knuf voor Duim, de dikste knuf die ik heb!
Roos heeft ook erge krampjes gehad en naast buikmassage, de beentjes laten "fietsen"of op de buik op je onderarm dragen, heeft ze ook best wel aardige resultaten gehad in het gebruik van infacol. Misschien het proberen waard? ik heb toen ik BV gaf ook nog wat dingen laten staan, maar merkte vrij weinig verschil. Het ligt meestal toch aan het darmstelsel dat moet wennen.... ik at dus daarna ook doodleuk weer van alles. misschien dat ze daarom dol is op hartig en pittig en een enorme fan is van knoflook
wacht ongeduldig op beknieuws heb je al geprobeerd te dragen met doekje lies? natas: las weer onderbroken nacht... x vandaag 4 jaar samen.. hoera... hele gezin compleet (gebeurd niet vaak want altijd is er iemand die plannen heeft) dus ik denk leuk! een familie uitje.. dus ik opper dat vanmorgen. antwoord: nee, kamer opruimen.... nee, garage moet ik afmaken ivm isoleren maandag.. inmiddels is het 3 uur: iedereen hangt achter tv of pc.. garage is nog niets aan gedaan, kamers ook niet..
Geef ze allemaal een schop onder hun achterste Lim! Gefeli meid met de 4 jaar!! Nog geen Bekje-nieuws? Jammer, kwam ik speciaal ff voor kijken.