35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, weer een drukke dag voor de boeg. Tussendoor wil ik nog even naar de vk om even te laten kijken naar het litteken van de ruptuur..die doet sinds twee dagen weer zo'n zeer terwijl ik er daarvoor nauwelijks nog last van had. Nu kan ik amper zitten..

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    au lies.. kan ontstoken zijn... wat kan helpen is in een badje van soda of badedas gaan zitten..

kga ff paar fotos in album zetten.. speciaal voor Natas zodat ze kan zien wat ze gemist heeft :D

3. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Haay, meissies. Ff vanaf mijn foon. Ik lig ziek in bed. Snot geeft licht;) en hoofd probeert in omvang te verdubbelen. Mollen slapen nog denk ik.

River welkom! Pink 37 jaar ook pas laat besloten om voor een kruimeltje te gaan en sinds bijna 4maanden mama van een dochter. Ik kreeg ooit de tip van een collega waar ik ook al mijn twijfels bij uitte,"bij twijfel doen" en dat is de beste tip die ik ooit gehad heb!

Ik strompel even naar beneden voor een fles want muppie heeft vandaag dus ook pyamadag.

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    alweer/nog steeds ziek pink? beterschap meis!

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hallo skatties, even snel tussendoor vanaf mijn werk :)

Wilde ook even tegen Desmo zeggen dat ik haar een stoer wijf vind! En dat ik heel verdrietig ben dat ik door omstandigheden niet mee kon gaan snuffelen gisteren :(

Verder geen nieuws. Ben iets minder moe vandaag lijkt het, wat me gelijk weer ongerust maakt, want ' is alles nu wel goed' ?

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nou, niet ontstoken aldus vk. Alles ziet er normaal uit...nou ja, voor zover je van normaal kan spreken na inscheuren en hechten. Ik heb ws last van de dikke hechtdraden in de onderste spierlaag..die worden er nu ong door mijn lijf uitgewerkt. Fijne info dames? ;)

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    des, ook van mijn kant wil ik even zeggen dat ik het super van je vind dat je op kraambezoek bent geweest bij Lies en Eelco!!

Lim, kun jij het kaartje van Lies nog inscannen voor mij en Pink?

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zal ik vanavond ff proberen te doen salcia

lies: toch fijn dat je weet dat daaronder nog spieren zitten dan :D

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    TNX lim

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lies, gelukkig is het geen ontsteking! Dat gevoel van die spieren herken ik wel na een naaisessie :D Maar dan in mijn rug. Niet heel lekker nee :$

Zo, heb lunchpauze op mijn werk, net even met de boefies gegeten. Ik kreeg net een kaartje met een kadootje in mijn tas gepropt van mijn ene collega, met de mededeling dat ik het thuis mocht open maken....tis zo'n rare snuiter, maar dat doet ie dan wel weer ;) En ik ben nu heul nieuwsgierig!

Zometeen naar de fysio, ook leuk. Not. Dan met hondje lopen en dan het grote nieuws aan de dietiste vertellen en meteen proberen mijn overgbleven producten te ruilen voor geld, want daar heb ik nu niets meer aan en is toch zo'n 50 euro handel!

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ja fijne info Lies, vooral als je over 3 weken moet bevallen, hahaha. Maar fijn dat het niet ontstoken is!!

Pink, meis....beterschap!!

Bek, leuk onverwachte cadeautjes.... en ja is beetje zonde van die 50 euro handel. Is je huisje al beetje op orde? Ga je foto's plaatsen?

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Sal, het is nog niet echt naar mijn zin, maar langzaamaan komen we er wel met het huisje! Weet nog niet of ik foto's ga plaatsen, moet ze eerst nog maken :D

Tssst, misschien ligt het aan mij hoor, maar ik vind het nogal gek als mensen na een echo van 6.5 week in hun onderschrift gaan zetten dat hun kindje zo mooi is! Dan overdrijf je het toch wel een beetje boel hoor! Ik heb die echo met 7 weken gehad en geloof mij: ik kon er niks moois aan ontdekken, behalve dat het heel mooi is om zo'n kloppend hartje te zien natuurlijk. Maar de opmerking ' je bent zo mooi' bij een echo van 6 weken vind ik persoonlijk nogal...euh...vreemd :D

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    hahaha Bek...ik vond het ook helemaal nergens op lijken hoor en bij 10 weken was het net zo'n marsepeine kikker van sinterklaas

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ben helemaal van slag
    op doekenforum lees ik net berichtje van klein mannetje van 5,5 maand die gevochten heeft tegen leverziekte en het gevecht verloren heeft.
    Er zijn oproepen geweest voor de mensen met dezelfde bloedgroep, om zich te laten testen om bij leven een stuk lever te doneren.. en ik heb die bloedgroep, maar heb me ingelezen over de risico's en die waren groot.. dan ben ik toch niet egoistisch dat ik voor mijn eigen gezin kies? Maar nu is hij overleden.. en voel ik me schuldig :( want al was het kleine kans.. misschien was ik geschikt als donor?
    tranen hier... bah bah

15. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lim wat een vreselijk verhaal!!!
    En nee je moet je niet schuldig voelen, je hebt zelf een gezin en als er risico's verbonden zijn aan zo'n ingreep dan is het logisch dat je dat niet doet hoor.... maar begrijp dat je van slag bent door het verhaal

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Limmeke, hoe verdrietig ook...je moet je niet schuldig voelen! Je maakt een weloverwogen keuze, namelijk je eigen gezin. En dat is heel logisch, heel natuurlijk!
    Schuldgevoel is een naar iets. Ik heb het ook gehad, en nog soms. Eelco heeft Down omdat ik zo nodig nog een kind wilde op mijn leeftijd...
    Meteen vergeten dat soort gedachtes, schiet je niks mee op.

Uhm, mama's...de zogenaamde "regeldagen" als ukkie 3 weken is? Kan dat?
    Wat ik al aan ritme had kan ik nu overboord gooien vandaag. Ik geef hem nu ook maar wat meer te drinken/eten, want heb het idee dat ie hongeriger is dan voorgaande dagen. En ook die felssen drinkt ie geheel leeg, dus het zal wel goed zijn. Ook de vk zei dat je hem met bv, ook al is het met fles, nooit teveel kan geven.

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Graag gedaan :D:D

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    schuldgevoel is idd klote.. en jij moet je dus ook niet schuldig voelen..
    met BV kan je idd nooit teveel geven, grappig eigenlijk he.. je zou toch zeggen vol is vol :)

Hoe gaat het met het stemmen trouwens? loopt Eelco al binnen?

19. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    :(Schuldgevoel::(
    de auto niet op de handrem zetten bij parkeren waardoor die met je 2 kleine kinderen in het water beland ... kindjes gereanimeerd maar allebei niet meer te redden.

Vandaag gebeurd bij R. voor de deur. Moeder is een ex-collega van R. die afscheid kwam nemen op kantoor. Diverse collega's zijn in het water gesprongen om de kindjes te zoeken, tevergeefs. Het hele bedrijf huilt geloof ik.:(

Lim, je kunt niet altijd een ander voorop zetten, hoe graag je ook zou willen. Egoistisch is iets anders dan realistisch. Probeer het van je af te zetten, je haalt het kindje er niet mee terug.

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    he des.. had dat gelezen.. hoe erg...
    lijkt vandaag wel of krant uitpuilt met berichtjes van kinderen die dood zijn.. die 2 in die auto, Niek, dat kindje dat gisteren in het zwembad de luidspreker op de kop kreeg..

Deel Deze Pagina