35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    succes vanmiddag lies..

bekje: als dat hartje klopt neemt kans op miskraam drastisch af.. als je maar door blijft googlen dan vind je vanzelf allerlei verhalen.. kindjes die het niet redden met 12 weken , 20 weken of zelfs nog later.
    maar hartje klopt nu bij jou.. en over 2 weken zie je iets wat al echt op een kindje begint te lijken... en in Juni beval jij gewoon van een kleine meid..

2. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Heb huilbuien, ben gaan wennen op het kdv, ja ik! Want ik heb er het meeste moeite mee:( Wil mijn kind helemaal niet wegbrengen.......

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Bekje...ik deed dat ook, googlen, maar je maakt jezelf helemaal gek...en nog kan ik dat doen nu ik bijna 37 weken zwanger ben en lees dan alleen de ergste dingen...maar het heeft geen zin...je bent zwanger en probeer te genieten nu hoor!!! Vind het zo leuk voor jullie!!!!

Pink, ach meis, ja is ook kut lijkt mij...

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    mamsie toch!

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Jeuj, Eelco is met vlag en wimpel geslaagd voor de gehoortest! De gehoortestmevrouw zei nog dat veel kindjes onvoldoende scoorden vandaag, en dat het met Down-kindjes soms wat lastiger was..maar nee hoor :D
    *kijkt heul trots*

Pink, ik snap je hoor! Lijkt me ook vreselijk!

Bekje, je moest eens weten hoe vaak ik mezelf een miskraam heb gegoogled. Maar weet je? Op het internet vind je voornamelijk de slechte verhalen, en die eindigen bijna allemaal met: en dan ga je dood. Lieffie, je bent zwanger, en er is geen internetpagina die dat kan veranderen!

6. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Lieve meiden,

Ik lees wel mee, maar het is echt even flink moeilijk voor me nu hier.

Ik bloed gewoon door, en prop volgens protocol (voor mijn gevoel echt voor de K zijn K) nog die klotebollen er in. Het voelt zo tegenstrijdig .. Vanavond of morgenochtend doe ik nog een testje voor de zekerheid en dan kan ik het echt loslaten.

Ik geef iedereen even een dikke knuf en meld me wel weer als ik beetje boven jan ben.

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lieve duim... Dikke knuf voor jou!!

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lieve Duim, ik heb er geen woorden voor...ik voel zo intens met je mee. Hele dikke knuffel!

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    :( duim, wat erg... knuffel

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik kom jullie nog even een fijne dag wensen. Om half twee komt Moeders voor Moeders, ben alleen benieuwd of ik het kado krijg....ikl ben opgegeven voor de 7 weken, maar ze komt vandaag en nu ben ik 7.3 weken...dus ben heel benieuwd. Vind het sowieso een fijn idee dat ik anderen kan helpen, dus ik hoop dat ik mee kan doen! De ochtendpies staat al klaar :D Hoewel ik niet snap dat ze een test willen doen als je al bij de VK bent geweest en de bevestiging hebt dat je echt zwanger bent, maar ok.

Daarna ga ik even naar het dorp want wil nog wat kleine dingetjes scoren voor het huis en daarna is mijn energielevel wel weer naar het nulpunt gedaald denk ik :) Vanavond nog bezoek van een vriendinnetje, maar daarvoor hoef ik de deur niet uit.

Nog een extra dikke knuff voor Duim en ook een knuffel voor de rest van de meisjes! :)

11. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Gisterenavond te horen gekregen dat het zoontje van een forumdinnetje 1 dag na zijn geboorte is overleden.
    Zet mijn 'zorgen' weer even in perspecief:(

12. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Als je er behoefte aan hebt, mag je me altijd een pb'tje sturen Duim. Ik had zo gehoopt dat je dit bespaard zou blijven.

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Pink, jij bedoelt van Lara of niet? ze is mijn buddy op ZP.....

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    :( Moeders voor Moeders is net geweest, ik mag niet meedoen :( Omdat ik aan een hernia geopereerd ben en de chirurg dus in aanraking is geweest met het ruggenmerg, ben ik uitgesloten van deelname :( Die mevrouw vond het zelf ook vrij gek geloof ik en vooral jammer, want de teststreep was wederom donkerder dan de controlestreep en stond er direct. Volgens haar was dit een test die ze zelden ziet zo mooi, zo knallend en zo snel! En ik had dus nog 8,5 week mogen geven, maar helaas.... Ik maak nog foto van de test en die zal ik van het weekend nog wel even in mijn album plaatsen. Niet hier, jullie snappen wel waarom.

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Pink, wat een verdrietig nieuws! Wat is er gebeurd dan??

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @Duim..ik vind het zo ontzettend naar dat het deze maal weer mislukt is. Bah!
    @Pink: ik had van dat overleden kindje ook gehoord. Daar draait je maag van om, he?
    @Bebek: is zie het oorzakelijk verband tussen een hernia-operatie en HGC hormoon even niet zo goed. Kon ze dat nog uitleggen?

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ow bah Pink, dat zijn echt berichtjes waar je naar van word..zelfs het feit dat Eelco Down heeft valt daar volledig bij weg. Ik moet gewoon huilen, ook al heb ik geen idee over wie het gaat...

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ach Bekje, ik mocht ook niet mee doen omdat ik 15 jaar geleden een bloedtransfusie heb gehad....
    Frustrerend hè? Maar joh, je hebt het geprobeerd en je hebt er weer een mooie test bij ;)

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Verder net weer een flink rondje gelopen...best vermoeiend en pijnlijk "down under". Zo'n litteken/ruptuur is best gevoelig :(
    En we hebben net de papieren voor het aanvragen van het gezag op de bus gedaan, aangezien papa anders geen poot heeft om op te staan als er iets met mij gebeurd. Zo raar dat erkennen alleen niet voldoende is. Maar ja.

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

#3900 Liesben, 29 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 okt 2011
    Ik heb net, na een huilbui, besloten volgende week eens te overleggen met het consultatiebureau. Ik merk dat ik erg onrustig van word van het kolven, en het voelt alsof ik faal. Maar Eelco drinkt nu 6 flessen van 120 ml borstvoeding, en dat kolf ik gewoon niet per dag. Ik kolf elke 3-4 uur, en dat samen met het voeden kost me dat dus gewoon ruim 7 uur per dag...dus ik wil eigenlijk KV met Bv gaan combineren, zodat ik er niet aan onderdoor ga. Nu in het weekend, als de papa er ook is dan is het net even makkelijker, maar door de weeks moet ik overdag alles doen. En kom ik dus nergens anders aan toe.En als mama er aan onderdoor gaat heeft Eelco er ook niks aan. *snik* :(

Deel Deze Pagina