35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Liesben werk ze....
    hier dag je bij tanken van gisteren, was wat laat en nu erg moe..

2. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Lies die vent was mij ook al opgevallen irriteer me er dan ook echt kapot aan whahahahahahah ook echt zo gemaakte foto yegh

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Jeuh schilderwerk klaar!! Supermooi! Dinsdag nog vloer schuren en dan donderdag keuken!

Ga zo ff lezen over je avondje bek

Fijn lies dat t weer weg is. En werkze!

4. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Pfff heel verhaal getypt...weg

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Bek, leuke avond gehad maar nog niet de Big Question...Is ook eigenlijk leuker natuurlijk als je het niet verwacht.
    En lekker lopen rellen in t bos tegen wietkop..goedzo, haha

Ricmar, lief van mams die kruikzakjes en lakensetjes.

Lies, gelukkig pijn weer weg en nu werken, werkze!

O en Bek, nooit hoop opgeven, als manlief straks wel aan iui idee gewend is nog genoeg kansen, kijk maar naar LIes en mij. En daarbij, misschien deze maand wel raak!!

6. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    waar is iedereen??????
    Ik ga de deur uit, even lekker pizzaatje eten bij vrienden thuis.

tot later meiden

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Salcia eet lekker en veel plezier.
    hier veel op de bank vandaag.
    zelfs niet buiten geweest, ik kan nu echt niet tegen de warmte van de zon, (kan nog leuk worden deze zomer)

8. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Bebek, zie het al helemaal voor me hoe jij daar stond voor die gozert. Moest ook wel grinniken. Wat een eikel.
    Jammer dat lief DE vraag (nog) niet gesteld heeft. Maar hij komt en dat zal niet al te lang duren daar ben ik van overtuigd. Ik hoop trouwens dat jouw lief wel voorspellende gaven heeft. En mocht het zo zijn dan kom ik binnenkort even langs om voor mij ook de toekomst te voorspellen:D

Lies, even schrikken maar lang leve dr google en zp. Lijkt me dat je lichaam nu echt verandert en dat dit inderdaad allerlei pijntjes met zich meebrengt. Alleen heb je geen vergelijkingsmateriaal, best lastig dus.

Duim, heel duidelijk verwoord en precies zoals ik het bedoel. Ik wil niet altijd direct bot reageren en het is ook heel lief bedoelt dat iedereen zegt dat hij/zij het begrijpt maar (gelukkig voor die persoon) kunnen ze dat niet. En die buurman, misschien moet je Bebek een keertje uitnodigen, kan ze hem een knietje geven als ie daar in Adam's kostuum staat:D:D

Salcia al weer bijna uit de puinhoop. Aftellen dus.

Natas, klinkt als een heerlijke kraamtijd. Geniet er nog maar even van want het gaat zo snel. Lief dat Danique zo lief is voor haar kleine broertje.

Limmeke, vandaag in het Limburgse wel mooi weer en er ook een beetje van kunnen genieten op je nieuwe setje?
    Hoe was gesprek van lief trouwens?

Ik ben weer redelijk opgeknapt. Gisterenmiddag eigenlijk al. Gelukkig nog even van het zonnetje genoten gisteren. Vandaag ook trouwens en dan is het weekend weer voorbij; morgen weer aan het werk.

Zit nu trouwens Studio Sport te kijken en te genieten van het puntenverlies van zowel Twente als PSV. Mijn dag kan niet meer stuk. (Des, wat is dat met Utreg, gaat niet lekker daar)

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Duim, stuur maar langs hoor, die dwaas :D

Ladouce gelukkig weer opgeknapt en toch beetje van het weekend kunnen genieten!
    Ow enne, als Lief inderdaad voorspellende gaven heeft zal ik vragen of ie ook aan het pendelen wil slaan :D

Ricmar brak van leuke verjaardag.

Liesje aan het werk, succes.

Des vast en zeker daggie op de motor erop uit, zou ik ook doen met dit mooie weer!

Wij zijn vanmiddag stukkie gaan toeren richting hondenstrand. Daar vlakbij heerlijk stuk gras tussen het groen gevonden, tuinstoelen uitgeladen en tas met lekkers tevoorschijn en daar hebben we heerlijk de hele middag vertoefd! Morgen wordt het nog mooier weer maar dan moet Lief helaas weer werken :( Jammer, want is echt weer een dag om erop uit te gaan!

Steekjes in schaamstreek blijven af en toe de kop opsteken en aan het einde van de ochtend had ik ineens een gloeiend heet kacheltje in mijn buik...maar duurde maar heel ff, dus misschien lag de hagelslag verkeerd :D
    In ieder geval weer genoeg materiaal voor de maandelijkse wachtbankstress. Tegen beter weten in ;)

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Iedereen lekker aan het bijkomen van de mooie dag? ;)

Ik haak ook af, ga ff op de bank hangen met Lief.
    Ik meld me morgen weer!

11. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Meiden, we zijn net een half uurtje terug en J ligt net in bed.

Zijn heerlijk op visite geweest naar neef, vrouw en 3 kids. Was hartstikke gezellig, hele middag in het zonnetje gezeten. Heel stuk gewandeld en ook nog even mee gegeten.

Maar nu is deze dame wel uitgeteld en het is mij heerlijk warm in mijn gezicht, armen en rug (heerlijk verkleurd van de zon). Ik ga zo nog even op Facebook en daarna heerlijk met ebook op de bank.

Misschien tussendoor nog een keertje hier, anders tot morgen.

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Bekje, dus DE vraag zit in de pijplijn...... goesso!
    We hadden vanavond bijna weer een brandslang nodig. Het is hier "gele drab alarm" tussen 22.00 en 23.00 de laatste avonden :p. Arm manneke, hij heeft er in de uurtjes daarvoor behoorlijk last van. Dan of bij mij aan de bv of bij Chris op de arm totdat de explosie komt :$.

Lies, klinkt idd als bandenpijn.

Nou, ik dacht dat ik al een hele miep was hier zo huppelend door 't huis. Maar vandaag een pielstukkie buiten gelopen, Quinten in de wagen en Danique op d'r fietsie naar het glijbaantje, daar op een bankje Quinten een slok gegeven want hij bleef maar huilen, daarna dat korte stukkie weer terug.
    Ben nu net een oud wijf, lopen en opstaan kost echt moeite, m'n hele onderkant doet zeer. Heb gisteren ook een verkeerde beweging gemaakt met spelen met Danique, ik voelde behoorlijk m'n schaambot en die doet nu ook pijn.

Maar we hebben vandaag een heerlijk daggie gehad. Wat een super weertje, echt van genoten.
    En ook van het feit dat we eindelijk met z'n viertjes waren. De kraamzorg was heerlijk en het was een prima vrouw, maar toch 8 dagen iemand in huis merk je wel. En mijn moeder is in deze eerste week 5 dagen geweest, vanmorgen ging ze weer weg, en daar waren we wel even aan toe.

13. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    FF ego, heb nog niet bijgelezen,
    Maar...meldde jullie vorige week al dat ons middelste meisje ziek was en we de hele nacht gespookt hadden. Nou vannacht was jongste meisje ziek...en daar waar middelste meisje volstond met 2 x spugen heeft E denk ik wel 50 x gespuugd. Zo ongeveer ieder kwartier. We hebben van 6-7 geslapen....dus wallen tot op onze enkels.......meisje is echt heel ziek. Ook drie keer in d'r onderbroekje diarree, zo zielig. Bed en muur volledig volgespuugd....dussss mama gaat weer niet sporten. Tot straks.

14. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Lies: klinkt volledig als bandenpijn (mijn lieftallige echtgenoot noemde het altijd bandenpech...), wordt idd vaak al door omdraaien in bed veroorzaakt enb zuurt dan net zo als een verstuikte enkel nog wel even na...Kan trouwens behoorlijk heftig zijn, een vriendin kwam er zelfs door in de ziektewet. Dus idd op en top zwanger. Alle kwaaltjes...ze zijn het allemaal waard.

Bebek: wat kan jij toch beeldend schrijven....zie het echt helemaal voor me. Oh ik kan er ook nooit tegen als er iets over onze hond wordt gezegd, al heb ik niet zoveel lef als jij. Maar manlief heeft wel eens een dame in de struiken geduwd vanwege een opmerking.

Natas: herkenbaar die vermoeidheid bij je wandeling. Heerlijk om echt met z'n viertjes te zijn. Is het allemaal een beetje gegaan met je moeder?

Ricmar; wat lief die kruikenzakjes!

Ga fruitbakjes klaarmaken zo naar school. Oma komt even voor E.

Tot straks.

15. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Arme E en arme jullie Jes. Ook zo brak na zo weinig slaap. Ik hoop dat ze er snel van herstelt en dat jij ook nog even een dutje kan doen vandaag.

Gister een intensieve familiedag gehad, met veel drukte en ook veel zon. Was gezellig. Maar gisteravond echt doodmoe van de nacht ervoor. Vannacht heb ik echt geen kik gehoord. Waarschijnlijk was buum niet thuis, en heb ik aan een stuk door tot 7 uur geslapen en daarna nog paar keer omgedraaid tot half negen, heerlijk.
    Vanavond en morgenvroeg moet ik weer werken dus een beetje inhalen moest ook wel.
    En wat dat knietje betreft Bebek, graag! Maar ik zou er dan wel even een handdoekje tussen doen :$;):D (en timmer meteen effe die stereo in elkaar).

En wat fijn dat De Vraag in ieder geval in de lucht hangt, hij maakt het wel spannend, oehh ..

Net de assistente gebeld voor een afspraak bij de huisarts voor verwijsbrief voor de operatie in Gent (en evt. vast voor de ICSI-behandelingen), maar hij kan pas volgende week. Nu gaat hij me bellen vanmiddag en hoop ik dat het telefonisch ook kan.

Natas, fijn weer met zijn viertjes, en nu echt :), en kan je Q in de oogjes kijken, wat een feest. Even rust van je moeder, ook fijn. Sterkte met je onderkantje, lijkt me geen pretje. Echt even rustig aan dus. Heeft Chris nog wat verlof? Kan hij nog even brandweermanfunctie vervullen met spuitpoepluiers. Ik hoop dat Q-s darmpjes snel oppakken hoe het werkt en ze een beetje tot rust kunnen komen.

Lies weer een beetje gerustgesteld over bandenpijn?

Jomi ook gezellige en lekkere buitendag gehad.

Salcia mooi geverfde muur en nieuwe keuken in aantocht.

Nou, ik ga even douchen en boodschappies, want geen ontbijt in huis.
    Tot later!

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

#36 Liesben, 11 apr 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 apr 2011
    Goedemorgen meiskes,

Jes, wat zielig toch altijd zo'n klein ziek meisje. Beterschap!

Duim, fijne dag gehad gisteren. Heerlijk. Ik neem aan dat als je de HA spreekt, hij de brief wel kan maken zodat jij hem vandaag of morgen op kan halen?
    Weet jouw familie nu iets van alle kindjewillenkrijgenperikelen? Of hou je het voor je?
    Ik kan me zo voorstellen dat je nu tussen hoop en vrees leeft. Knuffel!

Natas geniet heerlijk van dr mooie gezinnetje. Kan me voorstellen dat je "blij" bent dat je moeder weer even weg is. De kraamhulp ook weg, dus even op adem komen met zn 4tjes.

Ik ben wel wat gerustgesteld hoor, heb ook geen pijn meer gehad. Ja gisteren heel even, toen ik heel snel en scheef op wilde staan uit een stoel. Geen goed plan.
    Verder staat buik een beetje stil denk ik, ga zo maar weer eens foto maken. Gewicht...drie ons eraf :)

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, nieuwe buikfoto in album. Zoek de verschillen, los van rotzooi op achtergrond en outfit :D

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Goedemorgen!

Duim, klinkt als een hele gezellige dag! Wel vermoeiend inderdaad, als je de nacht ervoor niet geslapen hebt! Vannacht wel een lekkere nacht gemaakt dan waarschijnlijk? Enne, goed plan van het handdoekje ertussen :D Die stereo flikkeren we uit het raam, is dat ook opgelost. Of je gaat gewoon bij hem op de koffie en als hij dan de koffie haalt, knip jij gauw alle draadjes van de stereo door :D

Natas, lekker met z'n viertjes, heerlijk! Vervelend dat je onderkantje ging protesteren, maar je hebt tenslotte ook net een kind uitgepoept :D Ik hoop dat het gauw beter gaat en je lekker van het prachtige weer kunt gaan genieten!

Jes, E. klinkt inderdaad behoorlijk ziek zeg, zielig! Vandaag meteen naar de HA voor AB kuurtje of gaat het vandaag weer iets beter? Jullie zullen ook wel brak zijn!
    Weet niet of je het al geschreven had, maar was je avondje uit met je team leuk?

Lies heeft echt een nieuwe kwaal erbij, jeuj! Zal ik ff wat pondjes van mij naar jou toesturen? Ik geef ze met liefde weg!

Salcia heeft een fris geschilderd huis, leuk!

Hier een redelijke nacht. Ik moet alleen niet hoesten, want dan hang ik tegen het plafond. Normaal kan ik dat opvangen, maar als ik slaap dus niet en mén wat doet dat zeer :$ Zometeen weer naar de fysio. Manlief is DE brief de deur uit doen; onze inschrijving voor een eengezinswoning, jeuj! Is via de makelaar, ongeveer jaar wachttijd, maar gaat om ruime eengezinswoningen (5 of 6 kamers) en met lekkere tuin. Jaatje wachten is niet erg, kunnen we goed sparen en we weten al dat we aan de inkomenseis voldoen, dus wie weet hebben we mazzel en is er eerder iets vrij. Maar ik hoop vooral dat we volgend jaar zomer lekker in onze tuin kunnen zitten, want met dit weer word ik er retesjaggie van dat ik we hier binnen opgesloten zitten! :x

19. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Bebek: Afspraak voor de huisarts staat, al kan die aan een buikvirus niet veel doen. Maar bij J was een bronchitis de onderliggende oorzaak en E hoest ook al weken. Het is vooral zielig voor ons meisje. Wil ook zo graag veel drinken, terwijl dat onverstandig is, ze mag maar een slokje in de 10 minuten. Blijft nu koorts houden, maar sinds 6.00 uur niet meer gebraakt of diarree gehad.
    En ja papa en mama zijn brak, maar meestal merk ik dat pas een dag of wat later.
    Nu alle 'vieze' was weg werken....

Uitje was heel erg leuk. Fanatieke collegae in het Hou van Holland spel....lekker gegeten, kortom een succes. Hadden alleen de verkeerde locatie doorgekregen van de organisatie dus er was even wat paniek...kan het wel doorgaan.

Duim: Schiet nu echt op, de huisarts kan de verwijsbrief toch gewoon schrijven, zou niet weten waarom je daar nog mee moet wachten.

Lies: heb je al iets gepland voor het shoppen voor de baby-uitzet. Op sommige dingen zit echt een levertijd van 3 maanden.

Sporten vandaag stop gezet....was toch niet mijn ding, al die buikspieroefeningen etc. Pffff blij toe.

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lies, buik lijkt aan de bovenkant iets voller, dus er zit wel verandering in!

Hier net tegen beter weten in een test gedaan, na één kop koffie en 3 dagen voor NOD. Volgens mij issie witter dan het beste witwasmiddel, maar ik wacht nog even ;) Ben natuurlijk ook weer te vroeg, maar ik kon mezelf niet bedwingen.

Deel Deze Pagina