o Des wat vreselijk he dat verhaal...en logisch dat iedereen daar van slag is... Ik begrijp het ook niet...kinderen zitten toch vast in stoeltje, hoe kun je ze dan niet vinden?
De auto is met open deur in het kanaal gedonderd en dus gezonken als een baksteen. De kindjes zaten nog vast in hun stoeltjes en konden geen kant op. Als je dan in het ijskoude water duikt, krijg je al een shock van de kou en bovendien zie je onder water geen hand voor ogen. Laat staan dat je dan die auto vindt, de open deur vindt, kindjes losmaken en weer naar boven zwemmen. Dat kan alleen een duiker met een zuurstoffles. Intens triest dit verhaal. Volgens mij ben je rijp voor een inrichting als je dit de rest van je leven moet dragen. Er is trouwens nog een kind, de oudste, die zat op school. En inderdaad dat kindje met die luidspreker op zijn koppie. Hoeveel pech moet je hebben *edit, bericht even gewijzigd nav nieuwe feiten op lokaal nieuws*
sal en pink.. jullie wilden toch kopie kaartje lies? stuur je ff jullie emailadres door dan mjah.. heb mijn schatten vandaag maar ff goed geknuffeld want al dat nare nieuws doet wat met je ook al staat het zover weg van je
Nou bah bah Des....dit overleef je bijna niet als moeder, maar je moet voor je andere kind...en duikers zijn er natuurlijk ook niet meteen...echt drama! stuur mijn email ff in pb Lim, thanks!
Ah Lim, wat vreselijk verdrietig. Je hoeft je niet schuldig te voelen, je kindjes hebben jou nodig. Oh Des, wat een afschuwelijk verhaal! De rillingen lopen over m'n rug. Beterschap Pink! Ben jij al aan het werk geweest deze week? Lies, ik heb ook behoorlijk last gehad van de grote knip en hechtingen bij bevalling van Danique. En dat staat herstel flink in de weg heb ik gemerkt nu ik na Quinten geen enkele hechting had, dat ging veel sneller. Sterkte!
Lies, heb je kaartje eindelijk gezien, wat een lief kaartje Als iemand straks kaartje wil, graag even adres pben...
Lim alweer (ziek) Sal ik heb een kaartje van Lies gehad maar lief dat je aan me dacht. Lim ik hoef geen kaartje dus... Lim snap dat je je schuldig voelt maar dat is nergens voor nodig schat. Je loopt al niet over van de energie en mocht jij geopereerd worden wie houdt er dan de boel thuis draaiende? En je moet er niet aan denken dat er iets met jou zou gebeuren. Jij hebt ook 4 kids die hun moeder nog heel lang nodig hebben. Dus egoistisch, ja maar wel met een goede reden dus je schuldig voelen is niet nodig al is het heel verdrietig wat er is gebeurd. Schuldgevoel is de meest nutteloze emotie die er bestaat want het levert niets op, maar vervelend is het wel. Des ik zag het op tv. Heel verdrietig! Natas, maandag voor het eerst. Maar toen was mijn schat nog thuis dus vond ik het niet zo moeilijk afgezien van het feit dat het op mijn werk puinhoop was, maar what's new. Morgen gaat ze voor het eerst de hele dag naar het kdv. Dinsdag ging het wennen wel veel beter dan vorige week gelukkig. Zit wel een vervelende knoop in mijn maag nu... Zo ik ga mijn bed opzoeken hoop dat ik me morgen wat beter voel. ps Helen bedankt voor je pb
pink dan was het iemand anders...toen ik het vroeg vroeg nog iemand het namelijk... weet niet meer wie
Goedemorgen meisjes, ik kom straks even verder reageren maar ben helemaal van slag....heb vannacht gedroomd dat ik een vreselijke bloeding had en die hield niet op Vanmorgen rennen naar de wc maar niks aan de hand gelukkig! Maar ben gelijk bang dat het een teken is ofzo, of een voorbode, of een vooruitziende blik... Heb mijn 2e menstruatie inmiddels ook overgeslagen maar kan me niet voorstellen dat dat er iets mee van doen heeft... Bah, ben er helemaal naar van!
Bekje lieverd rustig nou, er is niks aan de hand. Je hebt je grootste angst gedroomd en dat is toch niet gek? Hoe vaak droom je niet dat er iets ergs gebeurt wat alleen maar een angst is? Als al mijn dromen uit waren gekomen was mijn vader al een keer of 50 overleden, heb ik mijn zusje al tig keer begraven, ben ik regelmatig verkracht, is R. al een paar keer bij me weg gegaan ... en wat denk je: iedereen leeft nog, ik ben niet verkracht en R lag vanmorgen gewoon naast me Maar ik kan me voorstellen dat je overstuur wakker werd. Nog een weekje en dan mag je weer naar je boontje kijken en luisteren
Lieverds, even een zwaai op mijn vrije ochtend. Wat een vreselijke verhalen zeg. Ik zag het ook even voorbij komen op het nieuws, niet te verteren echt. Wat een verdriet .. Fijn Lim (en Sal) dat je Lies-kaartje ook wil doorsturen. Lim, ik pb je mijn adres even. En Sal, ik pb jou ook even mijn adres voor jouw eigen kaartje straks. Bekje, wat een afschuwelijke droom. Kan me voorstellen dat je flink overstuur was. Luister maar goed naar de wijze woorden van Des. Anders was ik nu onder andere ook moeder van lichtblauwe kleine poesjes en tig kindjes enzovoorts. Pink, beterschap voor jou en ik hoop dat de eerste hele dag soepeltjes verloopt voor je kleine meisje. Lies, sterkte met je hechtingen. Helemaal niet fijn, kan ik me voorstellen. Vooral als je veel moet zitten, met voedingen en dergelijke. Natas, hou je het een beetje vol? Over Danique klinkt goed hoor, met zindelijk worden. Mijn nichtje was ook vrij laat maar gaat nu helemaal goed. Over mij: Ik heb ontzettend maar dan ook ontzettend hard (vooral lang achter elkaar) gewerkt afgelopen dagen. Afleiding is wel fijn, maar het duizelde me ook helemaal. Verder vind ik het best zwaar nu, vooral elke ochtend als ik wakker wordt. Dan doet het weer zo'n pijn .. Ik droom ook over allerlei baby-zwanger-dingen, en lief ook .. Ladouce en ik gaan elkaar volgende week zien. Lijkt me heel fijn. En straks gaan we een strandwandeling maken met vrienden die een paar jaar geleden ook hier doorheen zijn gegaan. Hopen dat het zo stopt met regenen . Des, ik vind het ook hartstikke goed van je dat je op kraamvisite bent geweest bij Lies. En ook heel fijn volgens mij. Zeker met lichtgevende Lies . Ondanks dat het flink kan schrijnen, smelt ik altijd bij kleine babietjes. nou, ik ga mijn spullen pakken en wens jullie een fijne dag
wat een droom bek.. hormoontjes doen rare dingen met je geest hoor.. duim: veel wandelplezier en kaartje is verstuurd.
bek, gekke en nare dromen horen er ook bij hoor....snel weer vergeten!! Meisjes...jullie envelopjes zijn geschreven!!
zooooo hoe zat kun je zwanger zijn zijn....heb zo'n menstruatieachtige buikpijn en rugpijn nu en kan bijna niet lopen van druk van onderen nu... ga ff naar je foto's kijken lies....verder alles goed bij jou?