35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Jaa Lim en dat ook nog eens in de nieuwe buurt waar we heengaan, maar ja waar is het tegenwoordig niet raak.

2. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Lies lekker hoor nu lekker genieten van je nieuwe tuinset woehoeeeeeeeee

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Het zal straks in ieder geval niet saai zijn dan waar je woont Ria ;)

Zo, net even de oude tuinmeubelen bij het grof vuil gebracht. Opgeruimd staat netjes.
    Nu nog even de konijnen bij mijn broer eten en vers water geven, en dan doe ik de rest van de dag niks meer ;)

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Wow, vandaag 15 weken zwanger! *doet nieuw mijlpaaldansje*

5. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Doet even dansje mee met Lies....

Tjee Ria lijkt wel een film......

Hier gaat het wel, ik heb het gevoel dat ik een dierbaar iemand ben verloren. Zijn hier zowat compleet in de rouw...

6. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Zo Ria lijkt Amerika wel;)

Lies opgeruimd staat netjes! Nu lekker met je voetjes omhoog of in een bakkie water, is ook lekker.

Koffie dat rouwgevoel dat blijft nog wel even, ik was na 6 weken weer een beetje boven jan. Dan doet het nog wel pijn maar dan zijn de scherpe kantjes eraf. (al kan ik er nog om brullen hoor en dat is al 4 jaar geleden) Sterkte!

Hier net boodschappen gedaan, maar dat gaat nu toch een stuk langzamer dan normaal. Boodschappen staan nu in de keuken maar ik moet ze nog wel opruimen. Ik vond dat ik eerst een ijsje (of 2;)) verdiend had. Ik had er nog 2 en heb net 2 nieuwe dozen gehaald dus ik kan weer even vooruit:).

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

koffie, je bent ook een dierbare verloren, dus dat is niet gek. Knuffel!

Pink, jij ook met de beentjes hoog zo? :)

Ik heb net voor het eerst deze zwangerschap weer een haring gegeten. Heerlijk. Ik had er zelfs weer trek in. Ik denk dat de misselijkheid definitief weg is :D

8. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Beentjes liggen nu even omhoog. Zo nog boodschappen opruimen en een was ophangen en een nieuwe was inladen, de planten water geven en eigenlijk nog een stoel schilderen en stofzuigen maar ik denk dat ik dat voor morgen bewaar.

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    is ook niet nix he koffie .. knuf

lies lekker in nieuwe stoel.. hier nog een bijpassend ligbed gehaald bij tuinset.. en nu schijnt er geen zon! heb was net buiten gehangen, op rek zodat ik het zo in geheel binnen kan zetten mocht het gaan regenen

pink lekker dikbuiken met beentjes omhoog.. stofzuigen heeft zoon gedaan toen ik boodschappen was doen .. :)

oma is weer thuis.. en ze is ingeschreven voor de gesloten zorgafdeling.. hopelijk zorg daar beter.. fysiek ging het wat beter, maar psychisch.. zucht... arabieren die haar kamer overnemen, mannen in korte broeken die snachts op haar kamer zijn..

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Koffie, er is ook een lid van het gezin weggevallen, tuurlijk is dat gevoel hetzelfde als het verlies van een dierbare: het is tenslotte ook een dierbare die je verloren bent! Sterkte!

Lies 15 weken en lekker paar dagen vrij

Wild West in de nieuwe woonwijk van Ria

Bij Duim in haar favoriete park was het ook errug gezellig gisterenavond zag ik op het nieuws ;)

Pink doet aan baby-koelen-met-ijsjes

Oma-Lim is gelukkig weer thuis en aangemeld voor een hopenlijk goed verzorgingstehuis, waar ze verlost wordt van haar arabieren...arm mensie :(

En Bek weet het niet meer :D
    Ik leef in ieder geval nog. Drukke leuke dagen gehad, vanmiddag met maatje en hondenkind in het bos op het gras gezeten met een drankje en verder druk aan de klus ivm paasei :D

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lies, een stappie terug doen en een tandje langzamer gaan is moeilijk maar wel noodzakelijk. Ik heb daar ook moeite mee, heb 't pak um beet geleerd in week 38 :D, maar tis wel beter.

Hahaha, wat een leuk filmpje Pink!

Wat een verhaal Ria.

Is heel logisch Koffie, het doet godvergeten pijn als je afscheid moet nemen van je hond. Hele dikke knuf!

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zo, de eitjes liggen klaar om morgen in alle vroegte te worden verstopt.
    daarna gaan we met zn 4tjes naar wildpark toe hier net over de grens.. nog ff kieke welk doekje meegaat om P in te dragen, ligt aan temperatuur. de knullen gaan naar hun vader toe.

heb ook paar nieuwe fotos toegevoegd in album van mijn meisjes..

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lim, ik zie 1 meisje maar niet 2?

Ooooooh, wat ben ik eigenlijk een slechte moeder bedenk ik me terwijl ik je bericht lees...... wij doen nooit wat aan pasen maar ik heb nu ook helemaal niets eraan gedaan, ook niet voor/met Danique, nix geen verstop-eitjes :)

14. Ria32

Ria32 Niet meer actief

dan ben je toch geen slechte moeder Natas.
    Wij hebben er ook nooit veel aan gedaan hoor.
    Mischien kan ik manlief volgend jaar overhalen om voor paashaas te spelen maar dit jaar doen wij ook niks eraan.

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik bedoelde het meer als grapje hoor, sorry was misschien niet helemaal duidelijk. Danique heeft er nog geen weet van dus die mist niks.
    Maar ik moet ook zeggen dat ik er dus echt geen seconde aan heb gedacht, hahaha :p

16. Ria32

Ria32 Niet meer actief

weet dat ik vroeger ooit een poging heb gedaan een ei uit te blazen en liep rood aan whahahhahahaha
    enigste wat me bij gebleven is is heellllll veelllllll eieren eten getver.

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ja natas, heb van B geen foto hahaha

en pasen... B is al week bezig met paashaas.. we kijken plaatjes, en filmpjes... en ik heb gewoon voorpret over het verstoppen van de eitjes en hoe haar gezichtje weer verbaasd zal zijn als ze morgen buiten komt en er liggen eitjes..
    ik vond het met de jongens ook leuk vroeger.. (leuker dan sinterklaas bv)
    hoeveel lol ik niet heb gehad met verstoppen van zon 10 eitjes.. en elke keer dan vonden zij die, en ik ze opnieuw verstoppen.. toen ze klaar waren dachten ze hele mand vol gevonden te hebben :D, kijk, dan ben je pas een slecht moeder hahahaha

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
  19. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Vrolijk pasen iedereen

20. Ria32

Ria32 Niet meer actief

:D:D:D:D:Dwat een afbeeldingen weer hahahahhahahahah

Wens iedereen een hele fijne paasdagen toe.

Manlief is vandaag thuis en we gaan naar mijn ouders toe zuslief met haar man en kids komen ook, en dan lekker bbq dus dat word smullen.
    Mams zorgt voor alcohol en niet alcoholische dranken, wij voor fruitsalade's en zuslief voor vlees en salade. dus komt helemaal goed.

veel plezier allemaal

Deel Deze Pagina