35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Bekjenieuws :D

Alles was goed!!!! We hebben een kloppend hartje in een half turkse boon gezien :D nou ja, Lief heeft het vooral gezien, ik kon het allemaal niet zo goed zien en ik vond die mevrouw ook niet zo aardig. Ow en ook leuk; de printer was kapot dus we hebben geen uitdraai :( Maaarrr, daarom mogen we 10 november weer ;)

Ga even gauw wat eten maar nu zijn jullie bij! ;)

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hoeraaa bekje! dan nu nog een keer

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Whoehaaaaaaa, wat een super goed nieuws Bekje!!!!!
    *springt op en neer*
    *klapt in haar handen*
    *gaat gillen*
    *doet rondedansje*
    *legt aan een verschrikte Danique en Omi uit waarom ze een gillende rondedans doet*
    *Danique danst mee*

:p

4. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    O, wat superfijn voor je Bekje!!

Lekker genieten nu en leuk al snel weer een echo om het goed te maken qua printje.
    Wat zal je opgelucht en blij zijn!

5. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    YES!!!
    Bekje wordt mama *pinkt een traantje weg van ontroering*

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dank jullie wel lieverds. Het nieuws is nog steeds niet geland, maar het zat er echt :D

Vind het wel heel dubbel om hier nu zo blij te doen terwijl het verdriet van Duim, Des en Ladouce zo immens is...extra knuffel voor jullie meiden en extra dank je voor jullie dat jullie toch zo oprecht blij voor me zijn!

7. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Yeahhh Bek heeft een knipperend half Turks boontje gezien en mag over 14 dagen weer! Helemaal geweldig!

Lim gefeliciteerd met je 4 jr. Misschien de familie in de auto proppen en lekker gaan uiteten?

8. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    #3868 XxPinkxX, 27 okt 2011
    Laatst bewerkt: 27 okt 2011
    Ik was gisteren toch bij het cb geweest en ons muppie was helemaal goedgekeurd? Nou daar dacht de ka vandaag anders over:(
    Ons meisje moet een echo van haar heupen laten maken omdat ze een extra plooi in haar bovenbeen heeft. Om uit te sluiten dat er iets mis is met haar heupen (anders een spreidbroek denk ik?)
    En ze moet naar de kinderfysio om haar hoofd op te laten meten omdat een kant nogal afgeplat is en ze misschien een helmpje moet om schedelvervorming te voorkomen. Arm meisje dat zit allemaal niet fijn!
    Ik weet het ...het is allemaal niet onoverkomelijk maar leuk is anders. Waarom ga ik eigenlijk nog naar het CB????:(
    Ik zie mijn dochter al in de box liggen met spreidbroek en helm.....ach ik houd daardoor niet minder van haar en misschien valt het allemaal wel mee. Vind het alleen zo sneu voor haar.... duimen jullie mee dat het allemaal meevalt please!

Ik wil eigenlijk helemaal niet klagen over futilliteiten maar het viel me even rauw op mijn dak:).

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Bek.... Jaaaaaaa!!!!! Gefeliciteerd!!!

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    germ pink, daar zit je niet op te wachten nee op zon klein ruimtewezentje straks met helmpje en spreidbroekjes..
    knuf

nee, heb geen zin meer om iets te doen vandaag..
    quote van de dag:
    "ik heb geen kadootje voor je, hoeft toch niet elke keer wat te geven"
    dus... lim bezet bank straks en gaat allemaal TV programma's kijken waar ze de rest mee de kamer uitjaagd..
    en..
    Lim heeft kookstaking.. ben benieuwd wanneer de 1e komt met de vraag wat we eten :)

11. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Lim zeg je toch gewoon 'ik hoef toch niet elke keer te koken' ;)

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    nou..

moment is geweest, mama lang uit op de bank kookprogramma's kijken..en nu is die naar KFC :)

13. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Bekje yesssssssssssssss !!!!!!!!!!!!!!!!!

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ook hier nog eens Bekje...
    YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!
    Lekker genieten skattie!

Pink, ik hoop dat het allemaal meevalt. Oké, het zijn misschien futiliteiten, maar toch...niet wat je wilt voor je uk.

Eelco moet in februari ook voor echo heupjes, omdat Down-kindjes meer kans hebben op heupdysplasie.
    Maar ik concentreer me meer op de echo van het hartje. Dat vind ik het meest spannend.

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oh ja, ik heb nog 1 of 2 nieuwe foto's in mijn album gezet...
    (als ik jullie verveel met de foto's hoor ik het wel he? )

Enne, ik pas mijn oude spijkerbroeken weer? En zat eergisteren al 2 kilo onder mijn startgewicht? :$

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Jahaaaaa, nieuwe foto's van prulleke Eelco! En jouw smile is ook prachtig Lies.

Ben je nog steeds verbaasd Bekje? ;)

Ah gatsie Pink, zou echt niet leuk zijn als je meisje dat allemaal moet.
    Bij Danique was er ook twijfel door een extra bilplooi, gelukkig bleek op de echo dat er niets aan de hand was.
    Op het KDV zie ik regelmatig kindjes in spreidbroek of met helmpje. Nu ik er weer zit te voeden heb ik tijd om lekker naar alle babietjes te kijken en ik krijg niet het idee dat de kindjes zelf er veel last van hebben. Die weten niet beter.

Quinten zit nu pontificaal beneden, in slaapzak, op Chris z'n schoot. De laatste weekjes was deze 'avondslaap' de enige die nog echt goed ging...... dat beloofd wat voor straks.

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wil jij gewoon je strotje houden? heb paar weken terug mijn volledige klerenkast in container gekiept omdat ik zeer gefrustreerd werd van al die niet passende kleertjes :)

ik duim echt voor je natas dat het vannacht beter gaat..

18. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @Bebek: Yesss...zie je wel!!! En mooi het hartje gezien. Dat geeft een burger toch moed!!! Damn wat zal dat een mooi beebje worden :)

@Pink: hoe kan dat dan? Eerst te horen krijgen dat alles helemala Okee is en dan ineens is het dat niet? trouwens: afplatting is met kinderfysio vaak erg goed op te lossen. Roosje had er ook last van en er werd toen ook meteen over een helmpje gepraat, maar met goede begeleiding van een specaale kinderfysio (die ook aan huis kwam) en veel oefenen thuis bleek dat totaal niet nodig.

@ Liesben: hahaha wat fijn dat je alles alweer aan kan! Had ik ook, trot mijn stomme verbazing ( maar nu ben ik natuurlijk wel formaatje zeekoe). Leuk weer nieuwe Eelco-foto's. Keep 'em coming!

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oké, die 2 kilo onder startgewicht was een foutje...vanmorgen zat ik gewoon op mijn startgewicht.
    Enne, Hellen..ik heb ook niet bepaald maatje 36 hoor ;)
    Maar ik zit nu (net) weer onder de 3 cijfers..:D
    Ach, ik maak me er niet druk om, ik heb een kind gekregen. Maar ik was wel verbaasd dat de zwangerschapskilo's er zo snel weer af waren.

Vanmiddag moeten we naar het consultatiebureau voor de hoortest...nu al. Hm.
    Soms denk ik dat kind is stokdoof want reageert nergens op. En soms laat ik wat vallen en dan zie ik hem van schrik 2 cm loskomen van het matrasje..
    Nou ja, we zien wel.
    Ik moet trouwens ook even op zoek naar een slaapzakje maatje 56, want meneer is zo beweeglijk dat ie zich continu aan de dekens ontworsteld en vervolgens bloot ligt (dwars in zijn bedje...). Beetje frisjes snachts lijkt me, dus vanmiddag meteen even door naar de Hema, want daar heb ik laatst kleintjes gezien.

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dank jullie wel voor alle lieve reacties meiden!

Natas weer zo'n zware nacht achter de rug....? Of heb je eindelijk even mogen slapen?

Lies, mij verveel je nooit met de foto's, ik vind het hartstikke leuk om je mannetje te zien en om jou erbij te zien glunderen! :)

Pink, dat klinkt inderdaad niet als iets wat je wilt voor je kleine prinses. Misschien valt het mee en kan het opgelost worden met fysio zoals Hellen zegt? Vind het trouwens geen futiliteiten hoor; het valt je toch rauw op je dak en het gaat wel over je meisje!

Lim, sorry, gisteren was ik zo ego bezig dat ik geen erg heb gehad in je vierjarig jubileum, dus bij deze alsnog gefeliciteerd! Al begreep ik dat je niet eens een keertje goed verwend bent :(

Hier weinig nieuws, het is nog steeds niet allemaal geland geloof ik...Ik moet ook ophouden met googelen, want aan de ene kant word ik er heel blij van (dat je leest dat na echo met kloppend hartje in deze termijn de kans op een miskraam nog maar 5% is), maar aan de andere kant lees je ook te vaak nare dingen (dat de meeste miskramen tussen week 8 en week 12 plaatsvinden en dat duurt nog zo lang voor ik daar doorheen ben!). Dus door dat gegoogel ga ik me nu weer druk zitten maken over de volgende echo. En dat duurt nog 2 weken ;)
    Verder weinig klachten nog steeds, al ben ik echt doodmoe :( En ik voel mijn baarmoeder werken, maar volgens de VK was dat normaal want moest ik er maar aan denken dat een gewoon orgaan ineens vele malen moet gaan uitrekken en hoe dat dan zou voelen. Euh, geen idee? :D Enniewees, schijnt niets te zijn om je druk over te maken! Nou, dat zal dan wel.

Deel Deze Pagina